Drug in drankje met uitgaan?

Moderators: Dani, ynskek, Ladybird, Hanmar, xingridx, Mjetterd, Polly, Giolli

 
 
Laura

Berichten: 8338
Geregistreerd: 20-02-01
Woonplaats: Midden van Gelderland

Drug in drankje met uitgaan?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 08-03-04 12:19

Ik was vrijdag even in de kroeg, maar omdat ik van te voren besloten had dat ik eigenlijk niet uit zou gaan, en mijn vriendin nog haar tentamens moest leren, zijn we om 1 uur alweer richting huis gegaan. Slapen Maar toen ik thuis kwam voelde ik me ineens heel vreemd, duizelig, dubbel ziend, rillerig. Dacht nog, jemig heb ik zoveel gedronken?
Maar daar kan het écht niet aan liggen, we hadden vrij rustig aan gedaan, ik had 4,5 drankjes op..

De volgende ochtend vroeg ik nog heel blond aan mijn vriendin 'Hebben ze een nieuwe smaak Flugel ofzo?' Verward Omdat ik van de kroegeigenaar een Flugelflesje kreeg met een vreemde dropsmaak. Toen ik daar over na ging denken was dat flesje al open, en de week daarvoor had ik van diegene ook al een dropshot gekregen. Toen had ik er echter niet over gedacht omdat ik toen wel vrij veel gedronken had. Maar de dag erna was ik ook flarden van die avond kwijt (heb ik anders nooit) en ik heb me best apart gedragen die avond... Ik verdenk hem er nu van iets in mijn drankje gedaan te hebben... Iemand enig idee wat dat is geweest?
We letten nu voortaan wel op wat we aannemen, en ben blij dat ik vroeg naar huis gegaan ben... de dag erna zat ik nog de halve dag te trillen...

Dus mensen, meteen een waarschuwing: geen open flugelflesjes accepteren en je drankje zelf halen en in de gaten houden!
Laatst bijgewerkt door Laura op 08-03-04 12:22, in het totaal 1 keer bewerkt

Nothing tastes as good as being lean feels *profielupdate*
Goed voornemen 2007: Sommige PBtjes slippen er nog wel eens tussendoor... dus mocht je geen respons krijgen; stuur svp nog eens en niet boos worden hoor Haha!


Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-04 12:21

En ben je nog van plan om naar die tent toe te gaan, vraag ik me nu af?

Chocopasta

Berichten: 16570
Geregistreerd: 18-01-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-04 12:23

getver, wat vervelend!!

en wat hebben wij vandaag geleerd....??? Haha!

MargaV

Berichten: 1317
Geregistreerd: 31-10-03
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-04 12:44

Het kan vanalles zijn geweest. Rohypnol is de meest bekende drug die voor het doeleinde "date rape" gebruikt wordt. Het zorgt ervoor dat je, zeker in combinatie met alcohol, minder remmingen op je sociale gedrag vertoont, minder lichamelijk verzet kunt vertonen en je minder kunt herinneren achteraf. De perfecte drug voor kwaadwillende personen dus. Het is normaliter een slaapmiddel. Het hoeft niet deze drug te zijn geweest, volgens mij is zo ongeveer ieder slaapmiddel voor dit doeleinde geschikt (behalve dan homeopatische). Misschien een goed idee om de politie in te lichten van je vermoedens. Volgens mij kunnen sporen van deze drug ook nog in je urine aangetroffen worden, dus zo kun je je verhaal (mocht dat nodig zijn) hard maken.

Heel kwalijk. Niemand stopt dat soort spul in drankjes zonder kwade bijbedoelingen. Ik zou zeker iets doen met dit verhaal, stel je voor dat dit nog vaker gebeurd in dat cafe, bij meisjes die daardoor verkracht worden. Of neem volgende week zo'n flesje aan en neem het mee naar huis. Ga ajb naar de politie met dit verhaal.

jacqueline

Berichten: 5549
Geregistreerd: 19-01-01
Woonplaats: apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-04 12:53

Dat is iets wat er bij mijn opvoeding heel goed is ingestampt, noooooit en te nimmer je drankje onbeheerd achter laten.

Ik ga verder met MargaV mee, en neem inderdaad volgende week zo een flesje mee.....
Gelukkig is het nu verder goed met je afgelopen.

Exit13

Berichten: 7748
Geregistreerd: 29-01-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-04 12:58

[quote="LauraDus mensen, meteen een waarschuwing: geen open flugelflesjes accepteren en je drankje zelf halen en in de gaten houden![/quote]

joh...

Maar verder, ik geloof nooit zo in die 'drugs in drankje' verhalen (niet dat ik jou niet geloof laura) weet je wat die drugs kosten, die doen ze echt niet even zomaar in je drankje hoor... Zeker in een kroeg vind ik het raar, stel dat het een verkrachtingsdrug was geweest en die kroegbaas had je 'meegenomen' dat was dan toch wel erg opvallend geweest, neem aan dat je vrienden je ook niet zomaar laten gaan. Zie dit eerder in een (grote) discotheek gebeuren, waar je elkaar veel minder kent etc.

Slik je op dit moment medicijnen, kan ook komen dat je je daardoor zo raar voelde (icm alcohol).

edit: o zie net in je profiel dat je 21 bent, veranderd mn mening wel iets, kroegbaas met meisje van 15 is nl iets anders (voor de omgeving zeg maar) dan kroegbaas met meisje van 21. Ik zou doen wat je hier al eerder aangeraden is, volgende keer zo'n flesje meenemen naar de politie. Hoewel, ik zou eigenlijk nooit meer in die tent komen..

Alles hat ein Ende nur die Wurst hat zwei!

MargaV

Berichten: 1317
Geregistreerd: 31-10-03
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-04 13:08

Misser schreef:
Maar verder, ik geloof nooit zo in die 'drugs in drankje' verhalen (niet dat ik jou niet geloof laura) weet je wat die drugs kosten, die doen ze echt niet even zomaar in je drankje hoor...


Nou, die slaapmiddelen kosten dus geen drol en je kunt daar dus ook best gemakkelijk aankomen. Ik geloof wel degelijk dat dit soort dingen gebeuren.

IngridM
Berichten: 11826
Geregistreerd: 10-07-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-04 13:16

dit soort dingen gebeuren wel degelijk !!! Ik zou maar erg oppassen, laura !! Maar het gaat natuurlijk niet alleen om 'flugel' flesjes, maar om ELK drankje wat je krijgt van wie dan ook..........je wordt er zo voor gewaarschuwd tegenwoordig. Lekker zelf je drankjes halen !!!

Laura

Berichten: 8338
Geregistreerd: 20-02-01
Woonplaats: Midden van Gelderland

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 08-03-04 13:20

Hmmmm tsja... van degene die dat gedaan zou hebben weet ik wel dat hij dat soort spul heeft. Maar ik geloof eigenlijk niet dat hij zo stom zou zijn om GHB ofzo in mijn drankje te gooien, dat kan toch niet in combi met alcohol? Stel dat dat mis was gegaan, kon ie mooi zijn kroeg sluiten...
Jaqueline, ik heb mijn drankje niet onbeheerd achtergelaten maar er eentje van hem aangenomen.. als ik naar naar toilet ga ofzo dan geef ik altijd het drankje aan een vriendin.
Marga, die 'symptomen' had ik zo'n beetje idd, is dat spul niet gevaarlijk met alcohol dan? Ik denk niet dat hij heel kwade bedoelingen had, ik kom daar al jaren, iedereen kent hem ook... Hij was me enorm aan het versieren en denk dat ie met behulp van zo'n drankje hoopte dat ik wel voor hem zou gaan. Werd ook wel vrij ehm.. jeweetwel maar ben netjes alleen naar huis gegaan. Ik heb in elk geval mijn ogen open voor de volgende keer.... En zal hem eens vragen wat voor spul het was. Heb graag zelf de controle over alles...

Nothing tastes as good as being lean feels *profielupdate*
Goed voornemen 2007: Sommige PBtjes slippen er nog wel eens tussendoor... dus mocht je geen respons krijgen; stuur svp nog eens en niet boos worden hoor Haha!

BlackWych

Berichten: 1971
Geregistreerd: 03-07-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-04 13:25

Niet vragen, aannemen, meenemen, naar de politie gaan en laten testen! Aan de schandpaal met zulke mensen, nu is het bij jou niet gelukt, maar wie is de volgende? Laatst las ik (ik dacht ook hier op Bokt) over een meisje dat slachtoffer was van een date rape en nu zwanger is...

Dat wens je niemand toe!

Mocht er uit de test niets blijken, dan pleit dat hem ook weer vrij.

=^.,.^=

De grootste overwinningen zijn behaald door nog even vol te houden...Remember before you point your finger at someone else to blame, you point at least three fingers at yourself...

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-04 13:26

Correct me if I'm wrong hoor, maar:

In het begin van het topic insinueer je dat de kroegeigenaar je een drankje heeft gegeven met iets erin. En nu kun je je niet voorstellen dat hij dat gedaan heeft. Maar je gaat 'm wel vragen wat voor spul dat was.

Schiet mij maar lek.....

Heb jij trouwens iets op je voorhoofd staan ofzo? Losers en mislukkingen, meld je bij mij? Ik lees zo vaak van die rare uitgaanstopics van jou....

Exit13

Berichten: 7748
Geregistreerd: 29-01-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-04 13:27

Laura schreef:
Ik denk niet dat hij heel kwade bedoelingen had,



ik denk het wel... als hij je op zo'n manier in bed wil krijgen is er echt wel iets mis hoor!

Alles hat ein Ende nur die Wurst hat zwei!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-04 13:32

Misser"]
[quote="Laura schreef:
Ik denk niet dat hij heel kwade bedoelingen had,



ik denk het wel... als hij je op zo'n manier in bed wil krijgen is er echt wel iets mis hoor!
[/quote]
Stel dat je bepaalde medicatie slikt (Antidepressiva, antipsychoticum of kalmerende middelen of epilepsiemiddelen) en je krijgt zo'n drankje, nou dan kan je het nog wel eens in het ziekenhuis belanden! (Als je nog op tijd bent)
Ik zou het als ik jou was eens grondig gaan onderzoeken wat een klootzak zeg!

Sitie

Berichten: 2946
Geregistreerd: 13-09-03
Woonplaats: Ede

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-04 13:36

inderdaad, ik zou er ook mee naar de politie stappen en in ieder geval aangifte doen...

misschien slik jij dan wel geen medicatie, maar anderen bij wie hij het ook doet WEL!

---->>> e_l_m_o is nu Sitie <<<----

Learn from the mistakes of others.You can’t live long enough to make them all yourself.

jacqueline

Berichten: 5549
Geregistreerd: 19-01-01
Woonplaats: apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-04 13:36

Laura ik bedoelde ook niet dat jij je drankje onbeheerd had achter gelaten maar je geeft daarna een waarschuwing, dat bedoelde ik dat mijn ouders mij daar altijd heel erg voor hebben gewaarschuwd....

En het is inderdaad zo dat dat soort dingen dus gebeurt........en blijkbaar al heel lang want ik ben nu 32 jaar en toen ik uitging gebeurde dat soort dingen al.

Laura

Berichten: 8338
Geregistreerd: 20-02-01
Woonplaats: Midden van Gelderland

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 08-03-04 13:37

Sonja, ik zeg dat ik me niet voor kan stellen dat het GHB was of iets dat (in combi met alcohol) gevaarlijk is. Maar ik vind het zeker geen fijn idee.
Denk alleen niet dat er nog iets te onderzoeken valt nu, het is nu maandag. Dat was vrijdag. Spul is dan neem ik aan al lang uit je bloed. Maar ik ben er zeker niet blij mee en zal meneer inderdaad eens gaan vragen wat dat was en vertellen dat ik daar absoluut niet van gediend ben.

Sonja, er lopen hier gewoon veel vreemde figuren rond denk ik.. weet ook niet wat dat is

Nothing tastes as good as being lean feels *profielupdate*
Goed voornemen 2007: Sommige PBtjes slippen er nog wel eens tussendoor... dus mocht je geen respons krijgen; stuur svp nog eens en niet boos worden hoor Haha!

MargaV

Berichten: 1317
Geregistreerd: 31-10-03
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-04 13:38

Laura schreef:
Marga, die 'symptomen' had ik zo'n beetje idd, is dat spul niet gevaarlijk met alcohol dan? Ik denk niet dat hij heel kwade bedoelingen had, ik kom daar al jaren, iedereen kent hem ook... Hij was me enorm aan het versieren en denk dat ie met behulp van zo'n drankje hoopte dat ik wel voor hem zou gaan. Werd ook wel vrij ehm.. jeweetwel maar ben netjes alleen naar huis gegaan. Ik heb in elk geval mijn ogen open voor de volgende keer.... En zal hem eens vragen wat voor spul het was. Heb graag zelf de controle over alles...


Volgens mij is het inderdaad wel gevaarlijk, maar dan waarschijnlijk wel in grotere hoeveelheden. Combi slaapmiddelen/andere drugs en alcohol is (bijna?) altijd gevaarlijk. Misschien wist hij niet beter en dacht hij je alleen maar een beetje geil te kunnen maken hiermee, maar dat denk ik niet. Hoe dan ook, hij manipuleert meisjes op deze manier dusdanig dat ze niet meer in staat zijn om te beoordelen of ze iets wel of niet willen en dat is sowieso heel slecht.

Renske_

Berichten: 20558
Geregistreerd: 12-10-02
Woonplaats: het zonnige zuiden van NL

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-04 13:47

Ik heb GHB in mn drankje gehad, was samen met een vriendin op stap, er was een uitwisseling met kroegen uit Tilburg die met de bus naar Reusel waren gekomen, dus een hoop mensen die ik niet kende.

ik had nog een half glas staan, dat stond naast me op de bar, ik heb heel eve met mn rug naar mn glas toe gestaan, daarna de rest opgedronken niet veel later werd het zwart voor mn ogen, zakte ik door mn benen heen en kon ik me niet meer bewegen.

ik kon wel alles nog horen, datw as zo raar! ik wilde zeggen wat er was, maar kon niet opraten, ik kon niets zien, maar ik hoorde iedereen vanalles tegen me zeggen.

de eigenaresse van die kroeg heeft de taxi betaald naar huis, en de week er na was ik er weer en kreeg ik dus te horen dat t daar al vaker is gebeurd als die groep uit tilburg er was Scheve mond

ik heb iig tot 3 dagen erna gevoelloze vingertoppen gehad, ik heb 24 uur geslapen, er is bloed afgenomen en daar kwam uit dat er een hoge dosis GHB in mn drankje zat

t had ook heel anders af kunnen lopen vertelde de arts, iets meer en ik was in in coma geraakt, omdat het spul je zenuwen aantast in die grote hoeveelheid.

*** Hilde van de Westfriezenhof *** bedankt voor alles meisje Des, Dee, Wis, Quinnie & Hillie ...zo oneerlijk... Rust zacht Y;(
Anne van de Slothoeve Ster Sport
:# Z2 startgerechtigd! :#


Margreet

Berichten: 18322
Geregistreerd: 24-08-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-04 13:47

Laura schreef:
een vreemde dropsmaak


Een beetje zoutig soms?

Nulla tenaci invia est via

Laura

Berichten: 8338
Geregistreerd: 20-02-01
Woonplaats: Midden van Gelderland

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 08-03-04 13:50

ja een beetje zoute drop idee, salmiakachtig ofzo.

Nothing tastes as good as being lean feels *profielupdate*
Goed voornemen 2007: Sommige PBtjes slippen er nog wel eens tussendoor... dus mocht je geen respons krijgen; stuur svp nog eens en niet boos worden hoor Haha!

Tinus19
Berichten: 269
Geregistreerd: 21-10-03
Woonplaats: Leusden

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-04 13:51

Laura schreef:
Omdat ik van de kroegeigenaar een Flugelflesje kreeg met een vreemde dropsmaak.


Zou best wel 's Ephedra kunnen zijn... Is een smartdrug, niet gevaarlijk in combinatie met alcohol en heeft een beetje wazige dropsmaak Verward

Margreet

Berichten: 18322
Geregistreerd: 24-08-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-04 13:56

Laura schreef:
ja een beetje zoute drop idee, salmiakachtig ofzo.


GHB smaakt een beetje zoutig.

Nulla tenaci invia est via

CM_

Berichten: 26904
Geregistreerd: 19-04-03
Woonplaats: Stal Niveau Herpen !!

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-04 13:56

Tinus19"]
[quote="Laura schreef:
Omdat ik van de kroegeigenaar een Flugelflesje kreeg met een vreemde dropsmaak.


Zou best wel 's Ephedra kunnen zijn... Is een smartdrug, niet gevaarlijk in combinatie met alcohol en heeft een beetje wazige dropsmaak Verward
[/quote]


ja idd dat kan heel goed !
dat is in poedervorm en kan dus opgelost worden in een of andere drank
dat veroorzaakt ook rillingen en
kan ook halucinaties en andere verschijnselen van drugs veroorzaken
je kunt je bloed zeker nog wel laten testen! sommige drugs doen er 6 weken over om uit je bloed te verdwijnen
zeker wel even doen dus !

Renske_

Berichten: 20558
Geregistreerd: 12-10-02
Woonplaats: het zonnige zuiden van NL

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-04 15:07

GHB proefde ik niets van, maar ik had toen een hele sterke cocktail

het schijt idd zout te smaken, maar een salmiaksmaak heeft het niet, dat is weer iets anders.

soms gooien ze GHB+suiker in je drankje zout+zoet=niet goed te proeven dat er GHB inzit.

*** Hilde van de Westfriezenhof *** bedankt voor alles meisje Des, Dee, Wis, Quinnie & Hillie ...zo oneerlijk... Rust zacht Y;(
Anne van de Slothoeve Ster Sport
:# Z2 startgerechtigd! :#

Horse_

Berichten: 10284
Geregistreerd: 26-11-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-04 15:29

Bij mij heeft een bekende van mij dat een x geflikt. Durfde alleen geen aangifte te doen omdat het een bekende was van de politie was en ik dan geen leven meer zou hebben in mijn woonplaats.


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Fayyah19, GoogleAdsense, Mo_86, puntje en 19 bezoekers