f

Moderators: Sica, C_arola, Neonlight, balance

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
janna

Berichten: 4536
Geregistreerd: 08-02-01

f

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 05-12-01 14:18

f
Laatst bijgewerkt door janna op 07-04-22 07:11, in het totaal 1 keer bewerkt

-


Tessa_Marco
Berichten: 78
Geregistreerd: 03-03-01
Woonplaats: Nieuwegein

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-01 14:20

haha, nee, ik heb zoiets nooit gehad (gelukkig) Schrok je paard niet van die knal?

Margreet

Berichten: 18322
Geregistreerd: 24-08-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-01 14:31

Jep, op m'n oude stal hadden ze een deur in het schot langs de bak, die stond weliswaar schuin naar buiten, maar er zaten van die hele dikke scharnierdingen op die uitstaken: precies ter hoogte van mijn stijgbeugels. Kleng! Uiteindelijk hebben ze er andere scharnieren op gezet die minder ver uitstaken....
Heb het ook wel eens gepresteerd om een letter van de muur af te raggen. (nee hoor, m'n paard kleefde niet aan het schot, hoe kom je daar nou bij! *LOL* )

Nulla tenaci invia est via

Natascha

Berichten: 6847
Geregistreerd: 07-02-01
Woonplaats: Ankh Morpork

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-01 14:40

ik ken het van die paaltjes. Als Lois is een klooibui is rent ie er vlak langs af zodat ik er telkens met m'n voet tegenaanknal. Heeft ie ook ooit eens bij een hindernis geflikt zodat de hele boel instiortte. Vond ie erg leuk maar hij heeft toen wel even flink op z'n kop gehad...

Niets zo charmant als een paard in her land.

Tender
Berichten: 2359
Geregistreerd: 09-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-01 14:46

nou, bij ons staan de palen scheef, maar ik presteer het ook wel eens hoor!
en de letters (van die letters die je eigenlijk in de grond hoort te prikken) hangen aan oogjes aan de planken en heb ook wel eens bijna een "mobiele" letter gehad; door een snelle actie kon ik nog net voorkomen dat ik de letter mee op sleeptouw nam, hahahaha

orri

Berichten: 20941
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: "the world is my playground"

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-01 15:00

Heel herkenbaar....dan is hij plakkerig en hoor je 'tak' ...oeps weer 1 ....
Dan mis ik het wel om in een bak van ong.25x60 zonder omheining te rijden.

Victorian Elegance Webshop
Dependance van Ratcity's Shelter locatie Almere
DeviantArt voor mijn doodles!

janna

Berichten: 4536
Geregistreerd: 08-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 05-12-01 16:18

f
Laatst bijgewerkt door janna op 07-04-22 07:11, in het totaal 2 keer bewerkt

-

PUCK

Berichten: 2698
Geregistreerd: 15-01-01
Woonplaats: Betuwe

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-01 16:38

Ach, er ligt hier altijd een voorraad isolatoren Haha!

Frank

Berichten: 5239
Geregistreerd: 23-10-01
Woonplaats: Andijk

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-01 16:47

Citaat:

hebben jullie dat ok wel eens, dat je tegen de paal oid aantikt met je voet?





Mijn voet heb ik nooit gestoten, (op misstapjes van Domenic na dan) maar ik heb wel mijn knie ooit eens een keer gestoten tegen een lantaarnpaal!! Gewoon onwijs keihard!!!

Ik kon een paar uur niet lopen (blij dat ik nog in het zadel zat) en heb de rest van de week 'kreupel' gelopen!
Ga dus nooit in een berm met lantaarnpalen galloperen.... Stom van mij he!! Frusty Haha!

Grtjs Frank!!


Sandra_H

Berichten: 2686
Geregistreerd: 14-04-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-01 16:56

Ik heb al regelmatig blauwe knieen gehad door aanvaringen met lantarenpalen (ja, idd...ook in de berm gereden en niet eens gegalopt, gewoon gestapt Haha! ), bomen etc. Krijg je met een paard wat eigenlijk liever niet door de blubber loopt Frusty Knipoog
Buiten vergeet Sam nog weleens dat ie met mij erop aan allebei de kanten nou eenmaal wat breder is, zo reden we vorige week bijna een gft-bak omver Cool
En de paaltjes van onze buitenbak staan niet schuin, nouja in elk geval niet schuin genoeg zodat het -zeker als het lang heeft geregend en er plassen in de hoefslag staan- nogal eens gebeurde (maak nu eigenlijk niet zoveel gebruik meer van de hoefslag) dat we een paaltje of wat meenemen, gelukkig blijven ze wel staan.

Nimber

Berichten: 26547
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-01 17:29

jep ik ram met regelmaat de bakrand *LOL* wel met mijn beugels hoor. Omdat er bij ons ookwel paarden in de bak lopen als het land te nat is zit er schrikdraad langs.. *LOL* tegenwoordig zet ik de stroom er maar af Schijnheilig

http://www.kimtelgen.nl
Cranio sacraal therapeut en instructrice

Cody

Berichten: 20725
Geregistreerd: 20-04-01
Woonplaats: Grolloo

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-01 17:58

Bakrand heb ik gelukkig geen last van.

Bomen en lantaarnpalen had ik wel last van, IJsco dreunde me er altijd tegenaan.Totdat ik er een keer zo zat van was dat ik, toen ik aan zag komen dat ze me weer ging rammen) heel hard heb afgezet met mijn voet tegen een boom waardoor ze bijna omkukelde. Hele evenwicht weg. Daarna heeft ze het nooit weer gedaan }> Ik weet het, geen goede oplossing maar elke keer je knieen open is ook niks. En je had dat verbaasde koppie moeten zien Schijnheilig *LOL* Haha!

littleroosie

Berichten: 6052
Geregistreerd: 16-05-01
Woonplaats: Oldemarkt

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-01 19:43

Ik heb dus is een keer m'n teen ongelovelijk pijnlijk gestoten tijdens het sprigen.
Ik zou dus over de hindernis en toen sprong het paard best wel veel aan de linkerkant erover heen en knalde ik dus met mijn teen tegen de stander aan gevolg, de hele hindernis lag om en ik had een pijnlijke teen. Haha!

Insta: stal.de.bonte.dijk
Insta: pretty.by.roos - pmu in Wolvega
Vino van de Bonte Dijk B+4

Gwen

Berichten: 15915
Geregistreerd: 20-11-01
Woonplaats: Nabij Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-01 23:02

Toen ik nog op haffie Thijs reed bleef ik elke keer met mijn voet achter de bakomheining hangen bij A en C. Dat beest was ook zo breed Haha! en m'n voeten hingen precies op de verkeerde hoogte.
Hij is er ook eens vandoor gegaan toen we op een heel smal paadje draafden. M'n knieƫn bleven achter iedere boom hangen en da' was nie' fijn!

Lunatic

Berichten: 737
Geregistreerd: 01-06-01
Woonplaats: 't Gooi

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-01 00:27

Ik heb zo'n pony die af en toe bij "vage-jonge-pony-merrie-acties" mijn knieen vergeet Frusty .
Een keer besloot ze om bomen te slalommen en ik riep alleen maar 'mijn knieen!!!!'.
En er is een bepaald hekje dat ze eng vindt langs de weg, waardoor we steevast tegen de lantaarnpaal op knallen, die deuken zijn niet van mij hoor Schijnheilig .

Poetic Dante Lunar 1.51 m en dus officieel E-pony!

Maaike

Berichten: 11864
Geregistreerd: 12-01-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-01 08:27

op shico gebeurt t nog wel eens dat ik buiten een boom ram.... vind ie leuk volgens mij. vriendin heeft een keer dr knie open gehad toen shic weer eens niet uitkeek.
bij de manege staan grote pionnen in de hoeken (handig om de beginners omheen te laten rijden) en als je op een wat kleinere pony zit met lange benen wil het nog wel eens gebeuren dat je een pion omtikt.... maar echt erge dingen aanstoten heb ik eigenlijk niet zo veel last van

Je hoeft niet meteen een vlinder te zijn
Obsession SL (v. Orbaldo II) mijn grote trots :+:

Naz

Berichten: 7203
Geregistreerd: 09-05-01
Woonplaats: De Vecht verlaten voor de IJssel

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-01 13:44

Ik ken het, op mijn vorige stal hingen de bakletters precies op voethoogte, dus die sneuvelde ook wel eens. Vorige week had iemand zijn hoofdtel laten liggen op de bakrand (binnenmanege) die ik dus meenam met mijn voet, dat was dus wel link, maar ging net goed.

Als je niet weet waar je heen gaat, kom je er altijd -- Loesje


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: amber15, carin0903, ComscoreBot, Hjartje, Kopmeeuw, laura22, Maanon_ en 32 bezoekers