X-files herhaald!

Moderators: Dani, ynskek, Ladybird, Hanmar, xingridx, Mjetterd, Polly, Giolli

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Kayla

Berichten: 11273
Geregistreerd: 20-10-01
Woonplaats: Groningen

X-files herhaald!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 05-03-04 11:21

Ik was net al helemaal blij toen ik hoorde dat er weer nieuwe afleveringen van charmed komen vanaf vanavond, maar ik kwam er net achter dat vanaf morgen de x-files helemaal herhaald worden Pling ! Elke zaterdag, RTL5, 20.30. Kan ik eindelijk seizoen 1 zien .
Nog meer x-files fans?


Maarten

Berichten: 4185
Geregistreerd: 30-06-01
Woonplaats: Emmen

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-04 11:24

Hmmm… misschien moet ik toch maar dvd-recorder aan gaan schaffen om die afleveringen op te gaan nemen Cool

voor ex-onderschrift, zie onderschrift Polly
Na vele jaren een keer een ander onderschrift

Faas

Berichten: 12718
Geregistreerd: 21-07-02
Woonplaats: Steenwijksmoer

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-04 11:27

O ja, die moet ik wel gaan kijken. Haha!

'Paint' it 'Black'

Kayla

Berichten: 11273
Geregistreerd: 20-10-01
Woonplaats: Groningen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 05-03-04 11:27

Laten wij die nu net gekocht hebben Pling .

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-04 11:30

Yep, heb van de week al zitten genieten! Helemaal super!

Wist je trouwens dat je ook boeken hebt van de X-files? Zijn op zich wel aardig, maar kunnen niet tippen aan de tvserie

Kayla

Berichten: 11273
Geregistreerd: 20-10-01
Woonplaats: Groningen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 05-03-04 11:34

Sonja schreef:
Wist je trouwens dat je ook boeken hebt van de X-files? Zijn op zich wel aardig, maar kunnen niet tippen aan de tvserie


Ja ik heb er een paar, de meeste zijn idd niet heel bijzonder, maar Huid is wel erg gaaf .

Annem84

Berichten: 3049
Geregistreerd: 02-03-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-04 12:39

ja the x-files zijn echt tof. Ik ben vroeger echt kei fan geweest ( lees op de midelbare school agenda vol plaatjes en over al the truht is out there op schrijven) tot ongeveer na de film toen mulder op een gegeven moment een tijdje wegging. nu ben ik het sinds een paar maanden weer aan het volgen echt super vooral omdat mulder en scully uiteindelijk bij elkaar komen! Lachen

Maar het stukje tekst wat altijd onder mijn gericht staat is een uitspraak van the cigaret smoking man hij is nog langer maar dat werd een beetje veel onder elk berichtje Knipoog

Mensen met paarden hebben hemel op aarde, maar wanneer ze sterven valt er niets te erven![o]

lies

Berichten: 9616
Geregistreerd: 09-11-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-04 13:16

JAAAA!! Hyper!
Worden ze vanaf de eerste aflevering herhaald?
Sinds Mulder weg is kijk ik niet meer nl.

edit; WAAROM nou op zaterdag om 20.30?? Om 21 uur begint Idols Boos!

זכור

Nerwen

Berichten: 16039
Geregistreerd: 02-09-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-04 13:22

Hmm... misschien dat ik er zaterdag ook wel naar ga kijken Lachen
Vrijdag al weer Charmed... Lachen De komkommertijd op de buis is eindelijk weer een beetje voorbij..

Spikers

Berichten: 2205
Geregistreerd: 28-11-03
Woonplaats: Way up north

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-04 13:22

Ja hier nog zo'n X files van eindelijk weer eens wat leuks op tv Buffy is gisteren ook weer begonnen met nieuwe afleveringen vind ik ook wel leuk.

Agilitydogs get over it

Annem84

Berichten: 3049
Geregistreerd: 02-03-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-04 13:55

een leuke site is trouwens www.xfroadrunners.com Dit is van een fan en deze site wordt nog steeds regelmatig bijgewerkt. hier staan leuke uitspraken foto's en alle afleveringen op wel in het engels maar wat x-files betreft een aanrader.

Mensen met paarden hebben hemel op aarde, maar wanneer ze sterven valt er niets te erven![o]

Faas

Berichten: 12718
Geregistreerd: 21-07-02
Woonplaats: Steenwijksmoer

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-04 15:47

Amvbeek schreef:
ja the x-files zijn echt tof. Ik ben vroeger echt kei fan geweest ( lees op de midelbare school agenda vol plaatjes en over al the truht is out there op schrijven) tot ongeveer na de film toen mulder op een gegeven moment een tijdje wegging. nu ben ik het sinds een paar maanden weer aan het volgen echt super vooral omdat mulder en scully uiteindelijk bij elkaar komen! Lachen

Maar het stukje tekst wat altijd onder mijn gericht staat is een uitspraak van the cigaret smoking man hij is nog langer maar dat werd een beetje veel onder elk berichtje Knipoog


Verward is het niet gestopt dan?

'Paint' it 'Black'

Kayla

Berichten: 11273
Geregistreerd: 20-10-01
Woonplaats: Groningen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 05-03-04 15:49

lis schreef:
JAAAA!! Hyper!
Worden ze vanaf de eerste aflevering herhaald?
Sinds Mulder weg is kijk ik niet meer nl.

edit; WAAROM nou op zaterdag om 20.30?? Om 21 uur begint Idols Boos!


Ja ze worden vanaf de eerste aflevering herhaald .

Nou ja Idols maar opnemen dan Scheve mond .

Annem84

Berichten: 3049
Geregistreerd: 02-03-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-04 17:32

er worden geen nieuwe x-files meer opgenomen dus het is wel gestopt, maar omdat ik het al een paar jaar niet meer volg heb ik nog een hoop afleveringen niet meer gezien. De nieuwere afleveringen zend yorin uit op dinsdagavond maar pas heel laat. maar op rtl 5 beginnen ze helemaal vooraan. Is wel leuk kun je mulder en scully weer zien helemaal op het begin. Maar ik vind ze toch leuker als ze verliefd op elkaar zijn. Lachen

Mensen met paarden hebben hemel op aarde, maar wanneer ze sterven valt er niets te erven![o]

siesti

Berichten: 3151
Geregistreerd: 31-07-02
Woonplaats: Groningen

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-04 21:07

Jah X-files is echt super!!
Keek er vroeger altijd naar en vond het altijd heel eng (was toen nog een klein meisje ongeveer Knipoog )

Ik ga zeker zaterdag kijken Lachen

Siësti van de Rythpluim


Kayla

Berichten: 11273
Geregistreerd: 20-10-01
Woonplaats: Groningen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 06-03-04 21:50

Wie heeft het gezien?

Ik vond het weer erg leuk . Scully zag er alleen niet echt uit met dat lange haar en die veel te grote kleren Scheve mond .

Annem84

Berichten: 3049
Geregistreerd: 02-03-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-04 21:53

ja ik heb het gezien! tof he. Ik had gisteren het boek nog eens door gelezen van deze aflevering. Mulder heeft echt humor "nobody's here but the FBI's most unwanted" Lachen

Mensen met paarden hebben hemel op aarde, maar wanneer ze sterven valt er niets te erven![o]

Kayla

Berichten: 11273
Geregistreerd: 20-10-01
Woonplaats: Groningen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 06-03-04 21:55

That's what the I in FBI stands for Haha! .

Annem84

Berichten: 3049
Geregistreerd: 02-03-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-04 21:58

echt tof he! Ik wordt weer helemaal verslaafd. toen ik klein was had ik dezelfde poster als mulder aan mijn muur hangen met zo'n ufo en dan eronder "I want to believe!" Je moet trouwens maar eens op www.xfroadrunners.com kijken daar staan kei veel grappige uitspraken van mulder en scully op.

Life... is like a box of chocolates. A cheap, thoughtless, perfunctory gift that nobody ever asks for. Unreturnable, because all you get back is another box of chocolates. So, you're stuck with this undefinable whipped mint crap that you mindlessly wolf down when there's nothing else left to eat. Sure, once in a while, there's a peanut butter cup, or an english toffee, but they're gone too fast, and the taste is...fleeting. So you end up with nothing but broken bits filled with hardened jelly and teeth-shattering nuts. And if you're desperate enough to eat those, all you've got left is an empty box filled with useless brown paper wrappers. - CSM, Musings of a Cigarette Smoking Man (www.xfroadrunners.com

Mensen met paarden hebben hemel op aarde, maar wanneer ze sterven valt er niets te erven![o]

Annem84

Berichten: 3049
Geregistreerd: 02-03-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-04 22:02

de uitspraken staan bij extra's fouvourite's quote's

Mensen met paarden hebben hemel op aarde, maar wanneer ze sterven valt er niets te erven![o]

Kayla

Berichten: 11273
Geregistreerd: 20-10-01
Woonplaats: Groningen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 06-03-04 22:08

Hij is leuk Haha! . Ik zal eens kijken .

Xyris

Berichten: 9442
Geregistreerd: 16-01-03
Woonplaats: 'T Gooi

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-04 13:37

beter Haha! ik ben ook X-file fan :p kom maar op Knipoog

Rust zacht mijn lieve meisje RIP 2-3-2023

Annem84

Berichten: 3049
Geregistreerd: 02-03-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-04 20:05

They could drop you in the middle of the desert and tell you the truth is out there and you'd ask them for a shovel. (Scully)

Mensen met paarden hebben hemel op aarde, maar wanneer ze sterven valt er niets te erven![o]


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie