merrie hengstig...en verliefd op de ruin??

Moderators: Sica, C_arola, Neonlight, balance

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Saskia9
Berichten: 12295
Geregistreerd: 18-09-03
Woonplaats: Sprang Capelle

merrie hengstig...en verliefd op de ruin??

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 07-03-04 22:02

sinds vorige week zaterdag heb ik er een haflinger ruin bij gekocht Haha!
maar mijn shet merrie,waarvan we dachten dat ze drachtig was blijkt nu hengstig te zijn..
ze dringt zichzelf soms enorm op bij de ruin..ze lijkt wel een sletje zo erg.. Bloos
ze loopt em ook achterna en zo...gewoon verliefd is ze Lovers
helaas voor haar heeft hij niet DE aandacht voor haar die ze zou willen hebben..hij lijkt het maar vervelend te vinden zo'n sletje die je de hele tijd stalkt...groot gelijk heeft ie Schijnheilig
komt dit vaker voor dat een merrie verliefd word op een ruin??

Karaat_the_newforest op Instagram


Ireen_
Berichten: 8251
Geregistreerd: 13-08-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-04 22:07

hahah jaa dat komt zeker vaker voor Haha!
ik heb ook zo'n sletje Knipoog en als ze hengstig is dan is ze helemaal verliefd op haar overbuur-ruin, hij hoeft maar te kijken en ze staat al te plassen *LOL*
als ze dan samen los staan loopt ze hem de hele tijd achterna.. je kunt het echt bijna stalken noemen, vind hij ook niet altijd even leuk Haha!

Hanniebal

Berichten: 501
Geregistreerd: 18-12-03
Woonplaats: Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-04 22:13

Lijkt me wel heel erg grappig om te zien *LOL*

- Pecunia non olet -

It's Heavy On My Heart, I Can't Make It Alone, Heavy On My Heart, I Can't Find My Way Home


Saskia9
Berichten: 12295
Geregistreerd: 18-09-03
Woonplaats: Sprang Capelle

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 07-03-04 22:17

Hanniebal schreef:
Lijkt me wel heel erg grappig om te zien *LOL*


hahaha dat is het zeker..haar achterbenen staan bijna in de spagaat..haar staart raakt bijna haar puntje van dr neus..
en ze loopt gigantisch met haar billen te schudden...kan het nog erger??
bijna wel..zeker als je je bedenkt dat mevrouw bijna onder hem door kan lopen..ze gaat al bijna klaar staan voor hem Clown Bloos
gelukkig weet meneer niet wat hij moet doen..dus hij loopt dan weg met een blik van..ga iets leuks doen..
jah leuk om te zien is het wel !! Clown Haha!

Karaat_the_newforest op Instagram

ingvdh

Berichten: 6359
Geregistreerd: 28-09-02
Woonplaats: uitgeest

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-04 22:38

Yep ik ken het, ik heb een ruin en die is al vele malen het "slachtoffer" geweest van een hengstige merrie.

Zo staan ze hem helemaal af te lebberen en te claimen (bij een mocht hij niet meer dan een meter uit de buurt) en zo kon hij een trap krijgen omdat de hengstigheid over was. Hij begrijpt er soms niets meer van
Het leven is zwaar als ruin.

Sily

Berichten: 11491
Geregistreerd: 08-12-02
Woonplaats: Delft

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-04 23:57

Par *haflinger* is verliefd op Boy *quarter*
Hij mag haar ten alle tijden bespringen, ze dringt zich ook heel erg op...alleen heeft Boy daar geen problemen mee ne springt er dan ook vaak genoeg op Haha!

"Mag ik voor ik inslapen moet, mijn baasje nog 1 kusje geven?
Een soort laatste groet, echt, het duurt maar even!"

Supertje

Berichten: 7089
Geregistreerd: 03-10-02
Woonplaats: Hoekse waard

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-04 00:44

Jordy is ook voor een aantal merries hier op stal erg aantrekkelijk als ze hengstig zijn schijnbaar....
Het maffe is dat die merries Jordy's weidemaatje (grote bruine KWPN'er van 1.76) niet zien staan, en Jordy (tinker van 1.46) helemaal geweldig vinden Haha!
Jordy vind het overigens niet erg als ze hem lastig vallen, hij duikt er zo bovenop Bloos!

Run free Jordy.... 1997 - 2021

peeky

Berichten: 3752
Geregistreerd: 29-12-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-04 08:14

Ik herken dit wel ja Haha! Ik heb mijn merrie nog nooit kunnen betrappen op hengstige trekjes, maar een paar werken geleden ging ze ineens contact zoeken met de ruinen op de clubles door van die veulen-hinnekjes naar ze toe te werpen, heel grappig Haha!

Saskia9
Berichten: 12295
Geregistreerd: 18-09-03
Woonplaats: Sprang Capelle

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 08-03-04 08:59

haha mooi joh al die verhalen..maar springen sommige ruinen op een merrie????wow ik zal meteen gaan nadenken of mijn ruin toch wel een ruin is..

Karaat_the_newforest op Instagram

cissie
Berichten: 6176
Geregistreerd: 23-08-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-04 11:24

Ja kan goed hoor, we hebben 2 ruinen altijd handig om te zien of er nog merrie's hengstig zijn, ze reageren er zeker op!!!

Ireen_
Berichten: 8251
Geregistreerd: 13-08-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-04 13:32

afgelopen zomer zijn er vaak genoeg ruinen bovenop Evita gesprongen.. ze is ook ontzettend opdringerig, Evita haar buurvrouw is ook zo erg als ze hengstig is *LOL* laatst stonden ze samen in de bak (jawel, allebei hengstig...), met een ruin erbij.. het arme dier kreeg helemaal geen rust meer, steeds kreeg hij weer een kont in z'n neus geduwd door 1 van de dames Haha! gelukkig wist hij niet wat ie ermee aan moest!

Arjette

Berichten: 1644
Geregistreerd: 21-02-03
Woonplaats: Breda

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-04 17:11

Ja, dit komt idd vaak genoeg voor. Mijn merrie is als ze hengstig is ook altijd verliefd op de ruinen, en loopt dan ook de hele dag achter hen aan. En die ruinen hebben dan echt zoiets van 'wat moet jij nou Verward' *LOL*

..If I only could make a deal with God, and get him to swop our places..

Kia: the power to surprise Knipoog Clown

MrMysterio

Berichten: 62
Geregistreerd: 08-03-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-04 20:27

Hahaha erg grappig effect, het schijnt idd wel vaker voor te komen ja, gaat vanzelf wel weer over Haha!

Paintlinger

Berichten: 12318
Geregistreerd: 07-12-02
Woonplaats: Temidden van het groen

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-04 08:52

Mijn shetlander (=hengst 80 cm) probeerd ook vaak mijn merrie (1:47m) te bespringen.
zonder succes...na een paar pogingen eindigd hij weer met een van zijn voorbeentjes in de bilkoorden (komt ie zo weer uit hoor, is niet zielig Knipoog )
en dan druipt ie af.........*snif* wordt je toch bijna emotioneel van

Faline

Berichten: 7798
Geregistreerd: 22-10-01
Woonplaats: Berltsum

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-04 09:46

Die pony van mij is ook over-sexed, we hebben 1 ruin op stal staan, waar ze heel erg op reageerd, maar als ze echt hengstig is reageerd ze ook wel op de merries

llleoni
Berichten: 1002
Geregistreerd: 23-09-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-04 09:50

hahah wat een titel..

SANEX

Berichten: 11248
Geregistreerd: 21-03-02
Woonplaats: Buitenpost

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-04 12:27

Edwine was ook zo, als ze goed hengtig was ging ze met haar staart opzij voor Maffick staan te paraderen : Joehoe, toe maar, kom dan...
Maffick zat er ook geregeld bovenop, en dekte gewoon, gelukkig kwamen dr geen veulie's van Knipoog
Zie het haar nu niet zo vaak meer doen bij Bas, die is ook ruin, maar die zal haar wel te klein zijn.

lightmorebh

Berichten: 1513
Geregistreerd: 22-09-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-04 20:27

mijn merrie wordt alleen maar verlieft op meries???????????????? en een hengst wil ze ook niet op haar een lesbo dus en ik wil nog wel een veulentje

La_Vie

Berichten: 3186
Geregistreerd: 23-10-03
Woonplaats: Tussen Hoorn en Enkhuizen ;)

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-04 20:31

Ken ook zo'n merrie
Die is ook helemaal gek van een ruin bij ons op stal en als ze alleen al langs z'n stal loopt gaat ze stilstaan en draait ze meteen die kont naar hem toe.

:+: Lady & Viënna :+:
Blondes have more fun ;)
Mijn fotografiefacebook : La_Vie Photo

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-04 20:54

een shetteslet Haha!

Imker

Berichten: 17539
Geregistreerd: 30-10-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-04 21:02

Jep, dat kan, mijn NF-merrie is ook supersletterig als ze hengstig is, tegenover mijn ruin.

Maar een merrie kan ook goed drachtig zijn en toch hengstigheidsverschijnselen vertonen. Dat deed Hilde in het begin van haar dracht ook.

Toos paardloos

Sammie

Berichten: 71592
Geregistreerd: 04-06-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-04 21:20

Een slet wil 't niet noemen, maar Dees zat laatst ook heel erg te piesen en te kroelen bij een ruin *LOL*

- Offline -

Yellowfish

Berichten: 14056
Geregistreerd: 05-10-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-04 09:43

Hahahahaaha *LOL* zie je het voor je Schijnheilig

    Pressure is what differentiates a piece of coal from a diamond

Tancreda4

Berichten: 23960
Geregistreerd: 12-01-03
Woonplaats: ZuidHolland

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-04 12:31

Oh ja hoor! Dat kan prima a:
Genderose was met haar hengstigheid altijd hoteldebotel van haar zoon (ruin) Otto Haha! Ze kon niet van hem afblijven, maar blijven plukken, kusjes geven, kriebelen echt zooo schattig Lovers
Vaak was dit net na haar hengstigheid, tijdens was ze juist behoorlijk gillerig en mutserig met andere paarden.

Ik had daar toen ook wat fotos van gemaakt: [ITP] Genderose&Otto - het Boktstelletje (kusjes!!)
Ze zoenden elkaar toen helemaal plat Lovers Lovers

Ach, als ze het maar fijn vinden, dan vergeten we wel even dat het haar zoon was Tong uitsteken


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Josien_, Larissajulia, maitestar23, Mariett, moeshie, Rije, ryukapple en 39 bezoekers