'Discussie' over moderatie FA

Moderators: Dani, ynskek, Ladybird, Hanmar, xingridx, Mjetterd, Polly, Giolli

 
 
greetje

Berichten: 8626
Geregistreerd: 13-07-01

'Discussie' over moderatie FA

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 07-03-04 11:35

[edit:BartVB]Split van: [FZ] [Dienstmededeling] Nieuwe mods: Fase 1 [/edit]

Adriana op FA. Terechte keus. In mijn ogen een aanwinst op FA en eentje die de boel in EVENWICHT kan houden. Adriana heel veel succes!!!! En voor de rest van de nieuwe moddy's heel veel plezier in jullie functie.

Uiteindelijk is de mens zelf de zwakste schakel.


LuvdaTossa

Berichten: 12894
Geregistreerd: 15-06-03
Woonplaats: Midden vh land

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-04 12:48

greetje schreef:
Adriana op FA. Terechte keus. In mijn ogen een aanwinst op FA en eentje die de boel in EVENWICHT kan houden. Adriana heel veel succes!!!! En voor de rest van de nieuwe moddy's heel veel plezier in jullie functie.


Hele goede keus OK dan! Adriana succes!!!! En de andere moddies natuurlijk ook Clown


*applaus*

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-04 14:41

Adriana veel sterkte en succes gewenst Haha!

Het is in ieder geval voor jou een hele goede opdracht mbt je opleiding! Maar laat je de kop niet gekmaken!

sarabande

Berichten: 23048
Geregistreerd: 26-08-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-04 16:03

greetje schreef:
Adriana op FA. Terechte keus. In mijn ogen een aanwinst op FA en eentje die de boel in EVENWICHT kan houden. Adriana heel veel succes!!!! En voor de rest van de nieuwe moddy's heel veel plezier in jullie functie.


wat een uiterst aardige en ook welsprekende opmerking naar Joost toe

Men kan alleen discussiëren indien men er vanuit gaat dat de discussiegenoot ook wel eens gelijk zou kunnen hebben -:)

greetje

Berichten: 8626
Geregistreerd: 13-07-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 07-03-04 16:12

sarabande"]
[quote="greetje schreef:
Adriana op FA. Terechte keus. In mijn ogen een aanwinst op FA en eentje die de boel in EVENWICHT kan houden. Adriana heel veel succes!!!! En voor de rest van de nieuwe moddy's heel veel plezier in jullie functie.


wat een uiterst aardige en ook welsprekende opmerking naar Joost toe
[/quote]

Jij bent snel van begrip Sarabande.

Uiteindelijk is de mens zelf de zwakste schakel.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-04 16:19

Mwah, ik vind Adriana niet zo objectief, vooral niet over fokkerij. Maar laten we eerst maar even verder afwachten hoe zij zich onder het modschap gaat ontwikkelen en hoe evenwichtig de verhoudingen zullen gaan zijn op dat forum.


Yootha

Berichten: 6524
Geregistreerd: 22-03-01
Woonplaats: Emmer-Compascuum, Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-04 16:24

Adriana behoort niet tot het ene FA kliekje en laat zich goed informeren zonder dat ze achter een andere bokker klakkeloos aanloopt. Ik vind Adriana een aanwinst voor FA.

joshua
Berichten: 1176
Geregistreerd: 07-12-01
Woonplaats: Emmen

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-04 16:24

Denk dat de verhoudingen wel goed gaan! hoe zij zich onder het modschap zal ontpoppen weet ik niet,denk wel goed,maar heb meerdere mensen een complete omzwaai zien maken/moeten doen.
Ik denk dat jij Lovely als ex moddie ook wel weet hoe een en ander nou werkelijk in de steel zit

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-04 16:29

Nou, ik help het jullie hopen Haha!. Zoals ik al zei, laten we het eerst maar eens even afwachten en niet op voorhand conclusies gaan trekken over hoe Adriana als moderator zal gaan functioneren en of ze zaken en prive gescheiden gaat houden. De tijd zal het leren.
Maar terugkijkend op het afgelopen boktjaar weet ik wel dat Adriana ook een scherp omlijnde mening heeft met betrekking tot fokkerij en dat haar zienswijze opvallend overeen komt met die van anderen, die ook nog eens heel erg hun stempel op het forum proberen te drukken. Dat heeft ermee te maken dat ik denk dat zij niet geheel objectief is, omdat ze dat namelijk de afgelopen tijd ook niet geweest is. Maar weer: even afwachten.

sarabande

Berichten: 23048
Geregistreerd: 26-08-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-04 16:29

Uit hoeveel personen bestaat jullie familie eigenlijk

Men kan alleen discussiëren indien men er vanuit gaat dat de discussiegenoot ook wel eens gelijk zou kunnen hebben -:)

ThePast03
Berichten: 49845
Geregistreerd: 01-05-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-04 16:31

Yootha schreef:
Adriana behoort niet tot het ene FA kliekje.


Hier kan ik het helaas niet mee eens zijn
Als je haar berichten leest lijkt ze toch echt wel tot een bepaald kliekje behoren en het lijkt me ook geen toeval dat ze voor een bepaalde bokker clinics organiseerde.

Yootha

Berichten: 6524
Geregistreerd: 22-03-01
Woonplaats: Emmer-Compascuum, Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-04 16:33

Met de nodige aanhang kom je dichtbij een elftal compleet met wisselspelers en trainers.

joshua
Berichten: 1176
Geregistreerd: 07-12-01
Woonplaats: Emmen

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-04 16:33

Daarbij komt Lovely dat e ook genoeg moderators zijn die ook niet objectief zjn. Voorbeeelden zat zelfs toe aan het beheeer aan toe.Denk zowiezo dat je een kliekvorming krijgt en dat het niks oplost.Probleem is sommogen hebben de vrije hand mogen alles en de rest mag nog niet eens een simpel linkje plaatsen of heeft al een pb.
Er wrd echt op dit forum met meerdere maten gemeten helaas.Beheer moet ees duidelijker zijn en niet steeds mensen met een kluitje in he riet sturen.Mensen die objectief zijn lijken na plaatsing in het moddieteam een ommkeer maken.Of dit een van de verreisten is van het moddieschap weet ik niet maar trek zo mijn mening hier wel uit.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-04 16:34

Laten we nou gewoon eens kijken hoe Adriana het gaat doen. Ik denk namelijk wel dat ze objectief kan zijn ondanks dat ze persoonlijke voorkeuren heeft. Er zijn in het verleden vaker Moddies geweest die persoonlijke voorkeuren hadden. Dat moet toch geen probleem zijn?

Pff al dat gezeik met al die vooroordelen!

Want ik weet zo niet een andere keuze als moddie bij FA, jullie wel?

ThePast03
Berichten: 49845
Geregistreerd: 01-05-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-04 16:35

Pipo schreef:
Want ik weet zo niet een andere keuze als moddie bij FA, jullie wel?


Volgens jou was er gewoon geen andere keuze en hebben ze daarom voor Adriana gekozen. Verward

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-04 16:36

Joshua, om dat soort kliekvorming uberhaupt tegen te gaan, was een andere aanpak of andere keuze misschien veel beter geweest? Verschillende meningen zullen er altijd zijn op het forum denk ik hoor Lachen. Je moet alleen niet via je moderators partij gaan kiezen voor het een of het ander, maar dat is dan weer mijn mening.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-04 16:36

ThePast03"]
[quote="Pipo schreef:
Want ik weet zo niet een andere keuze als moddie bij FA, jullie wel?


Volgens jou was er gewoon geen andere keuze en hebben ze daarom voor Adriana gekozen. Verward
[/quote]
We hebben uhm 14 duizend leden, keuze genoeg hoor Haha!.

joshua
Berichten: 1176
Geregistreerd: 07-12-01
Woonplaats: Emmen

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-04 16:38

ja helaas lovely helemaal mee eens maar het gebeurt wel.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-04 16:39

ThePast03"]
[quote="Pipo schreef:
Want ik weet zo niet een andere keuze als moddie bij FA, jullie wel?


Volgens jou was er gewoon geen andere keuze en hebben ze daarom voor Adriana gekozen. Verward
[/quote]

Zo negatief bedoel ik het absoluut niet! Ik heb nagedacht over wie er eventueel voor het Modschap in aanmerking komt op FA. Helaas kwam ik tot de conclusie dat niemand dat kwam. Adriana is in mijn ogen een van de weinige mensen die objectief kan blijven denken ondanks ze persoonlijke voorkeuren heeft. Daarnaast studeert ze opvoedkunde Haha!:D Das ook niet slecht voor een moddie op FA Haha!:D:D Ze zal het nodig hebben!

Maar laten we nou eerst gewoon eens kijken hoe het gaat!

ThePast03
Berichten: 49845
Geregistreerd: 01-05-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-04 16:39

Lovely schreef:
Joshua, om dat soort kliekvorming uberhaupt tegen te gaan, was een andere aanpak of andere keuze misschien veel beter geweest? Verschillende meningen zullen er altijd zijn op het forum denk ik hoor Lachen. Je moet alleen niet via je moderators partij gaan kiezen voor het een of het ander, maar dat is dan weer mijn mening.


Hier ben ik het dus helemaal mee eens

joshua
Berichten: 1176
Geregistreerd: 07-12-01
Woonplaats: Emmen

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-04 16:52

ben ik helemaal mee eens ThePast03 maar het gebeurt helaas niet.

ThePast03
Berichten: 49845
Geregistreerd: 01-05-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-04 16:59

Pipo schreef:
Zo negatief bedoel ik het absoluut niet! Ik heb nagedacht over wie er eventueel voor het Modschap in aanmerking komt op FA. Helaas kwam ik tot de conclusie dat niemand dat kwam. Adriana is in mijn ogen een van de weinige mensen die objectief kan blijven denken ondanks ze persoonlijke voorkeuren heeft. Daarnaast studeert ze opvoedkunde Haha!:D Das ook niet slecht voor een moddie op FA Haha!:D:D Ze zal het nodig hebben!

Maar laten we nou eerst gewoon eens kijken hoe het gaat!


Dat is jouw mening maar als nu blijkt dat er best een hoop mensen denken dat ze niet objectief is? Dan is het toch allesbehalve slim om zo iemand als mod aan te stellen?
Of je moet willen dat een kliek nog maar op FA post? Want dat lijkt me dan gaan gebeuren.
Persoonlijk heb ik nog liever iemand die totaal geen verstand heeft van fokkerij dan iemand die in het verleden keer op keer heeft aangegeven wel partijdig te zijn.

Verder denk ik dat we weinig keuze hebben dan eerst kijken hoe het gaat.
Maar ik zou Adriana toch echt liever op een ander forum als mod zien.

joshua
Berichten: 1176
Geregistreerd: 07-12-01
Woonplaats: Emmen

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-04 17:06

De tijd zal het leren geef het meisje een kans. Oordeel niet te vroeg!

sarabande

Berichten: 23048
Geregistreerd: 26-08-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-04 17:08

Is geen kwestie van oordelen, gewoon even wat berichten en topics doorlezen.

Men kan alleen discussiëren indien men er vanuit gaat dat de discussiegenoot ook wel eens gelijk zou kunnen hebben -:)

joshua
Berichten: 1176
Geregistreerd: 07-12-01
Woonplaats: Emmen

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-04 17:12

We zullen wel zien wat het word,mocht het niet goedgaan dan zal het beheer het wel bekijken neem ik aan.


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 5 bezoekers