Mickey is solidair met mij...

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Mickey

Berichten: 34755
Geregistreerd: 25-02-01
Woonplaats: Daar waar mijn huis woont

Mickey is solidair met mij...

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-03-04 19:21

Mickey is solidair met mij...

Ik ben zoals jullie wellicht weten laatst bij de huisarts geweest voor de pijn aan mijn spieren in mijn been. En daar loop ik nu ook voor bij de fysio en mag ik alleen maar stappen op mijn paard.

Gisteravond kwam Mickey (onze je-weet-wel-kater) niet thuis van zijn buitenspeeluurtje.
Op zich geen probleem, ik heb gewoon het kattenluik zo gezet dat hij wel naar binnen kon komen, maar niet meer terug naar buiten.

Vanochtend kwam manlief als eerste beneden en vond daar een zielig hoopje kat. Mickey had een poot die bijna twee keer zo dik was en zijn poot deed flink pijn. Verder had hij verse korstjes en hingen er plukken haar los in zijn vacht. Toen Michel hem dus meenam om aan mij te laten zien, zag ik dus meteen dat mijn stoere je-weet-wel-kater, zich helemaal niet zo stoer meer voelde. Hij vond zich zelf erg zielig.
Om half acht dus maar even de dierenarts gebeld. Wij dachten namelijk dat hij zijn pootje gebroken zou hebben of zo iets. Om negen uur konden we komen. Michel bood aan dat hij dan wel zo gaan, op die manier hoefde de kleuters niet hun juf te missen en hij kan voor deze keer wel een keertje later komen op zijn werk.

Ik vertelde de kleuters dat het kon gebeuren dat mijn telefoon af zou gaan. Ik vertelde ze dat Mickey heel veel pijn aan zijn pootje had en dat Michel dus naar de dierenarts was met Mickey. Ook dat ik gebeld zou worden wat er nu zou gebeuren.
Ze vonden het allemaal heel erg voor Mickey en beloofden plechtig Knipoog helemaal stil te zijn als mijn telefoon zou gaan. (“Net als wanneer jij praat hè juf, dan moeten wij toch ook stil zijn Knipoog )
Tijdens het buitenspelen hoorde ik van Michel dat het gelukkig wel mee viel. Mickey had weer eens gevochten. Alleen had hij deze keer de pech dat hij er flink van langs had gekregen en dat de wond meteen is gaan ontsteken. Mickey heeft twee spuiten gekregen en mag nu weer een aantal dagen aan de pillen.

Hij zal wel gedacht hebben, mijn baasje heeft een zeer been en krijgt lekker een massage. Ik wil ook wel zo’n extra knuffel iedere avond. Schijnheilig

Nu maar hopen dat Laiser niet ook op zo’n idee komt Schijnheilig

Carolien007
Berichten: 5413
Geregistreerd: 28-03-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-04 19:26

ach er zijn nog wel sociale katten Haha!, gelukkig bleek het allemaal mee te vallen. Nu maar hopen dat zijn pootje snel geneesd

IngridM
Berichten: 11826
Geregistreerd: 10-07-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-04 19:31

ach gossie arme kat. Geef hem maar een extra knuffel van me !

Cody

Berichten: 20725
Geregistreerd: 20-04-01
Woonplaats: Grolloo

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-04 20:32

Aaaah sneu!
Je ziet het idd meteen aan ze, sneu kijken, zielig pootje, losse haren, dan zijn ze de hort op geweest Haha!
Beterschap met hem!

Paintless

Berichten: 5654
Geregistreerd: 20-01-04
Woonplaats: Drachten

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-04 20:34

mijn mama heeft nu ook een kater die een zielig pootje heeft. t lijkt wel of alle katten met je mee leven. Haha!
wens mickey sterkte en beterschap.

Oscar
Forumcoordinator

Berichten: 132002
Geregistreerd: 23-09-01
Woonplaats: Braboland

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-04 21:19

Oh jee, Mickey in de bocht Scheve mond
't Is een getob hoor met die je-weet-wel-katers in deze tijd van het jaar, kan er over meepraten Knipoog
Hopelijk is ie snel weer op de been !
Veel beterschap voor je stoere wegwijzer Knipoog, ennuhhhh..... niks tegen Laiser zeggen hoor *LOL*

Fitzroy

Berichten: 25097
Geregistreerd: 11-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-04 21:35

O, o, wat zullen Michel en Laiser verzinnen om extra aandacht en een massage te krijgen Knipoog

_Tanja_

Berichten: 5860
Geregistreerd: 21-12-02
Woonplaats: tilburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-04 22:08

aaa zielig katertje Verdrietig
Hopen dat het snel geneest *LOL*

Geef hem maar een dikke knuf van mij Vriendjes zijn?

Mireille

Berichten: 41893
Geregistreerd: 06-01-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-04 22:16

Ag germpie, dat zal vast schrikken geweest zijn.
Inderdaad, misschien dacht hij daarmee een extra knuffel te krijgen nu jij die massage's krijgt Knipoog

Lieve kinders heb je trouwens in je klasje Lovers

Jurga

Berichten: 18554
Geregistreerd: 06-05-01
Woonplaats: Ede/Lunteren

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-04 22:19

Kijk inderdaad maar uit dat Michel niet op ideeen komt *LOL*. Wel lief van hem dat hij naar de DA ging met Mickey Lovers.

Karin

Berichten: 65336
Geregistreerd: 10-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-04 22:24

Tsk, zo'n je-weet-wel-kater wil ook niet onderdoen voor je-weet-niet-katers hè... Tong uitsteken

Nou ja, iig een geluk bij een ongeluk dat zijn pootje niet gebroken is. Blijft hij nu ook binnen of wil hij het liefst meteen weer de hort op?

Mickey

Berichten: 34755
Geregistreerd: 25-02-01
Woonplaats: Daar waar mijn huis woont

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-03-04 23:19

Mickey vindt al die extra knuffels erg geslaagd hoor *LOL*

Oscar"]
Oh jee, Mickey in de bocht Scheve mond
't Is een getob hoor met die je-weet-wel-katers in deze tijd van het jaar, kan er over meepraten Knipoog
[/quote]
Ja want gevochten wordt er alsof zijn leven er van af hangt hoor Knipoog


[quote]
Hopelijk is ie snel weer op de been !
Veel beterschap voor je stoere wegwijzer Knipoog, ennuhhhh..... niks tegen Laiser zeggen hoor *LOL*
[/quote]Natuurlijk ga ik Laiser niets vertellen, die is gehaaid genoeg om ook iets te verzinnen Tong uitsteken

[quote="Fitzroy"]
O, o, wat zullen Michel en Laiser verzinnen om extra aandacht en een massage te krijgen Knipoog
[/quote]
Tja, dat zal nog wat kunnen worden Haha!

[quote="Fairie"]
Lieve kinders heb je trouwens in je klasje Lovers
[/quote]
Ja, ze vonden het ook allemaal heel zielig voor Mickey.
Dat is het leuke van het onderwijs, op zulke momenten laten die kinderen weer zien hoeveel je als leerkracht voor ze betekend en wat voor waarde dat zij hechten aan jouw gevoel of bezorgdheid.

[quote="Jurga"]
Wel lief van hem dat hij naar de DA ging met Mickey Lovers.
[/quote]
Hij is ook heel lief hoor.
Lovers

[quote="Karin schreef:
Tsk, zo'n je-weet-wel-kater wil ook niet onderdoen voor je-weet-niet-katers hè... Tong uitsteken

Nee natuurlijk wil hij niet onderdoen.
Hij mag dan misschien niet voor nageslacht zorgen, maar dat hoeven die andere katers niet te weten Schijnheilig


Citaat:
Nou ja, iig een geluk bij een ongeluk dat zijn pootje niet gebroken is. Blijft hij nu ook binnen of wil hij het liefst meteen weer de hort op?
Meneer voelde zich na die twee spuiten blijkbaar al weer heel wat, want als het aan hem lag was hij nu al weer buiten een appeltje aan het schillen met die andere kat. ~~}>
Maar helaas voor Mickey, hij moet vanmij toch echt even een dagje en een nachtje binnen blijven.

Heike
Mede-oprichtster

Berichten: 17804
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: Gemert

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-04 01:59

tst, wil hij nu al revenche nemen. Vertel hem mar dat die andere kat toch echt sterker is. En dat ie die beter kan ontwijken.

Pff katten...

Die van mij is ook heel stoer. Maar durft niet naar buiten...

abby
Berichten: 1664
Geregistreerd: 31-01-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-04 09:39

Arme Mickey! Onze stalkat heeft ook al een zielige poot. Wij dachten ook dat hij was gebroken, maar dat bleek (gelukkig) alleen maar zwaar gekneusd te zijn. Volgens mij heerst het...

muiltje

Berichten: 1419
Geregistreerd: 10-01-04
Woonplaats: nb

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-04 00:05

Zeg en jij blijft beweren dat jij niet weet wat die plek op je been is,hihi. Je zal dus ook wel de hort op zijn geweest net als je ""katertje"!..... oeps betrapt

Mickey

Berichten: 34755
Geregistreerd: 25-02-01
Woonplaats: Daar waar mijn huis woont

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-03-04 11:25

muiltje schreef:
Zeg en jij blijft beweren dat jij niet weet wat die plek op je been is,hihi. Je zal dus ook wel de hort op zijn geweest net als je ""katertje"!..... oeps betrapt

Verward

Ach ja ik weet wie het zegt, dat scheelt.

muiltje

Berichten: 1419
Geregistreerd: 10-01-04
Woonplaats: nb

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-04 19:32

Schijnheilig Maar ik ben heilig!!!

Zonnebloem

Berichten: 6288
Geregistreerd: 14-06-03
Woonplaats: Volendam

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-04 21:25

Nou verwen hem maar eens goed. Schijnheilig