mijn pony oud, echt niet!!!!!!!!!!

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
party-girl

Berichten: 1161
Geregistreerd: 03-11-01
Woonplaats: Ter-Idzard (vlakbij wolvega)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-12-01 17:06

Omdat ik niet in de bak kan rijden(dat is een zwembad) ga ik nu gewoon op het fietspad trainen om hem tog in beweging te houden enzo. Normaal in de bak is die zooooooooo lui maar nu nu wil die wel lopen joh heb geen zweep er bij nodig!! Maar hij zag wat in de verte en toen liep die bijna de sloot in en gek doen nou ik boos worden (vond het ook wel grappig dat ie zo gek deed) en wou niet verder!!!!! Ik denk dat ie de container zag, hij stond daar te briesen en ging ie weer verder in draf benen optillen enzo ik lach echt in een deuk Haha! Haha! Haha! En dat voor een 17jr ruin!! Wou dat ie zo in de proef liep, maar daar is die zo weer zo sloooooooom grrrrrrrrr Boos! Boos!

Pink_Horizon

Berichten: 19828
Geregistreerd: 11-03-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-01 17:54

Haha ja als ze kunnen doen wat ze leuk vinden zal je er echt geen opa aan hebben!!
Maar dat is bij veel paarden hoor. Ik snap goed dat die dressuur paarden ziek snel oud zijn. Blerg moet er niet aan denken, iedere dag in dezelfde rotte bak op hetzelfde rondje Misselijk

Frank

Berichten: 5239
Geregistreerd: 23-10-01
Woonplaats: Andijk

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-01 17:56

Hahaa! Stoer...

Had je ruintje soms publiek dat hij zich zo moest uitsloven??


Frank.

party-girl

Berichten: 1161
Geregistreerd: 03-11-01
Woonplaats: Ter-Idzard (vlakbij wolvega)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-12-01 18:12

er was geen kip in de buurt!! baluh , kunnen ze eens zien dat mijn pony echt nog geen bejaarde is haha Haha! Haha! Haha!

ikke

Berichten: 37541
Geregistreerd: 06-03-01
Woonplaats: next to nowhere

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-01 23:20

17, bejaard? Kom op zeg, je hebt nog tien jaar te gaan alvorens je mijn oma hebt ingehaald. Bovendien zou ikje uitgedaagd hebben wie er het snelste was, ware het niet dat haar rikketik dat niet meer helemaal toelaat, ach ja ouderdom komt uiteindelijk met gebreken.

#Ymke#

Berichten: 13943
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: In het brabantse land

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-01 23:37

ik heb een gekke arabier van 19 jaar oud. Krijg nog steeds complimentjes over hoe hij eruit ziet. En veel mensen die mij niet kennen denken dat ik hem net aan het inrijden ben. Hij kan zo ongelooflijk showen. Paarden zijn zo oud als jij ze behandeld

Heid
Berichten: 36
Geregistreerd: 03-12-01
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-01 11:24

17 jaar oud? De mijne is twintig jaar ouder (37) en doet nog steeds gek! Hoe ouder hoe gekker is zijn motto. Tot 3 jaar geleden reden we zelfs nog wedstrijden. Iemand heeft ooit eens gezegd dat het een oud gebakkie was maar toen ze hem zag lopen moest ze toch wel even slikken! Hij doet en kan alles nog! Heerlijk he die oudjes?!

Toess

Berichten: 12028
Geregistreerd: 27-08-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-01 22:00

haha ik geloof ut best! hij is meestal tog wel vrij druk bij buitenritten Haha! weet je nog dat wedstrijdje toen, hihihi

divana

Berichten: 948
Geregistreerd: 27-05-01
Woonplaats: montfoort

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-01 10:35

hahahaha leuk joh!