Verslag Open Avond NHB Deurne

Moderators: Sica, C_arola, Neonlight, balance

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
stalleke

Berichten: 5970
Geregistreerd: 26-11-03
Woonplaats: Eindhoven

Verslag Open Avond NHB Deurne

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 04-03-04 21:51

Ik kom net thuis van de open avond op het NHB in deurne Haha!
Ik dacht laat ik eens even vertellen hoe het geweest is!
Ik heb echt vanalles gezien, er werden clinic's gegeven met springen dressuur mennen en zitles ook werd laten zien hoe een leerling les gaf..
Ik heb er toch veel van geleerd omdat ik nog een beetje in twijfel zat of ik nou wel of niet zou gaan..
Zoals vele mensen hier zeggen dat de mensen daar niet kunnen rijden valt dat echt heel erg mee, 4e jaars studenten konden dus echt wel rijden!!
Heb een aantal leraren gesproken en leken me wel aardig, nu is natuurlijk wel alles verdraaid. De leerlingen waren ook allemaal heel aardig vanalles aan gevraagd en waren allemaal erg enthousiast.
Ik heb ook geinformeerd over de intake dag en die schijnt allemaal best mee te vallen OK dan! Gelukkig Pling
Ik vond zelf dat er wel een leuke sfeer hangt dus ik heb de knoop toch helemaal definitief doorgehakt ik ga volgend jaar toch echt Deurne doen!!!


o0Steffie0o

Berichten: 4578
Geregistreerd: 26-01-04
Woonplaats: Nijmegen

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-04 22:48

ik wil je volgend jaar heel veel plezier wensen! en als je tussendoor eens tijd hebt Knipoog laat dan weten hoe het gaat daar Lachen

Lenn

Berichten: 5331
Geregistreerd: 17-04-03
Woonplaats: Den Haag

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-04 22:57

Ohnee was dat vandaag! Bloos!
Ik wilde daar ook heen (gewoon nieuwsgierig hoor Schijnheilig )
Ik nam al aan dat de boel eromheen een beetje opgeblazen zou zijn, mij lijkt dat zo gaaf he om daar op school te zitten.. Verdrietig
maar goed, leuk dat je het leuk vond (ofzoiets)!

GillyZidane

Berichten: 4409
Geregistreerd: 03-03-03
Woonplaats: Putten

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-04 23:10

ik kom ook net terug!
vond het interessant wat ik gezien heb. (rondje door de stallen gemaakt. wat info gevraagd bij economie leraar en de spring en dressuur en zitles clinic gezien.) ik zit er serieus over te denken. maar heb nog wel wat vraagjes staan waar iknu pas op kom.... vond het zeker de moeite waard!

Ill try to remember every step you walked with me, every moment you make me smile, every moment I cherish.

jarrah

Berichten: 3617
Geregistreerd: 03-12-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-04 08:21

Ik ben er ook geweest Ik had met een paar leerlingen gepraat en die waren heel erg aardig en enthousiast! Van het rijden daar was ik niet echt onder de indruk Verward Maar ik vond het wel heel leuk om daar een keer de sweer geproeft te hebben Haha! En volgens mij valt het best wel mee met die verhalen dat ze zo tegen je schreeuwen enzo
Groetjes Lisette

biepp

Berichten: 1510
Geregistreerd: 17-03-03
Woonplaats: Amsterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-04 10:09

jarrah schreef:
Ik had met een paar leerlingen gepraat en die waren heel erg aardig en enthousiast!


dat is ook niet zo vreemd want die zijn verplicht alleen pĆ³sitieve informatie te geven.... ze mogen geen negatieve dingen over de school zeggen.


Vind het er allemaal wel mooi uitzien, maar de manier waarop ze daar met mensen omgaan is gewoon niet mijn ding, ik ben daar niet zo bestand tegen Lachen
Iig veel plezier daar volgens jaar!

jarrah

Berichten: 3617
Geregistreerd: 03-12-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-04 14:25

Citaat:
dat is ook niet zo vreemd want die zijn verplicht alleen pĆ³sitieve informatie te geven.... ze mogen geen negatieve dingen over de school zeggen.


Hier ben ik het niet helemaal mee eens, die meisjes noemden ook negatieve dingen op. Ze vertelden dat zij ook bang waren dat ze gingen schreeuwen enzo, maar volgens hen viel dat echt reuze mee, zolang je je zelf maar voor de volle 100% in zou zettten en niet zoals sommig deden: met een dikke kater in de klas gaan zitten en vervolgens niet doen wat er gevraagd word Verward

Wat mij tegen zou houden om erheen te gaan is meer dat ik in het weekend mijn paard daar achter zou moeten laten, dat kan ik gewoon niet en daarbij komt ook dat ik echt totaal niet onder de indruk was van hoe die 4de jaars leerlingen aan het rijden waren. Als die wissels in 2en werden gesprongen zei die vrouw nog dat het helemaal geweldig was Verward
Maar dat is denk ik aan ieder voor zich, er zijn vast mensen die er anders over denken, maar tot nu toe gaat mijn voorkeur toch uit naar de ORUN *LOL*

stalleke

Berichten: 5970
Geregistreerd: 26-11-03
Woonplaats: Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 05-03-04 17:06

Citaat:


en daarbij komt ook dat ik echt totaal niet onder de indruk was van hoe die 4de jaars leerlingen aan het rijden waren. Als die wissels in 2en werden gesprongen zei die vrouw nog dat het helemaal geweldig was Verward

Weet je hoe dat denk ik komt? omdat ze moesten laten zien dat ze niet zo streng waren en die meiden niet voor gek wouden zetten dat t fout ging
ik vond zelf dat ze ook vaak overdreef met haar opmerkingen maar ik denk dat dit voornamelijk komt doordat ze de school goed wil aanprijzen


Suusje1986

Berichten: 1146
Geregistreerd: 31-08-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-04 20:50

Ik ben ook naar de open avond geweest (na vier uur rijden Bloos! ) Ik heb ook de knoop doorgehakt->Ik ga ook volgend jaar naar Deurne, lijkt me echt helemaal super OK dan! Dus dan zie ik je volgend jaar vast wel stalleke Haha!

beautyfull_mickey

Berichten: 5718
Geregistreerd: 04-06-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-04 21:36

mij leek dat ook een leuke school,ik mocht en was er bijna heen gegaan.
maar ik wil en kan mickey niet achter laten,dan kon ik haar wel meenemen,maar daar is geen wei,en mickey is echt een paardje wat wel een wei nodig heeft!

Je kunt gedachtens niet controleren,Je kunt alleen leren stoppen ze te geloven....

Hobbelende Vosjes Pester #44 *LOL*

Lenn

Berichten: 5331
Geregistreerd: 17-04-03
Woonplaats: Den Haag

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-04 23:15

beautyfull_mickey schreef:
maar ik wil en kan mickey niet achter laten,dan kon ik haar wel meenemen,maar daar is geen wei,en mickey is echt een paardje wat wel een wei nodig heeft!

Ja dat vind ik echt frapant!!
En van dat schreeuwen en streng zijn, als ze dat al doen, daar ben ik het volledig mee eens en zo moet het, die jeugd van tegenwoordig Nerd Haha!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-04 23:18

Lenn schreef:
En van dat schreeuwen en streng zijn, als ze dat al doen, daar ben ik het volledig mee eens en zo moet het, die jeugd van tegenwoordig Nerd Haha!



Was Cor Loeffen er soms niet Haha! *LOL*

Franske

Berichten: 2909
Geregistreerd: 03-04-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-04 23:40

Cor Loeffen is kewl , de leukste lessen die ik daar gevolgd heb Haha!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-04 00:07

Franske schreef:
Cor Loeffen is kewl , de leukste lessen die ik daar gevolgd heb Haha!



Ja heb onwijs veel van hem geleerd.

Maarre.......hij wil zijn stem weleens verheffen, niet zo vaak hoor Schijnheilig Schijnheilig Haha! *LOL*

Franske

Berichten: 2909
Geregistreerd: 03-04-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-04 00:09

Bleef ik wakker van, zeldzaamheid op die school Knipoog

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-04 00:12

Franske schreef:
Bleef ik wakker van, zeldzaamheid op die school Knipoog



Niet teveel over zeggen. Hij is gewezen op dit forum en straks gaat ie naast zijn schoenen lopen Haha!

Franske

Berichten: 2909
Geregistreerd: 03-04-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-04 00:18

Ow jee Haha!

stalleke

Berichten: 5970
Geregistreerd: 26-11-03
Woonplaats: Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 06-03-04 10:45

SuzanneHk schreef:
Ik ben ook naar de open avond geweest (na vier uur rijden Bloos! ) Ik heb ook de knoop doorgehakt->Ik ga ook volgend jaar naar Deurne, lijkt me echt helemaal super OK dan! Dus dan zie ik je volgend jaar vast wel stalleke Haha!

Gezellie, welke opleiding ga je doen?

Suusje1986

Berichten: 1146
Geregistreerd: 31-08-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-04 11:27

stalleke"]
[quote="SuzanneHk schreef:
Ik ben ook naar de open avond geweest (na vier uur rijden Bloos! ) Ik heb ook de knoop doorgehakt->Ik ga ook volgend jaar naar Deurne, lijkt me echt helemaal super OK dan! Dus dan zie ik je volgend jaar vast wel stalleke Haha!

Gezellie, welke opleiding ga je doen?
[/quote]
Voltijd paardenhouderij en jij???

stalleke

Berichten: 5970
Geregistreerd: 26-11-03
Woonplaats: Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 06-03-04 18:00

SuzanneHk"]
[quote="stalleke"][quote="SuzanneHk schreef:
Ik ben ook naar de open avond geweest (na vier uur rijden Bloos! ) Ik heb ook de knoop doorgehakt->Ik ga ook volgend jaar naar Deurne, lijkt me echt helemaal super OK dan! Dus dan zie ik je volgend jaar vast wel stalleke Haha!

Gezellie, welke opleiding ga je doen?
[/quote]
Voltijd paardenhouderij en jij???
[/quote]
HBO Paardensport voltijd

Yellowfish

Berichten: 14056
Geregistreerd: 05-10-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-04 18:11

Heel veel plezier daar dan ! Haha!

    Pressure is what differentiates a piece of coal from a diamond

virginia
Berichten: 50
Geregistreerd: 13-02-04
Woonplaats: den bosch

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-04 18:18

ikwil de hoefsmid opleiding daar waarschijnlijk gaan doen als er nog iemand informatie heeft? ben vorig jaar al op de open dag geweest maar zou graag van iemand anders horen hoe het is.

stalleke

Berichten: 5970
Geregistreerd: 26-11-03
Woonplaats: Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 06-03-04 18:21

kellyenxena doet de hoefsmidopleiding misschien kan je haar pben

Suusje1986

Berichten: 1146
Geregistreerd: 31-08-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-04 18:30

stalleke"]
[quote="SuzanneHk"][quote="stalleke"]
[quote="SuzanneHk schreef:
Ik ben ook naar de open avond geweest (na vier uur rijden Bloos! ) Ik heb ook de knoop doorgehakt->Ik ga ook volgend jaar naar Deurne, lijkt me echt helemaal super OK dan! Dus dan zie ik je volgend jaar vast wel stalleke Haha!

Gezellie, welke opleiding ga je doen?
[/quote]
Voltijd paardenhouderij en jij???
[/quote]
HBO Paardensport voltijd
[/quote]
Leuk! Dan zal je mij wel vaak langs de kant zien kijken als je aan het rijden bent denk ik Haha!


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: _Natasja_, Esperanza, MairiMacBran, Nina1999, Poety, Sanet en 66 bezoekers