shet in de dressuur?

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Stephanie

Berichten: 11654
Geregistreerd: 29-11-03
Woonplaats: Groningen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-03-04 17:56

roosje84 schreef:
K ken een shet en die liep L2 dus alles kan

Flame loopt opt moment L1 Haha!

Stephanie

Berichten: 11654
Geregistreerd: 29-11-03
Woonplaats: Groningen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-03-04 17:57

Fleury schreef:
Ik vind jouw shet echt super leuk! En ik vind ook nog eens dat je er nog heel goed op kunt rijden! OKe, het "Plaatje" Ziet er minde ruit maar daar heb ik altijd zo'n hekel aan! Doe wat JIJ en jouw pony leuk vinden!
Is dat dressuurwedstrijdjes rijden, doe dat dan ook! Ik vind het juist zo gaaf als jij die grote pony's eruit rijd! Ik moedig het echt aan. Nu zou ik het niet doen want ik ben 1.75 en zou echt niet meer dan 5 minuten op een shet kunnen rijden maar bij jou past het echt nog wel!

Ik hoop echt dat je je neit te veel laat afschrikken door negatieve reacties en gewoon lekker gaat dressuren! en ik ben benieuwd naar je foto's!



Dankje Bloos
mij niet verlegen maken hea Tong uitsteken

ik ga zo de foto's uploaden dus ze staan er over een halfuurtje op;)
Cheese!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-04 18:20

xKatleentjex"]
[quote="Cloverdale schreef:
kep de foto's eens bekeken... en zo zie ik er eigenlijk ook ongeveer uit qua grote pony ruiter... en eigenlijk staat het nog zo gek helemaal niet zolang er gaan paarden naast staan tenminste Bloos


Maar weet je wat dan wel het leukste is? Als jij met je kleine hummel wint van al die grote dressuurpaarden, dan staan ze daar allemaal met hun mond vol tanden Tong uitsteken Haha!
[/quote]
Precies! Shetten zijn supergaaf! OK dan!

Stephanie

Berichten: 11654
Geregistreerd: 29-11-03
Woonplaats: Groningen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-03-04 18:32

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding


sorry de foto's zijn niet duidenlijk Boos!
owhjah degene die de eerste 2 foto's maakte vond mij hoofd niet zo belangrijk geloof ik :S
ik zet hier zo een topic neer met meerdere foto's van Flame;)

Stephanie

Berichten: 11654
Geregistreerd: 29-11-03
Woonplaats: Groningen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-03-04 18:51


Dennis

Berichten: 31471
Geregistreerd: 23-05-01
Woonplaats: Slootdorp

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-04 18:57

Gewoon lekker blijven rijden.

Ik rijd Dennis(94 cm) ook nog fanatiek(ben 19, 162 en 45 kg). Ik heb er sinds vandaag ook een welshje van 1.20 bij als bijrijd pony, die word ook nog gereden door een volwassene. Dus nu gaan we ook samen rijden, en zullen er waarschijnlijk veel commentaar op krijgen maar dat boeit me niet zo.

bakkie

Berichten: 3234
Geregistreerd: 14-12-03
Woonplaats: etten-leur

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-04 19:02

Jij kunt er gewoon nog op rijden jhe bent niet zwaar en groot dus rijden kan je zeker nog wel!!
Groetjes en heel veel plezier nog!!

Stephanie

Berichten: 11654
Geregistreerd: 29-11-03
Woonplaats: Groningen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-03-04 19:11

Dennis schreef:
Gewoon lekker blijven rijden.

Ik rijd Dennis(94 cm) ook nog fanatiek(ben 19, 162 en 45 kg). Ik heb er sinds vandaag ook een welshje van 1.20 bij als bijrijd pony, die word ook nog gereden door een volwassene. Dus nu gaan we ook samen rijden, en zullen er waarschijnlijk veel commentaar op krijgen maar dat boeit me niet zo.

cool ik wist niet dat je dennis reed Haha!
naja ik weeg 50 maar goed das ook niet super zwaar Haha!
en sinds dit topic ben ik er toch weer helemaal zeker van dat die andere gewoon niet beter weten Haha!

Stephanie

Berichten: 11654
Geregistreerd: 29-11-03
Woonplaats: Groningen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-03-04 19:11

bakkie schreef:
Jij kunt er gewoon nog op rijden jhe bent niet zwaar en groot dus rijden kan je zeker nog wel!!
Groetjes en heel veel plezier nog!!



dus de foto's zijn wel goed gekeurd Haha! Schijnheilig

bakkie

Berichten: 3234
Geregistreerd: 14-12-03
Woonplaats: etten-leur

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-04 19:13

ja de foto's zijn goedgekeurd , als je nou moddervet was had ik ook zoiets van dat kan niet, maar jij bent niet lang en niet zwaar dus het valt allemaal wel mee hoor...

Stephanie

Berichten: 11654
Geregistreerd: 29-11-03
Woonplaats: Groningen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-03-04 19:39

bakkie schreef:
ja de foto's zijn goedgekeurd , als je nou moddervet was had ik ook zoiets van dat kan niet, maar jij bent niet lang en niet zwaar dus het valt allemaal wel mee hoor...



Tsjaah Haha!
dat is mijn mazzel...
iedereen zegt altijd tegen mij... nou wanneer groei jij nog wat... in het begin vond ik het heel vervelend dat ik klein wa maar als mensen dat nu tegen mij zeggen zeg ik altijd:
nou ik hoef niet groter te worden... Flame groeit ook niet Tong uitsteken
meestal moeten ze er dan wel om lachen Tong uitsteken

jackim

Berichten: 596
Geregistreerd: 19-07-03
Woonplaats: hoofddorp

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-04 21:01


Chronos

Berichten: 3071
Geregistreerd: 13-05-03
Woonplaats: Amersfoort

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-04 21:03

Mijn vriend is met paarden heel erg vaak in Spanje geweest en daar op een stal is er een shetlander die dus gewoon de piaffe en passage en alles doet. Dus waarom zou het niet kunnen?

germie

Berichten: 25951
Geregistreerd: 02-04-02
Woonplaats: Ergens

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-04 21:12

Heb je de nieuwste bit al gelezen (als ik mij niet vergis, maar heb het ergens gelezen)? Daarin stond een stukje over shetlanderclubs.

Melanie

Berichten: 2270
Geregistreerd: 12-10-03
Woonplaats: B en R

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-04 22:17

Gewoon door blijven gaan, je past er nog makkelijk op en zolang de pony het niet erg vind om te doen , waarom niet!

Stephanie

Berichten: 11654
Geregistreerd: 29-11-03
Woonplaats: Groningen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-03-04 23:30

germie schreef:
Heb je de nieuwste bit al gelezen (als ik mij niet vergis, maar heb het ergens gelezen)? Daarin stond een stukje over shetlanderclubs.

weet je misschien welk nummer van bit? Schijnheilig

Stephanie

Berichten: 11654
Geregistreerd: 29-11-03
Woonplaats: Groningen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-03-04 23:31

jackim schreef:
Er is hier een zwarte shet op bokt: Zorro, die ook dressuur rijdt:

http://www.bokt.nl/forums/profile.php?m ... ile&u=8597

Gewoon niks van aantrekken dus, en lekker doorrijden Knipoog

klopt was al eerder iemand op dit topic die dat zei Haha!
maar ik kende haar ook al Haha! had al tijdje gepbt Knipoog

germie

Berichten: 25951
Geregistreerd: 02-04-02
Woonplaats: Ergens

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-04 13:20

Cloverdale"]
[quote="germie schreef:
Heb je de nieuwste bit al gelezen (als ik mij niet vergis, maar heb het ergens gelezen)? Daarin stond een stukje over shetlanderclubs.

weet je misschien welk nummer van bit? Schijnheilig
[/quote]
nummer weet ik niet, maar als je op www.bit-paarden.nl kijkt, dan zie je dat het om het nummer van deze maand gaat. (bij >>verder)

Liesje89

Berichten: 9927
Geregistreerd: 01-12-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-04 13:26

Ik heb ook een shet x welsh merrie van precies 1 meter, en daar rijd ik mee op M1 Niveau. Het kan allemaal makkelijk, en als het plaatje mooier was geweest, was is zker met d'r gestart!

Shariff_

Berichten: 1950
Geregistreerd: 30-11-03
Woonplaats: Hoogkerk (GR)

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-04 13:28

HeuY Steffie.. Be... Knipoog;) Gister was leuk hoor dvd bij je kijken Knipoog Maarjah laat ze maar zeggen ja.. Ze is te groot bla bla bla.. het ziet er wel niet zo mooi uit dan op een grote pony.. Maargoed hij kan het houden.

Maar als ik tog jou was geweest had ik wel gelijk int begin een grote pony gekocht..

Stephanie

Berichten: 11654
Geregistreerd: 29-11-03
Woonplaats: Groningen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-03-04 15:54

Shariff97 schreef:
HeuY Steffie.. Be... Knipoog;) Gister was leuk hoor dvd bij je kijken Knipoog Maarjah laat ze maar zeggen ja.. Ze is te groot bla bla bla.. het ziet er wel niet zo mooi uit dan op een grote pony.. Maargoed hij kan het houden.

Maar als ik tog jou was geweest had ik wel gelijk int begin een grote pony gekocht..


hmmm jah maart was zo verlijdelijk... dat leuke kleine ding stond daar maar op de markt Wow! Kwijl


whaha btjuh offtopic:
whaha Haha! ja die DVD was wel coowl Haha! Tong uitsteken
*I Feel So Lesbian Right Now* <<whahaha Haha!

gekke_koei

Berichten: 4425
Geregistreerd: 10-06-03
Woonplaats: hellevoetsluis

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-04 16:42

kheb ff je profiel bekeken en die van ukkiepuk en ikmoet zeggen dak ut keigaaf vind zown shet in de dressuur Haha!
ik vind het helemaal niet zielig.. het ziet er misschien niet super mooi uit maar hij kan je best houden.. ik vind het stoer hoor Haha!
ik heb zelf dan een paard van 1.78..maar vind kleine ponies zo gaaf.. helaas ben ik wel te zwaar en te groot.. dus ik kan er echt niet meer op.. maar zolang jij hetnog wel kan.. lekker doen Haha!
tof hoor een shet in de dressuur Haha!
wij hebben ze dan in de manege lessen lopen.. daar rijd ieder kind op.. maar toch merk je wel dat als er een onderlinge ponywedstrijd is, de shetjes boven aan eindigen Haha!

helaas vergeten mensen wel eens dat in verhouding een shet sterker is dan een slanke e pony of een kwpner.. je hoort vaker van rugklachten bij paarden dan bij die sterke ponies.
en je kan altijd nog overstappen op een groter beestje.. ik vind het er in elk geval leuk uitzien Haha!
(trouwens.. ik rijd op een fjord van 1.46 en ikm oet zeggen dat ik dat zelf ook wel ens geen gezicht vind.. maar betekend nog niet datie mij nie kan dragen en ik heb vaak gereden op een ijslander van 1.35.. wat met mijn lengte van 1.77 ook wel een rare verhouding heefT Haha! )

Stephanie

Berichten: 11654
Geregistreerd: 29-11-03
Woonplaats: Groningen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-03-04 18:01

gekke_koei schreef:
kheb ff je profiel bekeken en die van ukkiepuk en ikmoet zeggen dak ut keigaaf vind zown shet in de dressuur Haha!
ik vind het helemaal niet zielig.. het ziet er misschien niet super mooi uit maar hij kan je best houden.. ik vind het stoer hoor Haha!
ik heb zelf dan een paard van 1.78..maar vind kleine ponies zo gaaf.. helaas ben ik wel te zwaar en te groot.. dus ik kan er echt niet meer op.. maar zolang jij hetnog wel kan.. lekker doen Haha!
tof hoor een shet in de dressuur Haha!
wij hebben ze dan in de manege lessen lopen.. daar rijd ieder kind op.. maar toch merk je wel dat als er een onderlinge ponywedstrijd is, de shetjes boven aan eindigen Haha!

helaas vergeten mensen wel eens dat in verhouding een shet sterker is dan een slanke e pony of een kwpner.. je hoort vaker van rugklachten bij paarden dan bij die sterke ponies.
en je kan altijd nog overstappen op een groter beestje.. ik vind het er in elk geval leuk uitzien Haha!
(trouwens.. ik rijd op een fjord van 1.46 en ikm oet zeggen dat ik dat zelf ook wel ens geen gezicht vind.. maar betekend nog niet datie mij nie kan dragen en ik heb vaak gereden op een ijslander van 1.35.. wat met mijn lengte van 1.77 ook wel een rare verhouding heefT Haha! )


de shetjes bovenaan ? Haha! cool

ja die shet van ukkie is echt ontzettend stoer Haha!
en ja misschien komt er nog eens een grotere hea Haha!

_Rebec
Berichten: 4352
Geregistreerd: 04-06-03
Woonplaats: Amsterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-04 18:59

hej

ik vind dat je er nog oppast hoor

ik had het zelfde probleem vorig jaar op de shetlanddag. al die ukkies van een jaar of 7,8 op een hele grote shet. en ik als 14 jarige als enige op een hengst en een stuk kleiner was hij als die andere.

hoorde je ook weleens. "nou het word tijd dat ze die voor de kar gaat spannen"(hij staat al voor de kar)

en toen was ik 1e geworden met springen. en ze waren gelijk stil Bloos Schijnheilig . maar ik vond het niet zo leuk als ze dat de hele tijd zeiden enzo. maarja boeiuh. dit jaar3 april is weer shetlanddag en weer in maren-kessel. wij gaan helaas niet want de eigenaar heeft wedstrijd in simonshaven die volgende dag. en anders was ik meegegaan met de kar. want nog een keer dat zelfde drama nou nee

Zonnebloem

Berichten: 6288
Geregistreerd: 14-06-03
Woonplaats: Volendam

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-04 19:09

Dat vind ik nou leuk, iemand die op een shet rijdt.
Ze kunnen heel leuk lopen, en trek je lekker niks van die anderen aan, als jullie maar plezier hebben.