L'Amour in de sneeuw: commentaar?

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
tess_84

Berichten: 1801
Geregistreerd: 12-02-04
Woonplaats: Eckersweiler, Duitsland

L'Amour in de sneeuw: commentaar?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 07-03-04 18:24

[img]http://groups.msn.com/_Secure/0RwDYAogV2gUiMlDOVfL*xyICrnWTKbCf*LmJopYbs1T5HNNGRmpX1aWZiiU93IrSuD5b!*gBJPp00mb6RqJPPDGt35DN3OomF2M2PrXxh5Q/L'Amour1.jpg?dc=4675462292972842409[/img]

Ik heb de foto wat moeten verhelderen omdat het die dag een beetje grijzig was, daarom is de kwaliteit niet zo goed. De foto is genomen door een vriendinnetje van mijn zusje (13 jaar).
En?

Groetjes
Tessa


Rainie

Berichten: 9123
Geregistreerd: 01-05-03
Woonplaats: Nuenen

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-04 19:02

Het is zoveel paard en zo weinig omgeving...

[En altijd weer die storende achtergrond Nagelbijten / Gniffelen]

... And we like all the fluffy animals.


Annelou

Berichten: 7520
Geregistreerd: 23-09-01
Woonplaats: Schaijk: roddel-dorp wat 25 km van Den Bosch en 27 km van Nijmegen ligt in Noord Brabant

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-04 19:04

Ik vind het jammer van de achtergrond. Net als wat Rainie al zei. Knipoog

Eline

Berichten: 72938
Geregistreerd: 07-10-03
Woonplaats: Delft

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-04 19:06

maar ik vind de foto wel erg mooi Lachen het paard erop zeg maar

Don_Marcello

Berichten: 1226
Geregistreerd: 16-07-03
Woonplaats: Den Haag

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-04 19:18

Voor een meisje van 13 OK dan!

Knap gedaan goed getimed, juist een hele mooie beeldvuling, de rest van de bak is toch niet interessant Verward

Dat je de foto hebt moeten oplichten komt niet door het grijze weer, maar omdat er veel wit (sneew) in zit en het paard licht van kleur is. De camera ziet niet het verschil tussen veel licht en een lichtgekleurd onderwerp (camera denkt dus ..hm, wel erg lichte foto zo, is zeker erg veel licht hier ik zal maar even Cool zodat het niet te licht wordt. Maar sneeuw en een haflinger zijn nou eenmaal licht van kleur! Dus moet je de camera vertellen dat het echt zo licht moet zijn! (of achteraf corrigeren)

Verder om de foto nog mooier te maken, was een groter diafragma beter geweest. Dan was de rommelige achtergrond niet zo opgevallen.

tess_84

Berichten: 1801
Geregistreerd: 12-02-04
Woonplaats: Eckersweiler, Duitsland

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 07-03-04 19:29

hej, bedankt voor de reacties. Oorspronkelijk stond het paard helemaal aan de linkerkant van de foto, dus mijn papa heeft het paard eruit geknipt en dit is het dan geworden. Van de achtergrond, tjah, zo ziet de omgeving daar er nu eenmaal uit he.. Maar als het eens mooi weer is, wat fotos nemen van het buitenrijden, mss vallen die meer in de smaak Knipoog

groetjes
tessa

angelke

Berichten: 5137
Geregistreerd: 28-04-02
Woonplaats: Brasschaat (België)

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-04 19:39

Mooie timing en alles staat er juist op, tot het laatste stukje wapperende manen. Is de foto trouwens ingezoomd genomen? Of was dit een foto voor het meisje vertrappeld werd Knipoog.

tess_84

Berichten: 1801
Geregistreerd: 12-02-04
Woonplaats: Eckersweiler, Duitsland

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 07-03-04 19:47

Is de foto trouwens ingezoomd genomen? Of was dit een foto voor het meisje vertrappeld werd .

De foto was oorspronkelijk van bijna heel de bak, ik stond in het midden. mijn papa heeft L'Amour eruit geknipt en vergroot. Dus geen paniek Lachen

groetjes
tessa


LDRD

Berichten: 9869
Geregistreerd: 04-02-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-04 12:45

hele mooie foto!


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Googlebot, haffiefreak, Josien_, Kirrietje, Lestria, mika11, Roosch, Saartjuh_b, Westhof, wiifke, Zilfstar en 173 bezoekers