Twee kampen?

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Sjimmy

Berichten: 17797
Geregistreerd: 09-03-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-04 17:16

Voor Desiree, over klavierfokkers paar posts terug:

Zannekin schreef:
Mensen die eigenlijk enkel virtueel op de computer bokken, euh fokken. Knipoog


Alane

Berichten: 16622
Geregistreerd: 18-02-02
Woonplaats: Munsterland???????

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-04 17:16

Lovely schreef:
Neemt niet weg dat Miss_petit zich eigenlijk buiten FA houdt omdat ze vermoedt dat haar post niet interessant gevonden worden door de vaste garde (wie dan ook). Dat is best jammer want zo kan ze haar dingen niet kwijt en haar vragen niet stellen.

Miss_petit, ik ben ook geen fokker, ik heb niet eens een merrie en toch mauw ik mee op FA Haha!.

Dan is Miss-petit niet de enige...ik lees soms wel mee, maar de meeste topics ben je zo klaar mee....dus de laatste tijd lees ik nog maar weinig topics.....
Ik vind dat jammer...je kunt elkaar zoveel leren en van elkaar leren over fokken en de inzichten die je hebt over de fokkerij en de hoofdzaak is gehakketak op elkaar....

en ik hoop dat het weer een Fokkerij en Afstammingsforum wordt

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-04 17:17

Sjimmy"]
Voor Desiree, over klavierfokkers paar posts terug:

[quote="Zannekin schreef:
Mensen die eigenlijk enkel virtueel op de computer bokken, euh fokken. Knipoog


[/quote]

Heb ook weer wat geleerd Haha!

sarabande

Berichten: 23048
Geregistreerd: 26-08-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-04 17:34

Pipo"]

[quote="Anya schreef:
Overigens is Sarabande ervan overtuigd dat jij niet zoiets naars over haar dode veulentje zou hebben gezegd Pipo. Dat is dus weer zo'n zichzelf in stand houdende rotopmerking die op zeker moment gaat circuleren. En meer kapot maakt dan ons allemaal lief is...


Deze uitspraak heeft ze anders wel gedaan naar iemand toe! Terwijl ik dat NOOIt heb gezegd. En het uberhaupt niet in mijn hoofd haal om dit soort ordinaire uitspraken te doen.
[ Maar Sarabande steekt der kop in het zand. Zoals gewoonlijk............
[/quote]
Dus ondanks dat dit me afgeraden is toch maar even reageren


Deze uitspraak over een veulen heb ik niet gedaan. Dat kan ook niet er is geen dood veulentje dus dat is verzonnen. Er is een lege merrie wanneer die verworpen heeft is niet duidelijk.

Trouwens hoe dingen omgedraaid worden.
Deze rel begon met een post van Greetje.
Ik reageerde daar inhoudelijk op.
Vervolgens kwamen haar kinderen mij persoonlijk aanvallen en het einde van het verhaal was dat ik Greetje aanviel.
Nee dus, maar zo gaat het vaak.

Verder bevreemdt het mij dat ik opeens een Kamp ben.
Er is een tijd geweest dat ik ongeveer de enige was die durfde te zeggen dat ik het KWPN paard op prijs stelde.
Tegenwoordig durven meer mensen dat te zeggen en is daar zelfs discussie over. Niet iedereen kan die discussie scheiden van een persoon. Wellicht dat voor mensen die daadwerkelijk fokken de discussie eerder prevaleert boven de steken onder water.
Ik kan heel gedreven en ook snel aangebrand reageren op zaken over fokkerij. Als dat gezien wordt als een persoonlijke aanval is dat eerder de fout van de lezer dan van de inhoud.
Er komen ook opeens allemaal reacties van mensen die een keer geen gelijk kregen, daar is een forum voor anders moet je tegen de spiegel praten.
Pipo ventileert hier een heleboel dingen waarvan ik zeker weet dat die geen waarheid bevatten, dat ik die niet stuk voor stuk weerleg is niet kop in het zand steken, maar onbegonnen werk.

Wat betreft het roddelen van mij over Pipo, als iemand mij vraagt wat vind je van Pipo zeg ik steevast: lees haar berichten en vorm je eigen mening!

Zannekin

Berichten: 3598
Geregistreerd: 02-01-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-04 17:35

Sorry mensen voor de verwarring, was een ingeving van het moment. Lachen

Himyar

Berichten: 4539
Geregistreerd: 14-08-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-04 17:36

Ik heb het een hele tijd opgenomen voor de Volbloed n.a.v. de negatieve visie daarop van Anna, maar ben dat erg moe geworden en vind het ondertussen verspilling van mijn tijd. Om steeds maar weer in herhaling te vallen, vind ik nutteloos, frustrerend en zonde van mijn tijd. Omdat alles wat je zegt gewoon keer op keer met de grond gelijk wordt gemaakt door Anna. Alsof er nooit grijstinten zijn en alleen maar zwart/wit en hij/zij alle wijsheid in pacht heeft. Laat maar lekker gaan dan.... Ik kan me er niet meer druk om maken.

Pino24
Berichten: 1778
Geregistreerd: 06-03-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-04 17:43

geral schreef:
ergens ben ik nog een reaktie tegengekomen, dat Pipo schijnheilig zou zijn, daar ben ik het dus compleet mee oneens. Ze is eerder een flapuit, dan een schijnheilig persoon.
Maar dat is mijn visie, die wilde ik hier toch even neerzetten Haha!


Ik ken Pipo ook aardig goed inmiddels
Het is de grootste flapuit die ik ken, op mezelf na dan.... Schijnheilig
Het klopt ook dat het een smerig kreng is en ontzettend over anderen kan roddelen..... Het klopt allemaal! Als ze je mag, dan gaat ze bij wijze van spreken voor je liggen op de weg! Maar mag ze je niet, dan trapt ze dr gas nog even flink in! Haha!

Maar het grote verschil vind ik, is dat Pipo niet te beroerd is om haar fouten toe te geven en bereid is erover te praten Vriendjes zijn? . Want daar is ze nooit te beroerd voor (kan ik uit ervaring melden want ik heb genoeg aanvaringen gehad Haha! )

En schijnheilig vind ik haar ook niet.... Verward als ze iets over een persoon heeft verteld wat niet echt vriendelijk is die persoon spreekt haar daarop aan, zegt ze, misschien hoe bot ook: "Ja klopt, dat heb ik inderdaad gezegd, dat vind ik!"

Af en toe is het gewoon het grootste k.u.t wijf van de hele wereld en ik snap heel goed dat sommige mensen niet met haar karakter overweg kunnen! Maar aan de andere kant is het wel mijn "grote vriendinnetje" die naast dat gemene poedersuiker, hoe onwaarschijnlijk dan ook Knipoog ook ontzettend eerlijk en lief is! OK dan!
Laatst bijgewerkt door Pino24 op 08-03-04 17:54, in het totaal 1 keer bewerkt

BartVB
Eigenaar

Berichten: 41662
Geregistreerd: 08-01-01
Woonplaats: Arnhem

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-03-04 17:52

En dat laatste (het eerlijk, lief en knuffellig) geldt voor de meeste mensen op dit forum. Het is echt niet zo dat we hier met een stel compleet gestoorde mensen hier zitten. Alleen wordt er helaas niet altijd naar elkaar geluisterd, wordt bijna alles op de persoon betrokken (zowel bij het lezen als bij het schrijven) en is men niet zo heel erg vergevingsgezind ingesteld. Erg jammer aangezien uiteindelijk iedereen het gewoon leuk en inhoudelijk over fokkerij wil hebben. Iig het overgrote deel wil dat ipv het constante gekat over en weer.

Desiree

Berichten: 28760
Geregistreerd: 23-01-01
Woonplaats: Twente

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-04 17:52

Sja, doe ik ook een duit in het zakje. Zonder echter namen te noemen. Ik hoop dan ook dat sommige mensen zodanig over zelfkennis beschikken dat ze zien dat het op gaat voor hen.

Inderdaad, ik lees vaak beschuldigingen links en rechts, vaak ongefundeerd. Ik zal de laatste zijn die beweert dat je niet eens lekker de knuppel in het hoenderhok mag gooien, maar je moet wel kunnen zeggen waar je je bevindingen vandaan hebt.
Mensen mogen gerust er van alles uitflappen, als ze het maar wel toelichten.

MAar vaak zie ik mensen in hun reactie zodanig in hun wiek geschoten, dat ze zwart voor hun ogen zien, afgaande op hun reacties. En je krijgt ze met de beste argumenten niet meer terug tot rede, hoezeer je dat ook poogt. Van discussie voeren is dan ook geen sprake meer, het lijkt er ZELFS op dat mensen elkaars reactie niet eens lezen. Want er wordt namelijk niet meer inhoudelijk ingegaan op wat men zegt. Alleen maar elkaar lukraak beschuldigen met van alles en nog wat. Vind ik erg jammer. zo wordt niemand wijzer van elkaar, er wordt alleen maar wrevel aangewakkerd.

En wat nog laffer is, men haalt elkaars woorden uit de context. Alleen maar om lekker met het vingertje te kunnen wijzen en te beschuldigen en om het gelijk te behalen. DAt gedrag haat ik echt.

sarabande

Berichten: 23048
Geregistreerd: 26-08-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-04 17:57

Er zijn ook een heleboel mensen die kunnen komen vertellen hoe aardig ik ben (gezien mijn pb's vandaag) maar omdat ik juist het idee dat ik een kamp zou zijn of bij een kamp zou horen bestrijdt vind ik dat niet ter zake doende en onnodig.

geral

Berichten: 3604
Geregistreerd: 25-08-01
Woonplaats: hm niet belangrijk

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-04 17:58

Saluut ik denk dat je daar iets heel belangrijks zegt, Pipo geeft gewoon toe dat ze dingen zegt, die je wellicht soms beter alleen kan denken.
Dan geeft ze idd haar fouten toe, ken maar weinig mensen die dat doen.
Het allerbelangrijkste punt hier is, geef toe dat je dingen hebt gezegt, praat het uit, geef elkaar een virtuele draai om de oren en maak van FA een interessant forum.

Dan wel met bijdragen van Anna, Excuseme, Sarabande, Pipo en nog veel meer bokkers die wat te melden hebben.

IMO moet dat kunnen, maar dan moet je wel schoon schip met elkaar maken en afspreken dat je geen steken onder water gaat zitten geven en vervelende en smakeloze pebees gaat versturen.

Uitpraten is heel pijnlijk, zeker weten, maar het is een geven en nemen en als je zover bent, kan je pas goede vrienden worden.

Lees anders nog eens het verhaal van Saluut en denk daar maar eens constructief over na.

Mensen stop met moddergooien, bel elkaar desnoods op, het kan werken

Pino24
Berichten: 1778
Geregistreerd: 06-03-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-04 17:59

sarabande schreef:
Er zijn ook een heleboel mensen die kunnen komen vertellen hoe aardig ik ben (gezien mijn pb's vandaag) maar omdat ik juist het idee dat ik een kamp zou zijn of bij een kamp zou horen bestrijdt vind ik dat niet ter zake doende en onnodig.


Zo ieder zijn mening... Denk ook niet dat Pipo het nodig vind.....
Maar er is nog zoiets als "zelfinitiatief" Misschien zijn er ook wel mensen die uit zichzelf gaan vertellen hoe lief schattig en knuffelig jij bent! Haha!

Maar je goed, dit toppip is er om vetes uit te praten of om te bekijken tot "welk kamp" je behoort inderdaad! Dus laten we (of jullie) daar dan eens mee beginnen!
Laatst bijgewerkt door Pino24 op 08-03-04 18:02, in het totaal 1 keer bewerkt

essie79

Berichten: 3539
Geregistreerd: 06-01-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-04 18:02

geral schreef:
Mensen stop met moddergooien, bel elkaar desnoods op, het kan werken


als mensen geen zin hebben om dingen uit te praten is dat hun volste recht. Ik kan me voorstellen dat als je erg gekwetst bent door bijvoorbeeld geroddel, je geen zin hebt om dat nog recht te gaan breien.
Dat betekent wel dat je dan ook moet ophouden met de bekende steken onder water. Want daar heeft niemand wat aan.

[edit:BartVB]Enorme quote verkleind[/edit]

joostvangestel

Berichten: 7907
Geregistreerd: 10-04-01
Woonplaats: Reuver!

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-04 18:05

Even hierbij mijn kant van de zaak Troef/Caesario. Aangezien dit in mijn tijd als moderator is gebeurd. Inderdaad, ik heb een heel sterk vermoeden dat Caesario en Troef één en dezelfde persoon zijn. Kan ik dat waarmaken in een rechtbank? Goeie vraag, maar daar gaat het niet om.

Troef's laatste bericht is geplaatst op 30 Januari 2003. Alweer een dik jaartje geleden. Hij was toen terecht geband, doordat hij inderdaad ver over de norm ging. Ik was het daar mee eens, hoewel ik het vanuit een discussie oogpunt gezien jammer vond dat een interessante discussiepartner daarmee uit FA verdween.

Ceasario verscheen op 26 October van 2003 ten tonele. Op 8 November had ik hem al in de gaten, dat duurde dus niet zo heel lang. Meteen daarbij gewaarschuwd dat hij zich moest gedragen en hij zelf verantwoordelijk was om niet op te vallen, maar vooral ook om niet in zijn oude fout te vervallen.

Op dit moment heeft Ceasario reeds meer gepost dan Troef. Op een aantal stijlfouten na, vind ik dat hij zich netjes heeft gedragen op het forum.

Ceasario staat hier dan ook niet ter discussie. De regel geldt nog steeds dat als Ceasario zich gedraagt, hij mee mag doen. Een mens kan én mag zijn leven beteren. Verder vind ik dat Ceasario nog steeds een eigen kijk heeft op de zaak, die niet door iedereen gedeeld wordt en waarschijnlijk ook als een derde kamp aangerekend kan worden.

Overigens weet ik wel dat voor velen de affaire Troef een ander verhaal is. Voor mijn mening daarover verwijs ik naar boven. Als men daar om vraagt, wil ik ook daar best mijn mening over geven.

Dit is mijn mening als moderator. Een ban hoeft geen doodstraf te zijn.

PS: ik duld nu ook geen heksenjacht op Ceasario, dus Ceasariootje pesten zou ik wel als héél erg kinderachtig zien. Dat wil niet zeggen dat Ceasario nu een vrijbrief heeft om over de norm te gaan.

Anya
Berichten: 32776
Geregistreerd: 01-02-02
Woonplaats: Hengelo

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-04 18:13

sarabande schreef:
[Ik kan heel gedreven en ook snel aangebrand reageren op zaken over fokkerij. Als dat gezien wordt als een persoonlijke aanval is dat eerder de fout van de lezer dan van de inhoud.
[/quote]


Dat laatste is natuurlijk niet waar Sarabande. Net zoals jij reageert op opmerkingen/steken onder water naar jou toe, reageren mensen weer op jouw opmerkingen. Die dan aan de andere kant ook pijn doen of gelezen worden door buitenstaanders die er het hunne van denken.

Waar sprake is van miscommunicatie is dat de schuld van de schrijver van de boodschap en de lezer.

Missouri

Berichten: 4964
Geregistreerd: 10-09-02
Woonplaats: Under Construction

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-04 18:20

*MELDT ZICH*

Word ik dan ook in een "kamp" gesmeten omdat ik toevallig het paard van Sarabande rijd?
Ik denk van wel namelijk.

Ik vind het een beetje zielig, al dat gedoe hierzo. We lijken wel een stel kleine kinderen!
Naar mijn mening zijn er altijd en overal "kampen". Mensen die elkaars mening delen, en mensen die dat heel duidelijk NIET doen. Dat mag, anders zou het wel een beetje saai worden.

Maar dat we hier nou even een persoon zelf aanvallen? Komop zeg. Iedereen die het verschil weet tussen "de echte wereld" en "Bokt" moet nu ff zijn vinger opsteken.

Bekend is dat ik (ik neem even mezelf als voorbeeld) het nagenoeg nooit eens ben met Anna42. Maar niet zozeer zijn theorie, meer de manier waarop hij zich hier uitlaat. En ik ben de eerste om toe te geven dat ik weleens heel flauw kan reageren... maar onderlinge ruzie? Welnee. Anna42 kan net zo flauw reageren als ik.
Ik zie mezelf als iemand die graag haar eigen mening laat horen, en niet te laf of schijnheilig is om dat publiekelijk te doen. Soms draaf ik daarin door, maar ik ben zeker niet de enige.

Natuurlijk mogen mensen hun eigen ideeen ventileren. Er zijn dan altijd mensen die het er wel of niet mee eens zijn, en soms uit zich dat in een "kampenoorlog". Mensen die zich misplaatst geroepen voelen om voor degene die de ideeen spuit waar zij het mee eens zijn te 'verdedigen'.

Ben ik dan een diplomaat? Omdat ik het met mensen uit de verschillende "kampen" kan vinden? Jezus mensen, ik word er stront- en strontziek van dat iedereen zich een eigen mening laat aanpraten. Kijk eerst zelf eens verder dan je neus lang is. Hoeveel mensen hier kunnen in het echte leven niet met elkaar opschieten? Op 1 hand te tellen.
Hoeveel zijn er bij vetes betrokken door verhalen van een ander? Veel meer.

Denk nou eens na zeg...

sarabande

Berichten: 23048
Geregistreerd: 26-08-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-04 18:34

Anya"]
[quote="sarabande schreef:
[Ik kan heel gedreven en ook snel aangebrand reageren op zaken over fokkerij. Als dat gezien wordt als een persoonlijke aanval is dat eerder de fout van de lezer dan van de inhoud.
[/quote]

Dat laatste is natuurlijk niet waar Sarabande. Net zoals jij reageert op opmerkingen/steken onder water naar jou toe, reageren mensen weer op jouw opmerkingen. Die dan aan de andere kant ook pijn doen of gelezen worden door buitenstaanders die er het hunne van denken.

Waar sprake is van miscommunicatie is dat de schuld van de schrijver van de boodschap en de lezer.



klopt je hebt helemaal gelijk. Ik bedoelde (maar ben ook aardig gemangeld vandaag) dat mijn posts niet betrekking hebben op de schrijver, maar op het geschrevene. Dus als ik mij zo uitdruk dat degene waarop ik reageer zich persoonlijk aangevallen voelt heb ik mij dus of niet juist uitgedrukt, of wordt verkeerd gelezen, hetgeen hetzelfde effect heeft.
Ik zal dus proberen zorgvuldiger op te schrijven wat ik bedoel in topics om geen misverstanden te krijgen.

Missouri

Berichten: 4964
Geregistreerd: 10-09-02
Woonplaats: Under Construction

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-04 18:37

geral schreef:
Mensen stop met moddergooien, bel elkaar desnoods op, het kan werken


Het werkt trouwens echt. Heb ik ook een aantal keer gedaan (aangesprokenen weten wie ik bedoel Haha! Knipoog ) en wat blijkt? Die 'monsters' zijn redelijke, vaak zelfs aardige mensen die ook gewoon lol hebben op een Internetforum en hun mening uitspreken.

Maar goed, ik hecht ook geen waarde aan een oordeel dat niet uit eerste hand verkregen is!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-04 18:37

Joost, zo heb ik ook al heel lang het vermoeden (zeg maar gerust zekerheid) dat ceasario dezelfde persoon is als troef Lachen. Volgens mij wisten wel meer mensen dat Haha!. Maar soit, nieuwe ronde nieuwe kansen, ik ben daar niet op tegen hoor, absoluut niet. Het is alleen fijn om te weten dat jij dacht wat ik dacht en wat hunnie ook al dachten en we nu dus weten wat iedereen dacht Haha!. Het is beter om die dingen open te hebben in plaats van gedans om de hete brei heen.

Tjees Saluut, je bewijst jezelf wel weer als echo van pipo op deze manier, jouw keuze natuurlijk. Denk je nu echt dat jij of pipo er iets mee opschieten als je hier een soort van reclameboodschap neer gaat zetten over jouw vriendschap met pipo??? Allemaal fijns, maar hechte vriendschappen zouden hier op het forum net zo min een hoofdrol moeten spelen als vetes.

Anoukie

Berichten: 12609
Geregistreerd: 01-08-02
Woonplaats: Gelderland

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-04 18:39

Idem Lov, van ceasario en Troef.

Graag wil ik ook wel mijn visie geven, maar omdat internet thuis er tijdelijk af is, ga ik hier een avondje over bomen. Morgen wil ik er graag op verder gaan.

Excuseme
Berichten: 1978
Geregistreerd: 04-07-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-04 18:40

Zoals al eerder gezegd ontbreekt het hier aan dialogen, met andere woorden;de ander vragen te stellen en nog duidelijker te krijgen hoe hij/zij tot een standpunt is gekomen. Over Anna het volgende;als je echt probeert te begrijpen wat ie zegt, dan zit er veel waars in de theorie. Vervolgens ga je dan op onderzoek uit en probeert die theorie in de praktijk te toetsen. Dan merk je dat de stelligheid waarmee bijvoorbeeld volbloed als niet wenselijk wordt aangemerkt minder voor de hand ligt. ik heb bijvoorbeeld gezocht en kwam tot een KWPN-er die in de US furore heeft gemaakt, nl. Saluut II, die de theorie 100% in bouw en prestatie laat zien. ik heb daar een video van gekregen en zie een paard een 1.60 barrage winnen, vrijwel aan de lange teugel, waarmee elke amateurjockey een goed resultaat zou bereiken. En ja, toevallig is ie ook nog eens een keer op Ramzes ingeteeld en staat ie in dat evenwichtsmodel.
Waar de wrevel met name zit is dat Anna paarden noemt die niet aan deze theorie voldoen,ZONDER daarbij de verwijzing te maken naar het KWPN, maar dit wel als zodanig door de KWPN-aanhangers wordt gevoeld, ten onrechte.

Verder weet Anna sommigen behoorlijk het bloed onder de nagels vandaan te halen, dan dan weer wel en dan weer niet te antwoorden, of te natwoorden met een wedervraag.

Mijn tip voor dit forum;blijf elkaar uitdagen met vragen, in plaats van elkaar vast te zetten.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-04 18:44

Al met al zijn we 8 paginas verder en is het nog steeds niet uitgepraat.

Iemand enig idee hoe je dit voorelkaar kan krijgen?

Mocht iemand het weten pb mij dan. Ik stop er namelijk mee, we komen niet verder met dit topic.
Laatst bijgewerkt door Anoniem op 08-03-04 18:47, in het totaal 1 keer bewerkt

Excuseme
Berichten: 1978
Geregistreerd: 04-07-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-04 18:46

Pipo schreef:
Al met al zijn we 8 paginas verder en is het nog steeds niet uitgepraat.

Iemand enig idee hoe je dit voorelkaar kan krijgen?


Wat moet er uitgepraat worden?

ceasario

Berichten: 12330
Geregistreerd: 26-10-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-04 19:06

joostvangestel schreef:
Even hierbij mijn kant van de zaak Troef/Caesario. Aangezien dit in mijn tijd als moderator is gebeurd. Inderdaad, ik heb een heel sterk vermoeden dat Caesario en Troef één en dezelfde persoon zijn. Kan ik dat waarmaken in een rechtbank? Goeie vraag, maar daar gaat het niet om.

Troef's laatste bericht is geplaatst op 30 Januari 2003. Alweer een dik jaartje geleden. Hij was toen terecht geband, doordat hij inderdaad ver over de norm ging. Ik was het daar mee eens, hoewel ik het vanuit een discussie oogpunt gezien jammer vond dat een interessante discussiepartner daarmee uit FA verdween.

Ceasario verscheen op 26 October van 2003 ten tonele. Op 8 November had ik hem al in de gaten, dat duurde dus niet zo heel lang. Meteen daarbij gewaarschuwd dat hij zich moest gedragen en hij zelf verantwoordelijk was om niet op te vallen, maar vooral ook om niet in zijn oude fout te vervallen.

Op dit moment heeft Ceasario reeds meer gepost dan Troef. Op een aantal stijlfouten na, vind ik dat hij zich netjes heeft gedragen op het forum.

Ceasario staat hier dan ook niet ter discussie. De regel geldt nog steeds dat als Ceasario zich gedraagt, hij mee mag doen. Een mens kan én mag zijn leven beteren. Verder vind ik dat Ceasario nog steeds een eigen kijk heeft op de zaak, die niet door iedereen gedeeld wordt en waarschijnlijk ook als een derde kamp aangerekend kan worden.

Overigens weet ik wel dat voor velen de affaire Troef een ander verhaal is. Voor mijn mening daarover verwijs ik naar boven. Als men daar om vraagt, wil ik ook daar best mijn mening over geven.

Dit is mijn mening als moderator. Een ban hoeft geen doodstraf te zijn.

PS: ik duld nu ook geen heksenjacht op Ceasario, dus Ceasariootje pesten zou ik wel als héél erg kinderachtig zien. Dat wil niet zeggen dat Ceasario nu een vrijbrief heeft om over de norm te gaan.


Ceasario kan best op zich zelf passen.
Ceasario is een Router deling van personen.

Verder weet Ceasario ook dat een Troef iets over de schreef ging, maar het werd wel overtrokken uitgelegd.

Zijn reaktie kwam voort dat de andere persoon, Gribaldifan , op een voor hem dreigende toon vertelde waar zijn dochter woonde en daar de buren ook goed kende.
En daaruit vloeide rechtstreeks voort de "uitnodiging" dat het tijd werd elkaar maar eens recht in de ogen te gaan kijken c.q. te laten kijken..

Niks meer en niks minder.


Maar blijkbaar is het de gewoonte geworden om oudere af te zeiken
zoals Ceasario regelmatig werd gedaan door Missouri en CJG o.i.d.
Maar ook Anna kreeg er en nog flink van langs.

Terwijl de meeste personen totaal geen kaas hebben gegeten van de fokkerij Kwa ervaring.

Behalve Sarabande, Maar die krijgt van Ceasario tegengas om dat FA
meer moet zijn dan een zending forum van het KWPN.
Zo ook in die tijd van Gribaldifan die of het wel leek samen met Sussanne
was ingehuurd voor of door van Uytert.

Ceasario geen zijn mening en probeert de jeugdige te laten zien dat
de Nederlandse fokkerij meer is dan een KWPN-paard.
En als Ceasario onderhuids gestoken wordt ,steekt ie niet bovenhuids terug.
Dat is alleen maar weggelegd in zijn ogen voor personen die het met de normen en waarde het niet zo nauw nemen.

Hier laat het Ceasario even bij.
Waarschijnlijhk zal het wel weer niet goed begrepen worden . de Cryptovorm.

geral

Berichten: 3604
Geregistreerd: 25-08-01
Woonplaats: hm niet belangrijk

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-04 19:13

Ceasario, mijn zegen heb je, ook jou postings zijn leerzaam, maar je weet wel hoe ik over dat soort dingen denk.

Dus graag door met een leerzaam FA inclusief Ceasario OK dan!