Foto's van het asiel

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Rainie

Berichten: 9123
Geregistreerd: 01-05-03
Woonplaats: Nuenen

Foto's van het asiel

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-03-04 15:32

Ik heb de vorige week stage gelopen in het dierenopvangcentrum 'Doornakker' in Eindhoven. Heb echt een hele leuke tijd gehad, al waren de dagen best lang (vergeleken met school). Van negen tot 5 uur/half 6 was ik daar. Valt me echt op dat je toch naar een bepaald dier toe trekt, gedurende zo'n tijd Tong uitsteken

Afbeelding
Dit was een herderpuppy waar ik helemaal verliefd op was. Ze kwam uit een nest van 10 puppys. 5 daarvan kwamen bij het asiel terecht en 4 ervan waren al geplaatst. Zij werd die dag verplaatst, dus ik kon er niet meer mee gaan lopen.

Filmpje van de puppy

Afbeelding
Foto van de delmatier die naast de puppy zat

Afbeelding
Dit is Kay. Kay zit in het asiel omdat [zo vermoeden ze] hij een politiehondentraining heeft gehad, en dus kon hij 2 meter hoog springen. Dat vonden de vorige eigenaren niet zo geslaagd.

Afbeelding
Van links naar rechts:
Marcel, Wouter, Priscilla en Joyce. Joyce met een Rottweiler die van een broodfokker af kwam. Ontzettend lief dier, alleen heel erg bang. Duurt even voordat ze je vertrouwd.

Afbeelding
Kay weer. Echt een slimme hond Tong uitsteken Na een tijdje had hij door dat als ik mijn vinger op stak, dat hij moest gaan blaffen Tong uitsteken Was wel leuk Tong uitsteken

Afbeelding
Afbeelding
Die Rottweiler weer. Mooi beest

Afbeelding
En een foto van mij en Kay [fijn...]


Ik heb best veel geleerd. Ook al is het zielig dat beesten in het asiel belanden, zo slecht hebben ze het er nog niet. En als je ooit een dier uit het asiel wilt halen, denk dan goed na over je keuze, neem het dier desnoods een dag op proef, en kies nooit een dier voor zijn of haar uiterlijk. Geef de oudere beesten ook een kans, dat verdienen ze.
Laatst bijgewerkt door Rainie op 06-03-04 15:37, in het totaal 2 keer bewerkt

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-04 15:33

Wat een mooie honden (en foto's)! Lachen Die laatste foto vind ik echt heel mooi!

_Marjon_
Berichten: 10665
Geregistreerd: 02-04-03
Woonplaats: Geertruidenberg

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-04 15:46

Rainie schreef:
Ik heb best veel geleerd. Ook al is het zielig dat beesten in het asiel belanden, zo slecht hebben ze het er nog niet. En als je ooit een dier uit het asiel wilt halen, denk dan goed na over je keuze, neem het dier desnoods een dag op proef, en kies nooit een dier voor zijn of haar uiterlijk. Geef de oudere beesten ook een kans, dat verdienen ze.


OK dan!
daar heb je echt helemaal gelijk in!

Mooie foto's ook weer.

Elliot
Berichten: 6441
Geregistreerd: 04-06-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-04 17:11

Kay en de dalmatiƫr zien er allebei leuk uit!

De Rottweiler ziet er ook erg stoer uit

En inderdaad: mooie laatste photo!

Samantha_

Berichten: 10806
Geregistreerd: 20-12-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-04 17:16

Zitten leuke honden bij zeg!
Die dalmatier met dat pootje... Haha!

Gerbenfroh

Berichten: 15007
Geregistreerd: 16-05-03
Woonplaats: Arnhem

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-04 17:20

Wat een mooie dieren zeg!
Wauw..Echt mooie foto's ook! Zo met dat grijs en kleur..Wauw!
Wat lijkt me dat leuk, daar stage lopen..Lachen

Yessy

Berichten: 23022
Geregistreerd: 16-02-03
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-04 17:56

mooie foto's, en die combinatie met de dieren in kleur en de rest zwart wit is super, zo springen ze er echt uit

Xantha

Berichten: 4624
Geregistreerd: 03-04-02
Woonplaats: zoetermeer

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-04 17:59

Leuke honden zitten erbij zeg, had je niet de neiging er een paar mee naar huis te nemen??

Rainie

Berichten: 9123
Geregistreerd: 01-05-03
Woonplaats: Nuenen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-03-04 18:01

Jolynn schreef:
Leuke honden zitten erbij zeg, had je niet de neiging er een paar mee naar huis te nemen??

Euh, ja Tong uitsteken Ik wilde heel graag die pup hebben, maar aangezien die weg is, wil ik Kay... Heb gezeurd thuis [hele ruzie BTW] maar ik mag geen hond... Verdrietig

Xantha

Berichten: 4624
Geregistreerd: 03-04-02
Woonplaats: zoetermeer

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-04 18:03

O, das nou jammer, ik weet wel dat ik het heel moeilijk zou vinden om daar te werken (of stage te lopen) Er zitten altijd wel leuke dieren in het asiel, ik heb ook mijn hond en kat daarvandaan!!

SassieSjaak

Berichten: 2250
Geregistreerd: 14-10-03
Woonplaats: Rotterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-04 18:34

Ik heb mijn Roosje (poesje zie profiel) ook uit t asiel, ze is de liefste poes die ik ken!!!!

LBroekhuizen

Berichten: 2294
Geregistreerd: 09-07-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-04 18:37

Leuke foto's!! Hoe heb je dat gedaan met die hond wel gekleurt en de rest van de foto niet, bij die laatste?!

Mareska

Berichten: 7923
Geregistreerd: 16-08-03
Woonplaats: Brabant

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-04 19:29

Ynzo schreef:
Kay en de dalmatiƫr zien er allebei leuk uit!

De Rottweiler ziet er ook erg stoer uit

En inderdaad: mooie laatste photo!

Je haalt me de woorden uit m'n mond Vork

Mireille

Berichten: 41893
Geregistreerd: 06-01-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-04 19:48

Mooie foto's.
Geeft mooi weer van hoe de hokken er een beetje uitzien en wat voor leuke honden er eigenlijk zitten.

Geslaagde stage dus.
Ik weet zeker dat ze ook super blij zijn geweest met je hulp.

Larish

Berichten: 7417
Geregistreerd: 27-04-03
Woonplaats: Nuenen

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-04 19:51

boo_laura schreef:
Leuke foto's!! Hoe heb je dat gedaan met die hond wel gekleurt en de rest van de foto niet, bij die laatste?!


Paint Shop Pro is daar heel handig in

Mooie/leuke foto's Paulien! Ik vind die laatste echt super. Kay is wel wat aan de magere kant, of niet? Ach gut

Cemlys

Berichten: 14956
Geregistreerd: 13-01-03
Woonplaats: Nederland

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-04 20:37

mooie honden. volgens mij vind je wel leuk he. ik ga ook vaak naar het dierenasiel, daar kunnen we met de honden gaan wandelen, ligt net aan een groot park. alhoewel de laatste tijd heb ik niet veel tijd...

Silmo
Berichten: 45
Geregistreerd: 28-01-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-04 21:29

bliksemluver"]
[quote="Rainie schreef:
Ik heb best veel geleerd. Ook al is het zielig dat beesten in het asiel belanden, zo slecht hebben ze het er nog niet. En als je ooit een dier uit het asiel wilt halen, denk dan goed na over je keuze, neem het dier desnoods een dag op proef, en kies nooit een dier voor zijn of haar uiterlijk. Geef de oudere beesten ook een kans, dat verdienen ze.


OK dan!
daar heb je echt helemaal gelijk in!

Mooie foto's ook weer.
[/quote]

heel goed gezegt, ik had ook een ouderteckeltje genomen,
hij ging tog nog een paar jaartjes mee!