Wie heeft er ervaring met een paardenpyama?

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
dynamiek

Berichten: 3282
Geregistreerd: 22-09-01
Woonplaats: Harskamp

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-12-01 21:31

Mijn dynamiek krijgt weer eens zoals gewoonlijk schuurplekken van haar deken, terwijl ik net een nieuwe deken heb gekocht (baal baal) ze krijgt het zelfs van een rambo, ik denk dat het te maken heeft dat ze net in een ongelukkige maat zit!! Dynamiek is 1.56m en een beetje stevig van bouw.
Nu hoorde ik van onze paardesportzaak dat er een paardepyama te koop is voor f 80,00. Het schijnt dat deze goed helpen tegen het schuren!
Wie o wie heeft hier ervaring mee?
En welke maat raden jullie mij aan een Medium of een large? Haha!

ibikus
Berichten: 20688
Geregistreerd: 15-05-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-01 21:41

Ik heb er eentje voor Ozep maar die heb ik te kort in gebruik om verschil te kunnen merken,
hij heeft een L en die is groot zat terwijl hij best een aardige boeg heeft, daarom denk ik dat jou paard beter een M kan hebben.

Jippie heeft hem voor haar paard Lois en die heeft hem al zeker 1 seizoen,
zij is er aardig over te spreken dacht ik, misschien dat je haar een pb kunt sturen?

ikke

Berichten: 37546
Geregistreerd: 06-03-01
Woonplaats: next to nowhere

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-01 21:55

Er heeft ooit long ago een topic gestaan over een paarden BH. Ik hoorde er onlangs pas van, maar dat schijnt goed te werken.
Een paardenpyama ken ik niet, dus ik weet niet of het helpt tegen schuren. Ik denk ook niet als je er iets onder gaat leggen dat dat niet helpt tegen schuren, een deken die niet past, past niet, daar helpt volgens mij niet zoveel aan. Kwestie van een goede deken op maat laten maken. Ik ken wel iemand die dat kan doen.

paardje

Berichten: 4405
Geregistreerd: 01-11-01
Woonplaats: Soesterberg

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-01 22:01

ken ik niet.???
maar even offtopic: pyjama shrijf je met de J na de Y.
sorry voor deze opmerking, maar die fout wordt zo vaak gemaakt, ik kan er niet meer tegen Frusty Frusty Frusty
nogmaals sorry hoor!

dynamiek

Berichten: 3282
Geregistreerd: 22-09-01
Woonplaats: Harskamp

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-12-01 22:26

Sorry Paardje voor die tikfout hoor, maar als we zo gaan beginnen kan ik er ook nog wel 1. Volgens mij schrijf je shrijf met een c er tussen hoor, zo nou jij weer! Je hebt zeker ook nooit van hoofdletter gebruik gehoort!!
Laten we het hier even gezellig houden ja.
Er is genoeg ellende op de wereld.
Vingers aflikken

Gerrie

Berichten: 4385
Geregistreerd: 18-04-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-01 22:34

officieel heet het een schoftbeschermer !
is te koop bij BR voor ong F80,-
Ik gebruik em en met succes!

ibikus
Berichten: 20688
Geregistreerd: 15-05-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-01 00:33

Pyjama, paarden-BH, schaoftbeschermer, borstbeschermer...
whatever.

het komt allemaal op het zelfde neer, namelijk dat veels te dure elastiese stoffen dingetje met elastiek eraan,
maar ja als het werkt hebben we die 80 piekies er graag voor over...

Prima

Berichten: 6024
Geregistreerd: 12-08-01
Woonplaats: Bussum & Harskamp :D

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-01 01:23

heheh ik heb DE oplossing voor je probleem. Alleen hij is wel duur. Die rommel van BR wil je niet. Maar dit wel. Kost geloof ik 200 pieken en je moet heel goed de maten opnemen, als hij te klein is namelijk, dan krijgt hij drukplekken op zijn schoft. Wij hebben het ook en het is super!!! Kijk hier maar even:

http://www.insite-online.com/wunderwear/wcoversizingprices.htm

Ps hij moet wel uit engeland komen. Maar dat hebben wij ook laten doen, dus dat is te vertrouwen!

ibikus
Berichten: 20688
Geregistreerd: 15-05-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-01 01:29

ik zie niet zoveel verschil met de BR rommel hoor...

btw,
die wrap hood lijkt me een handig ding voor onze fries met manenexceem!!!

lageveld

Berichten: 3378
Geregistreerd: 03-09-01
Woonplaats: Almelo

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-01 04:51

paarden pyjama of b.h. ???? de commercie viert weer hoogtij zie ik; vertel het paard maar .. ach laat ook maar Haha!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-01 09:21

Citaat:
Op 2001-12-06 03:51, schreef lageveld:
paarden pyjama of b.h. ???? de commercie viert weer hoogtij zie ik; vertel het paard maar .. ach laat ook maar Haha!


Weet jij voor minder dan 80,= dan een afdoende oplossing voor een paard die van werelijk elke deken een kale plek krijgt? En dat paard heeft wel een deken nodig.
Sorry hoor maar ik ben toch echt blij met de paarden bh aangezien mijn paard nu eindelijk niet meer helemaal kaal wordt en ik met allemaal onhandige dingetjes die niet goed werken (handdoeken, creme, andere dekens) moet proberen het op te lossens.

Karin

Berichten: 65336
Geregistreerd: 10-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-01 10:30


Prima

Berichten: 6024
Geregistreerd: 12-08-01
Woonplaats: Bussum & Harskamp :D

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-01 19:18

BR is veel minder goed. Dan merk je alleen al omdat ze een paar maatjes hebben. Als hij te klein is, kan hij drukplekken krijgen. We hebben ervaring met beide. Maar zoals bijna altijd kom je met meer geld toch weer beter uit.

Tamar
Berichten: 89
Geregistreerd: 18-08-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-01 11:22

Hoi,
Nou ik heb ze ook voor allebei mijn merries en het werkt echt super!

En idd, waar vindje nou een goedkopere, praktische en comfortabelere oplossing?

Die hemden zijn gewoon super! Knipoog

Karin

Berichten: 65336
Geregistreerd: 10-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-01 12:32


lageveld

Berichten: 3378
Geregistreerd: 03-09-01
Woonplaats: Almelo

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-01 04:42

Sorry Katrien, ik weet hier veel te weinig van, en wil het ook niet weten, vandaar mijn "laat maar"..

No hard feelings hoop ik ?

visje

Berichten: 4546
Geregistreerd: 11-04-01
Woonplaats: Belgiƫ (Vlaams-Brabant)

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-01 09:56

Citaat:
Op 2001-12-05 21:26, schreef dynamiek:
Sorry Paardje voor die tikfout hoor, maar als we zo gaan beginnen kan ik er ook nog wel 1. Volgens mij schrijf je shrijf met een c er tussen hoor, zo nou jij weer! Je hebt zeker ook nooit van hoofdletter gebruik gehoort!!
Laten we het hier even gezellig houden ja.
Er is genoeg ellende op de wereld.
Vingers aflikken



slik... ik zeg niets... "gehoort"... Lips are sealed Knipoog
Nee, hoor, er worden zoooooooveel schrijffouten gemaakt dat ik er ook al niet meer te veel op let. Zelf zoek ik wel al eens een woord op als ik niet zeker weet hoe je het schrijft *LOL* (dus voor een berichtje op bokt, al die moeite Schijnheilig ).


Anyway, ik hoop dat deze pyjama een oplossing is voor je. Als je er met 80,- vanaf komt, tot daaraan toe. Een kaal paard is ook heel lastig *LOL* en nog eens een nieuw deken kopen is veel duurder.