Gelukkige verjaardag Alieska,...

Moderators: Dani, ynskek, Ladybird, Hanmar, xingridx, Mjetterd, Polly, Giolli

Dit onderwerp is gesloten, je kan geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen.Onderwerp gesloten
 
 
Babbelkous

Berichten: 2620
Geregistreerd: 03-12-03
Woonplaats: Prov. Antwerpen (België)

Gelukkige verjaardag Alieska,...

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 04-03-04 09:00

Hey!

Vandaag viert Evelien (Onder jullie waarschijnlijk beter bekend als Alieska! Knipoog ) haar 16e verjaardag!

Ik weet niet of zulke topics mogen, maar het zou leuk zijn moesten we vandaag (al diegene die willen) haar hier even een gelukkige verjaardag zouden kunnen wensen, en eventueel andere berichtjes voor haar! Hopelijk mag dit topic heel deze dag blijven staan Haha! Want ze wordt natuurlijk maar één keertje 16! Knipoog *LOL*

duzzz: bij deze Evelien, heb ik je een GELUKKIGE VERJAARDAG gewenst Tong uitsteken Haha! Clown

Party!! Party!! Party!! Party!! Party!! Party!! Party!! Party!! Party!! Party!! Party!! Party!! Party!! Party!! Party!! Party!! Party!! Party!! Party!! Party!!


obelix

Berichten: 11877
Geregistreerd: 09-06-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-04 09:02

Helaas mogen dit soort topics niet..

Maarre evengoed gefeliciteerd hoor! Knipoog

keep calm, I'm engaged!!! <3


Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-04 09:09

Hé, ik vier vandaag ook mijn 16e verjaardag *LOL*

Cody

Berichten: 20725
Geregistreerd: 20-04-01
Woonplaats: Grolloo

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-04 09:21

Helaaaaasss, verjaardagstopics mogen idd niet, omdat er teveel bokkers zijn om allemaal persoonlijk op bokt te feliciteren, en die kans loop je wel als je zulke topics toestaat. Slotje dus Knipoog


Dit onderwerp is gesloten, je kan geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen.Onderwerp gesloten

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Black_Moon, brennie85, ComscoreBot, djodjodjo, Eliana, IASCrawler, JosjeDZ, JoyenUnory, MerelV, Mette, Muronia, muzzy17, Nalonyda, nardxash, ontherun, Patriesje, Schuur_, sterregoud, weslyjune, xSannee, zonnetje1903, Zuidpool29 en 69 bezoekers

cron