Collega's met het IQ van een gemberwortel [deel 3]

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Elles

Berichten: 22816
Geregistreerd: 14-06-01
Woonplaats: Flevoland

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-12-01 15:51

Nog 1 keer zeuren dan maar... Om het iedereen zoveel mogelijk naar de zin te maken voor wat betreft die stinkmoddersoep heb ik een inventarisatie gedaan naar welke smaken favo waren. In Outlook kun je aan een bericht "stemknoppen" toevoegen. De resultaten worden automatisch verwerkt door Outlook. Da's wel zo makkelijk, als je 300 mailtjes verwacht... Haha! Je hoeft alleen maar op de optie van je keuze te klikken en de rest gaat vanzelf. Dus iedereen een mailtje gestuurd met die knoppen erin, krijg ik een heleboel mail terug die ze "gewoon" beantwoord hebben met de tekst: "Ikke vind tomatensoep het lekkerst. En mijn tweede keus is champignonsoep. Wanneer krijgen wij ook zo'n automaat?" Die worden dus niet verwerkt. *zucht* Daar gaan we weer:

Afbeelding Frusty
Afbeelding Frusty
Afbeelding Frusty
Afbeelding Frusty

Help me herinneren dat ik morgenvroeg meteen die dingen uit het raam gooi.... Ach, die blije smoeltjes maken ook wel veel goed hoor... Schijnheilig

_________________
BERTA FOR PRESIDENT!!

<font size=-1>[ Dit Bericht is bewerkt door: Elles op 2001-12-06 11:51 ]</font>

UrbanL

Berichten: 14584
Geregistreerd: 22-02-01
Woonplaats: Somewhere only I know....

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-01 15:57

hahaha je wilt het veels te leuk en makkelijk maken (voor jezelf).

Je moet het heeel simpel en dom maken door bv een biefje bij de koffie app. te hangen waar ze op kunnen tekenen (x bv).

Ik heb daar helaas ook last van alles automatiseren is toch wel moeilijk hoor Frusty .

Jan_324
Berichten: 6933
Geregistreerd: 09-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-01 16:00

hahahahaha, waar werk jij he? Op een sociale werkplaats voor zware geestelijke gehandicapten? Haha! Haha!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-01 18:45

Dat ken ik die emails met stemknoppen, deze week ook een verstuurd, blijkt nu dat een van de compagnons niet kan lezen. Die stuurde een pissig mailtje dat ze geen twee knoppen kan doen en dat ze op 1 bepaalde dag NIET kan. uuuhhh, de vraag was ook om aan te klikken wanneer je niet kan. Frusty Frusty

Diens secretaresse, die twee dagen niet kan, heeft gewoon twee keer met stemknopje geantwoord, practical mind dus.

Sibold
Berichten: 1817
Geregistreerd: 10-07-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-01 19:20

Ik kijk eigenlijk uit naar deel 4 van dit verhaal Haha!

(uit het topic concludeer ik echter dat het slechts een trilogie was... jammurrrrrrrrrrr!)

Rhys
Berichten: 6352
Geregistreerd: 19-01-01
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-01 22:08

Ik ook, en ik word steeds benieuwder wat die collega's van jou dan wél voor werk doen......

joostvangestel

Berichten: 7907
Geregistreerd: 10-04-01
Woonplaats: Reuver!

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-01 23:12

Hallo, maak je niet druk. Die stemknoppen werken dus helemaal nooit. Is deel van de menselijk psyche. Dat deel van het scherm wordt gewoon mentaal geblokkeerd. Mensen houden van vrijheid en worden liever niet in een multiple choice situatie gedouwd....

Sjimmy

Berichten: 17797
Geregistreerd: 09-03-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-01 23:23

haha wat doe die collega's van jou voor werk dan?? hihi
waar blijven deel 4, 5, 6 en 7 en de rest...
Ik lig elke keer onder mijn bureau
(wij hebben gewoon van die zakjes die je in het hete water kan knikkeren... dat kunnen ze wel allemaal Haha! )

Elles

Berichten: 22816
Geregistreerd: 14-06-01
Woonplaats: Flevoland

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-12-01 12:06

Sjimmie: ja inderdaad, dat snapt iedereen. Maar dan lopen we weer tegen een ander deel van de (zieke) menselijke psyche aan: die zakjes zijn ook leuk voor thuis, toch? En dat wilde ik nou juist voorkomen...

Joost: ik weet het wel, ik moet me hier niet zo druk over maken, maar ik kan het gewoon niet uitstaan. Dat zal ook wel onderdeel zijn van de "human mind", maar er wordt altijd gezeurd. Regel je een keer wat, er komt gewoon altijd commentaar... Frusty

Sjimmy

Berichten: 17797
Geregistreerd: 09-03-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-01 12:12

Jah dat is bij een groot bedrijf wel een probleem, bij eenkleiner bedrijf heb je toch wel een grotere sociale controle Haha!
komt er nog een volgend deel??

Elles

Berichten: 22816
Geregistreerd: 14-06-01
Woonplaats: Flevoland

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-12-01 12:25

Hangt van m'n collega's af... Haha!

Sjimmy

Berichten: 17797
Geregistreerd: 09-03-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-01 12:38

dan kan ik er vanuit gaan van wel denk ik, aangezien ze het IQ van een gemberwortel hebben haha. *LOL*