humeurig

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
shantihdior

Berichten: 500
Geregistreerd: 18-07-03
Woonplaats: zoetermeer

humeurig

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 07-03-04 11:34

zijn jullie merries ook zo humeurig ik kan de laatste paar dagen niet zomaar de box in lopen.dan gaat ze dreigen oren in der nek.bij iedereen doet ze dat.het einde nadert.wie van jullie hebben dit ook bij jullie merries


Pipi

Berichten: 4077
Geregistreerd: 25-04-02
Woonplaats: Poeldijk

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-04 15:24

Shana is normaal gesproken een schatje maar sinds ze drachtig is,is het èèn stuk chagerijn.
Andere paarden die maar een beetje bij haar in de buurt komen hebben geen leven.
Vooral als ik met haar aan het tutten ben.
Gelukkig is ze voor mij nog steeds even lief Lovers

MarijeR

Berichten: 24924
Geregistreerd: 20-08-01
Woonplaats: Onstwedde

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-04 16:30

Nee hier merk ik nog niets aan de merries.
Macy staat wat vaker op afstand van de anderen in de wei maar ook nog vaak zat vlak naast de hengst of een andere merrie.
Naar mij is ze heel erg lief, zolang ik maar niet naar haar uier wijs Schijnheilig
Copper loopt nog gewoon te spelen met de hengst en is absoluut niet chagarijnig naar anderen.

Copper moet nog 3 weken en Macy tussen nu en 2 weken denk ik...

Fleda

Berichten: 5700
Geregistreerd: 03-02-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-04 17:09


Goldie

Berichten: 10438
Geregistreerd: 14-12-01
Woonplaats: Waarland

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-04 19:11

Onze merrie is juist alleen maar liever geworden, heel knuffelig Lovers Ook nu het veulen er is is ze nog hartstikke lief

Casciana: B dressuur+10, L springen+24, B SGW+4
Zoekt en gij zult vinden, vindt gij het niet dan is het zoek
[ITP] Casciana op het strand

Amable

Berichten: 9676
Geregistreerd: 04-10-03
Woonplaats: Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-04 20:38

De dag voordat Zhanna haar veulen kwam was ze juist echt super knuffelig! Ik moest continu kriebelen en aandacht aan haar geven, kwam er echt niet weg. En toen ik langs haar uier wreef vond ze dat alleen maar prettig! Het vreemde vind ik dat ze toen niet kegelde, terwijl die nacht haar veulen geboren is. Nu is ze nog wel vriendelijk, maar heel erg onrustig.

Meer weten over Amable, Paard en Inzicht? klik hieronder voor meer info!
Website---YouTube --- Facebook --- Instagram

La_Vie

Berichten: 3186
Geregistreerd: 23-10-03
Woonplaats: Tussen Hoorn en Enkhuizen ;)

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-04 19:43

Mijn merrie is ook alleen maar liever geworden.
Ze wordt nu wel humeuriger naar haar maatje (ruin) Als die teveel aan haar zit te plukken dan laat ze heel duidelijk weten dat ze dat niet op prijs stelt, terwijl ze dat normaal heerlijk vondt.
Naar mij is ze verder niet humeurig alleen met aansingelen (maar dat vindt ik behoorlijk logisch )

:+: Lady & Viënna :+:
Blondes have more fun ;)
Mijn fotografiefacebook : La_Vie Photo


Finnea

Berichten: 10070
Geregistreerd: 06-11-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-04 19:54

Frieda heeft daar ook last van Haha!. Tot een week geleden was ze een schatje, maar vorige week had ik me toch ruzie Bloos.
Ze wordt ook steeds vervelender t.o. de andere 2... Het veulen wordt ook wat drukker (veel schoppen), dus opzich is het niet zo vreemd.
Friet moet nog 10 weken.

Volg mijn Fjordenpaarden Finnea & Sølfin op Instagram

shantihdior

Berichten: 500
Geregistreerd: 18-07-03
Woonplaats: zoetermeer

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 08-03-04 21:11

wel leuk om te horen hoe jullie merries reageren.in de box is ze dus erg saggie maar als ik haar uit de box haal om te poetsen vind ze dat nog wel lekker en kan ik ook aan haar buik komen maar in de box kan ik niets meer met haar.ze krijgt voordat ik s avonds weg ga moet ik haar ff vast houden dan kan de staleigenaar de birth alarm omdoen .ze hoeft nog maar 1 weekje +_kan bijna niet meer wachten

Muizje

Berichten: 1930
Geregistreerd: 08-02-04
Woonplaats: Haarlem

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-04 22:21

Mijne is op 29 april uitgerekend en zondag was ze opeens aan het flippen. echt heel raar was dat. Het kon ook eenmalig zijn maar ik herkende haar haast niet meer. opzadelen ging heel slecht enzo. (ik geef haar nog beetje beweging)

DANIenVLIEG

Berichten: 2512
Geregistreerd: 08-02-04
Woonplaats: Zoetermeer

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-04 17:45

ligt natuurlijk ook heel erg hoeveel je met haar bezig bent. bij mij op stal is de merrie ook heel saggo maar dat doet ze alleen als je bij dr buik komt.
verder is ze heel lief, als je langs loopt krijg je zo'n boos hoofd maar ben je even met dr bezig, praatje maken etc, dan komen die oortjes naar voor.

leeg zonder Vliegje... 26-03-2001 -- 29-12-2008.. Ik mis je zooo
Mijn arme Vliegje moest veel te snel gaan..

Yessy

Berichten: 23013
Geregistreerd: 16-02-03
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-04 17:47

ik mag bij dolly inmiddels niet meer aan d'r uier komen....ik ik binnen 3 cm kom gaat dat beentje omhoog, dus ik waag het er maar niet meer op Knipoog aan d'r buik mag ik wel gewoon komen, maar daarbij heb ik ook zoiets van rot maar op met dat been, borstelen en aaien doen ze gewoon Tong uitsteken


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: denisesilver, Lanoca, Selente, stefanie33 en 12 bezoekers