Een lange dag

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Mariska15
Berichten: 818
Geregistreerd: 30-12-02
Woonplaats: Utrecht

Een lange dag

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-03-04 22:38

kijik ik zal het even uitleggen... ik ging vandaag naar de NK dressuur met Danielle (gewoon vriendin) en ze is trouwens 13de geworden maar oke, we kwamen terug en ik wilde lt gaan rijden maar toen lag ze dus helemaal languit in haar stal en was duf.
Dus ik haar oren voelen voor de temperatuur, maar ze had geen verhoging(merkbare) ofzo, maar er was wel duidelijk wat mis want ze keek naar haar buik, en beet er ook naar en ze had haar voer niet op, dus ik ging wat met haar lopen (uur ofzo, wel wat langer, ik dacht in eerste instantie natuurlijk meteen aan koliek) en toen was ik zo moe dat ik dacht nu gaat ze toch niet meer liggen nu kan ze wel even in de molen. Dus had ik haar daar ingezet, en liep ze daar ook nog 2 uur in! ik was helemaal bevroren maar oke! ik dacht ik ga gewoon rijden en dan ga ik alleen stappen en klein beetje draven en heel rustig aan dus ik echt heel rustig aangedaan en nog een stukje buiten omgegaan om uit te stappen. ging allemaal zo goed dat ik dacht dat het allemaal wel over was, ik in de tussentijd de spullen opruimen.. en toen weer naar lt d'r stal.
Maar ze stond zo zielig, ze ging ook niet haar voer opeten wat er dus nog lag, en ze wilde zelfs haar appels niet Boos! maar die vrouw met wie ik naar buiten ging heeft een magische kracht in haar handen ofzo dat ze kan voelen waar de pijn vandaan komt bij een dier, dus zij dat doen, en toen zei ze dat ze niet kon plassen.

maja toen ben ik naar huis gegaan en hebben we de dierenarts gebeld, maar hij zei dat hij pas na 2 uur ofzo bij lt kon wezen, tenzij het echt hele hoge spoed was. Dus toch maar een afspraak gemaakt dan, en ik thuis even opwarmen en eten en weer snel terug naar lt, en toen vond ik in haar stal wat pis-poep(haha) en ze was ook niet meer liggende en ze was alweer aan het eten enzo.. dus ik dacht mooi zo en toen heb ik de arts weer afgebeld, en als het nu nog fout zou gaan zou ik hem weer bellen, maar nu gaat het wel weer.. dus nog even afwachten, als lt morgen geplast heeft is alles weer oke! maar het ziet er al weer goed uit !

Juut

Berichten: 6900
Geregistreerd: 10-01-04
Woonplaats: Vlakbij het vagevuur

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-04 23:54

Zou je de DA niet beter voor de zekerheid kunnen laten komen? Er was duidelijk wat mis met je paardje en je weet niet wat het is...
Ik zou zelf ook niet zo lang een ziek paard laten stappen, maar ik heb er niet geweldig veel verstand van. Zal ik maar bekennen. Hopelijk is je paardje weer helemaal beter.

_Michelle_

Berichten: 4868
Geregistreerd: 30-01-03
Woonplaats: Rosmalen

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-04 09:14

hoe is het nu met haar? hopelijk heeft ze al meer geplast!
wel apart van die vrouw dat ze kan voelen waar ze pijn heeft...

Danielle14

Berichten: 1334
Geregistreerd: 24-09-03
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-04 20:03

Heee Marisjuh! Haha!