Minolta

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
cinv

Berichten: 2633
Geregistreerd: 01-12-03
Woonplaats: LANDEN (B)

Minolta

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-03-04 09:48

Ik ben van plan een digitale camera te kopen . Ik heb net een HP gekocht gehad en die heb ik moeten terug brengen wegens problemen. Heb deze maar een paar maanden gehad.
Nu waren we op zoek en sprong de MINOLTA Dimage Z1 -i in de ogen. Heeft iemand hier ervaring mee ?? dit schijnt een goede en krachtige digi te zijn.

teriema

Berichten: 2119
Geregistreerd: 09-11-03
Woonplaats: net buiten Den Haag in het Westland

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-04 10:44

Mijn vriend heeft pas voor zijn werk een minolta z1 gekocht en we hebben hem op stal vergeleken met mijn canon powershot. En die Minolta is echt geweldig, je kan veel verder inzoomen en dan is het nog scherp. En hij reageerd sneller, ik vind het een toppertje! Ik kan je wat foto's mailen als je wilt?

cinv

Berichten: 2633
Geregistreerd: 01-12-03
Woonplaats: LANDEN (B)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-03-04 11:21

O ja das lief doe maar mij mail of pb is hier onder...dank je...
Ja da zeiden ze mij ook...awel ik wou ne canon kopen gelijk jij...mijne vriend zei da die minolta vele beter was..tja en ik ken er niets van hé Knipoog Ik was al blij met die HP

Maud_82

Berichten: 2152
Geregistreerd: 14-02-02
Woonplaats: Echt

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-04 15:00

Ik heb zelf ook een Minolta en ben er heeeel erg tevreden over ! Ik geloof dat het type 500 is. Heel fijne camera, niet te groot / klein en maakt mooie foto's.

teriema

Berichten: 2119
Geregistreerd: 09-11-03
Woonplaats: net buiten Den Haag in het Westland

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-04 16:45

cinv schreef:
O ja das lief doe maar mij mail of pb is hier onder...dank je...
Ja da zeiden ze mij ook...awel ik wou ne canon kopen gelijk jij...mijne vriend zei da die minolta vele beter was..tja en ik ken er niets van hé Knipoog Ik was al blij met die HP


Ik mail ze vanavond ze staan in de computer van mijn vriend!