Toetsjes eraf van laptop

Moderators: Dani, ynskek, Ladybird, Hanmar, xingridx, Mjetterd, Polly, Giolli

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Clauwtje

Berichten: 1150
Geregistreerd: 28-09-05
Woonplaats: Brielle

Toetsjes eraf van laptop

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 14-02-08 13:09

Hallo!

Nou ik open toch maar een topic want ik weet het niet meer.
Ik heb dus een packard bell laptop gekocht afgelopen zomer,niks mee aan de hand,
doet het perfect.
Tot ik een paar weken geleden het nodig vond om ff met de stofzuiger(incl mondstukje) over mn toetsenbord te gaan. Daar ging het "}]" toetsje. Ik heel die zak leeggehaald op zoek naar die toets,maarja onvindbaar.En dacht ja,daar kan ik wel mee leven,zo vaak gebruik ik die toets niet.

Tot de dag erna,zat de "E" een soort van klem. Gebeurd wel is vaker,en zette mn nagel er onder,maar toen was het "TAK"...Toen was de toets er af..

Nu het fijne gedeelte,iedereen weet dat de E een toets is die je vaak nodig hebt,maar niemand kan die toets er weer op zetten...En het schijnt onmogelijk te zijn om een zooi toetsen/compleet toetsenbord te bestellen voor de laptop.

Heeft iemand suggesties? Ik weet het echt niet meer namelijk Tong uitsteken .

Lachen


Alja

Berichten: 25523
Geregistreerd: 05-10-02
Woonplaats: Emmercompas-cuum

Re: Toetsjes eraf van laptop

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-08 13:10

bij mijn laptop zijn er ook toetsen af en zijn er idd ook niet meer op te klikken.
maar ook zonder de toesten zijn ze gewoon te gebruiken Haha!

ONDERSCHRIFTLOOS

Bojangles

Berichten: 13704
Geregistreerd: 23-06-02
Woonplaats: Drenthe

Re: Toetsjes eraf van laptop

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-08 13:11

Als het goed is kan je de toetsjes er zo weer op zetten. Ik haal ze er ook regelmatig af om het vuil erachter weg te halen Nagelbijten / Gniffelen
Heb je toevallig het mechanisme achter het toetsje er ook af gehaald?

Joyce de Vos - Horse Charms Webshop - Horse Agility NL - Painting Pony
Let op wegens tijdgebrek en andere bezigheden, ben ik nauwelijks meer actief op Bokt. Graag niet PB-en, maar mailen voor snel bereik :) Bedankt!

Splash_

Berichten: 12350
Geregistreerd: 06-10-03
Woonplaats: Bij Spot <3

Re: Toetsjes eraf van laptop

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-08 13:12

Ik heb mijnes erook afgekregen, perongeluk, ook mijnes kon ik gelukkig weer vastklikken, netzoals Bojangles zegt. Maar het zal dan ook wel denk ik aan het merk laptop liggen?

    S p o t.

Clauwtje

Berichten: 1150
Geregistreerd: 28-09-05
Woonplaats: Brielle

Re: Toetsjes eraf van laptop

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 14-02-08 13:14

@Alja -> Ja bij mijn laptop is het echt onmogelijk om er op te klikken,nja goed het kan wel,maar das echt niet fijn..

@Bojangles -> Ja het mechanisme is er dus ook vanaf. Ik weet dat het er wel weer opkan,maar niemand schijnt dat te kunnen. Want de puntjes moeten allemaal tegelijkertijd "erin vallen"...

Maartje1990

Berichten: 22275
Geregistreerd: 05-06-06
Woonplaats: Kessel (Limburg)

Re: Toetsjes eraf van laptop

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-08 13:14

je kan anders misschien een (gewoon) computertoetsenbord aan je laptop sluiten? (had mijn oom gedaan.. nadat mijn neefje met een theelepeltje alle toetsjes er even 'uitgewipt' had Haha! was die ook erg blij mee Nagelbijten / Gniffelen )

Paddock paradise, training en opfok in Noord-Limburg www.ppdegangelt.nl
''Pak m'n hand maar''

Alja

Berichten: 25523
Geregistreerd: 05-10-02
Woonplaats: Emmercompas-cuum

Re: Toetsjes eraf van laptop

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-08 13:15

ja ik heb een asus en daar is het ook ongemogelijk om ze er weer op te klikken.........

ONDERSCHRIFTLOOS

Bojangles

Berichten: 13704
Geregistreerd: 23-06-02
Woonplaats: Drenthe

Re: Toetsjes eraf van laptop

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-08 13:16

Ja dat mechanisme moet je even handig in worden. Even heel goed kijken en dan prutsen dat je die 2 helftjes zo in elkaar zet dat het weer een plat stukje wordt. En dan bevestigen in je laptop. En dan het toetsje erop klikken. (Ja ik ben daar heel handig in geworden nadat een paar weken terug er drinken over mijn toetsenbord is gegaan Nagelbijten / Gniffelen )

Joyce de Vos - Horse Charms Webshop - Horse Agility NL - Painting Pony
Let op wegens tijdgebrek en andere bezigheden, ben ik nauwelijks meer actief op Bokt. Graag niet PB-en, maar mailen voor snel bereik :) Bedankt!

Clauwtje

Berichten: 1150
Geregistreerd: 28-09-05
Woonplaats: Brielle

Re: Toetsjes eraf van laptop

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 14-02-08 13:16

@maartje1990 -> Ja dat is ook mn laatste optie zegmaar,ik wou eerst kijken of het heel misschien toch nog mogelijk is om hem weer te krijgen zoals ie was. Als het helemaal niet wil lukken word het idd maar een draadloos toetsenbord Lachen


dutchy_

Berichten: 4304
Geregistreerd: 04-05-02
Woonplaats: Breda

Re: Toetsjes eraf van laptop

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-08 15:17

En als je het toetsje erop legt en dan met een beetje kracht 'wiebelt' zegmaar, als het goed is zegt die dan een paar keer klik en dat zit hij er weer op. Natuurlijk niet te hard doordrukken, echt een beetje wrikken. Zo is het bij mij wel gelukt.

Ik heb koffie over mijn laptop gehad en heb toen ook alle toetsjes eraf gehaald om die laptop te redden, dat is gelukkig wel gelukt, alleen de spatiebalk doet het niet meer.

Ik heb nu ook een los toetsenbord, het is wel jammer, maar is niet anders. Ik heb ook een hele tijd een spatie gekopïeerd en dan iedere keer ctrl + v, maar dat is niet te doen.

Succes in ieder geval ermee.

Niets te kiezen, wat je nu hebt kun je morgen weer verliezen. Wat moet je doen met goede raad en met adviezen? Kijk niet om, maar volg je weg...
    HitchHike today for a better world tomorrow


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie