Het gaat nu echt gebeuren!

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Anoniem

Het gaat nu echt gebeuren!

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-04 10:56

Lucky gaat naar een africhtingsstal, ik ben gisteren langs geweest bij stal hoeveneind! Het bleek dus de stal te zijn weaar ik met mijn verzorgponytje Roos altijd langskwam rijden dus dat is erg handig...
Omdat Luck al gewend is aan zadel en hoofdstel had hij daar al een kleine voorsprong op alleen het longeren dan..
Ik kan gewoon iedre dag langskomen om te kijken (wat ik ook ga doen) en hij wordt op stal opgehaald en als hij helemaal klaar is wordt ik gebeld om een paar keer te rijden (spannend!) en daarna wordt hij weer op stal teruggebracht..
In April gaat hij ernaartoe! Gelukkig is het zo vlakbij dan hoef ik hem niet te missen, alleen het nadeel is dat de weides dan net geinjecteerd worden en ze niet op de wei kunnen. Maar Roosje staat er 5 minuten vandaan dus misschien mag ik hem een paar keer op de wei laten uitrazen...

En omdat hij dan weggaat heeft hij een nieuw indianenhalster gekregen een rode! Een zakje snoepjes en een nieuwe borstel..Dus dat wordt nu hard sparen!

Ik vind het zo raar.... dan kan ik bijna op mijn eigen pony rijden Haha!

Maar goed dit wou ik even kwijt..en ik wist niet of ik het nou hier moest plaatsen of bij vvdd dus als het fout is moet het maar ff verplaats worden...

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-04 10:58

Super goed van je dat je hem een tijdje weg brengt

Je zult een ander paard terug krijgen.
En omdat het in de buurt is, zal je hun vast nog wel eens om raad mogen vragen als je pony weer terug is.

Alja

Berichten: 25596
Geregistreerd: 05-10-02
Woonplaats: Emmercompas-cuum

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-04 10:59

stal hoeveneind!! bij jolanda en erik!

leuke mensen en weten ook waar ze het over hebben, ik heb daar in december mijn paardje hanimo gekocht

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-04 11:06

ja bij Eric we waren iets te vroeg en toen reed hij een paard..nou echt super! Het is behoorlijk aan de prijs maar het ziet er echt super uit!

Yustin

Berichten: 2555
Geregistreerd: 02-08-02
Woonplaats: Delft

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-04 12:18

goed hoor OK dan!
Ik ben benieuwd "wat voor paard"je terug krijgt

KellyenXena

Berichten: 3615
Geregistreerd: 08-04-03
Woonplaats: Roosendaal

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-04 13:00

Goed hoor ! OK dan!
Ben benieuwd naar foto's als 'ie straks terug is Knipoog

Fredt

Berichten: 7984
Geregistreerd: 24-08-03
Woonplaats: NL

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-04 16:59

Wel goede beslissing dat je ze door andere laat inrijden.. tis toch vaak zwaar werk! En je krijgt er zeker wat anders voor terug! En natuurlijk altijd handig dat het in de buurt is..

Natascha

Berichten: 6847
Geregistreerd: 07-02-01
Woonplaats: Ankh Morpork

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-04 18:07

Gaan ze een net meneertje maken van die eigenwijze Lucky Haha!
Tegen de tijd dat je er echt op kan rijden kom ik je misschien wel eens in het bos tegen. Kan Lois zijn oude vriendje weer terug zien Knipoog

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-04 21:34

volgens mij ben ik je al vaker tegen gekomen met de honden uitlaten..Maaike heeft trouwens een nieuw paardje gekocht! een Merens, leuk beestje hoor!
Ik ben bennieuwd hoe hij terugkomt! Of hij onder het zadel ook zo netjes strekt in de draf zoals hij nu doet!

Saskia9
Berichten: 12295
Geregistreerd: 18-09-03
Woonplaats: Sprang Capelle

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-04 23:07

eej dat is wel goed nieuws zeg..ik hoop voor je dat het helemaal goed komt..dat ie dan wat makkelijker word..en jij wat strenger Tong uitsteken
veel plezier en succes met het rijden !!

beautyfull_mickey

Berichten: 5718
Geregistreerd: 04-06-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-04 10:56

klint goed zeg,en een goede beslissing van je Lachen

Natascha

Berichten: 6847
Geregistreerd: 07-02-01
Woonplaats: Ankh Morpork

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-04 14:22

Ik ben ook reuze benieuwd. Luckey zou ook leuk zijn voor de kar. Leuk pittig paardje. Wanneer komt hij dan weer terug? Kun je van de zomer dan al op hem rijden of nog niet? Ben helemaal niet nieuwsgierig ofzo Haha!
En leuk dat Maaike eindelijk d'r Merens heeft. Die wilde ze al heel lang maar ze had al weinig tijd voor Midas dus deed ze het liever niet. Temptation zal Luckey ook wel missen als hij er niet meer is.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-04 18:52

In April gaat hij weg en wanneer hij terugkomt? Dat hangt van meneer zelf af....Zodra hij onder het zadel kan stappen, draven en galoperen aan de longeerlijn of los in de bak..dan mag ik erop komen rijden (spannend) en dan is hij klaar en mag hij weer naar huis..
Temptation staat nu alleen met Lucky in de wei en midas bij pride en nacho..Scooby staat nog alleen..het is dan de bedoeling dat scooby en midas samen op de wei gaan en dan nacho, pride, lucky en temptation samen..

Maar ik hoop dat hij zich wel een beetje gedraagt daar.

MrMysterio

Berichten: 62
Geregistreerd: 08-03-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-04 21:24

Ik ben heel benieuwd hoe het zal gaan, hoop dat je een braaf en goed beleerd paardje terug krijgt Lachen

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-04 22:10