Ik had hier eens eerder foto's van Thiemen geplaatst...Dat was de tweede keer dat ik hem reed met elastiek enzo: [HAW] Mijn verzorg-Fries Thiemen
Nou weer foto's gemaakt zonder elastiek. Ik verzorg hem nu ong twee en een halve maand. Alleen foto's van het begin want de fotomakers moesten al best gauw weg
. Er zijn vooral galopfoto's geschoten omdat ik heel benieuwd was hoe Thiemen in galop liep. In het begin was Thiemen heel erg opgefokt. Later ging het best goed en liep die echt netjes. Op de foto's niet echt
Opgefokt stap fotootje:
Thiemen keek hier naar de andere paarden die ff aan het gek doen waren
Whaha kijk niet naar mijn hoofd
:Wel mooie/aparte foto vind ik:
Tenen naar binnen!!!!!!
Whaha let vooral niet op mijn haar
De groet naar de jury
En nou de galop foto's! Hihaaaaaaaaaaa
Joepieeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee
Whiejjjjjjjjjjjjjjj
Jeuj!!!!!!!!!!!!
Okee dat waren ze!...Het ziet er niet echt ontspannen uit maar het gaat al veel beter dan emt elastiek...Ik rij hem normaal met martingaal en heb vandaag voor het eerst zonder martingaal gereden. Later vandaag hebben we nog dingen gedaan zoals stelling naar binnen en buiten enzo en ik heb de eerste pasjes wijken met hem gedaan! Dat snapte hij niet maar vandaag heb ik ong tot 1 meter van de A-C lijn gewijkt met hem. Uiteraard in stap en het ging niet perfect maar het is een begin!
"Normaal" commentaar welkom maar houd er rekening mee dat hij erg opgefokt is en ik nog nooit met hem gelest heb. Over een paar weken ga ik met lessen beginnen.
Liefs Jildau
Ja hij kruipt achter de teugel...Bedankt voor de tip maar het probleem is dat als ik hem ietsje voorwaarts wil rijden hij een soort van drafhuppeltjes maakt