Goede KNO-arts gezocht!

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Ziolette

Berichten: 17741
Geregistreerd: 06-03-02
Woonplaats: Onder de zon!

Goede KNO-arts gezocht!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-03-04 16:28

Ik wil weer een second (third Haha! ) opinion laten doen ivm mijn slechthorendheid. Mijn huisarts maakt er geen probleem van om mij door te verwijzen, maar ik moet zelf een arts/ziekenhuis zoeken.

Heeft iemand enig idee waar ik in Nederland het beste naartoe kan met mijn oortjes?

youngster

Berichten: 26261
Geregistreerd: 21-03-02
Woonplaats: Utrechtse Heuvelrug!

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-04 16:35

Ik zat in veenendaal bij Rietema, vind hem erg goed eigenlijk.. Ik liep daar vanaf mijn 6de.. inmiddels niet meer gelukkig.. Maar dat is in de prov gelderland..

Ziolette

Berichten: 17741
Geregistreerd: 06-03-02
Woonplaats: Onder de zon!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-03-04 16:38

Provincie maakt me niet uit, al moet ik er voor naar Groningen, als de arts maar goed is Knipoog .

youngster

Berichten: 26261
Geregistreerd: 21-03-02
Woonplaats: Utrechtse Heuvelrug!

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-04 16:39

Vind ik wel!! Is bij de gelderse vallei aangesloten als ik het goed heb..

Mirkim

Berichten: 6142
Geregistreerd: 01-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-04 16:40

ik ging vroeger altijd naar Dokter Hommes, en daar was ik zeer tevreden over (helemaal in Groningen ja). Maar in jouw regio is vast en zeker toch ook wel een goed KNO-arts aanwezig?

Ziolette

Berichten: 17741
Geregistreerd: 06-03-02
Woonplaats: Onder de zon!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-03-04 16:57

Tuurlijk zit hier een goede KNO-arts in de regio. Maar ik ben een moeilijk geval (lees: medisch raadsel Haha!) en ik wil dus graag weten welke arts een zeer goede naam heeft met gehoorproblemen.

Misja

Berichten: 3317
Geregistreerd: 12-10-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-04 16:57

Ja, ik kan je mijn KNO arts aanbevelen. Loop er zelf in verband met slechthorendheid, en ben er nu (na 2 operaties en nog 1 te gaan misschien) 99% zeker van af!
Maar jah, het is wel een beetje ver weg.. Denk dat je het beste bij een ziekenhuis in de buurt kunt gaan? In elk ziekenhuis zitten wel meerdere KNO artsen! Succes ermee!

PS: weten ze niet waar het vandaan komt?

Margreet

Berichten: 18325
Geregistreerd: 24-08-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-04 17:22

Je zou ook eens bij een patientenvereniging kunnen informeren, die hebben vaak ook "aanraders".

_Jody_

Berichten: 2640
Geregistreerd: 29-08-02
Woonplaats: Nijverdal

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-04 17:36

dr van Zanten in Almelo, daar loop ik ook OK dan!

Ethelate

Berichten: 21120
Geregistreerd: 02-10-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-04 18:53

Dr. Nijhuis in ziekenhuis Bernhoven in Oss

Amy77
Berichten: 11262
Geregistreerd: 30-10-03
Woonplaats: Op de mooiste plek in Drenthe :)

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-04 23:43

Ik word maandag geopereerd aan mijn linkeroor. Ik moet naar een ziekenhuis waar ik absoluut niet dol op ben. Ik had een 2nd opinion aangevraagd in het AMC en werd daar heel slecht behandeld. Ik had mijn angst uitgelegd en dat ik liever niet geholpen wil worden in ons plaatselijk ziekehuis, Gooi Noord. De arts daar vond het maar onzin en moet ik nu daar dus wel heen, bah. Nu moet ik zeggen, ik word geholpen door Dr.van der Baan en die als erg goed bekend, hij nam het ook over van iemand anders omdat die arts het niet aandurfde, wat ik heel keurig vind dat ze dat toegeven. Dr.v/d Baan gaat de 11e naar Kenia om daar les te geven en te opereren en het lijkt mij dat je daar niet zomaar voor word uitgekozen. Nogmaals, mijn ervaringen in Gooi Noord zijn zwaar ellendig, maar die arts lijkt mij perfect. Ik laat het je na mn operatie weten of ik nog zo enthousiast over hem ben;-) en anders stuur je maar een PBtje, kan ik je het nr geven..Succes

Amy77
Berichten: 11262
Geregistreerd: 30-10-03
Woonplaats: Op de mooiste plek in Drenthe :)

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-04 22:06

Oke de arts waar ik het over had eerder dit topic is mij uitstekend bevallen. Ben gisterochtend geopereerd en alles is goed verlopen, dus die man is een aanrader!