ik ga vandaag naar de sauna!!!!

Moderators: Sica, C_arola, Neonlight, balance

 
 
luxx

Berichten: 3502
Geregistreerd: 29-12-03
Woonplaats: frankrijk

ik ga vandaag naar de sauna!!!!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 03-03-04 07:22

naar deze dag heb ik toch wel zo vreselijk uitgekeken...... naar de sauna, en ik heb zo'n arrangement geboekt waarbij je een gezichtsreining en een peeling en massage en dergelijke krijgt!
ohw ik heb er toch wel zo'n zin in!
hondje naar mijn moeder gebracht, paardjes uitbesteed, hoef ze alleen even te voeren zodadelijk, en dan word ik om 9 uur door de 'regio-tax' [erg goedkoop] opgehaald.
dan de rest van de dag helemaal niks, alleen maar verwennen!
en buiten zwemmen in een warm bad, naakt... ik heb niets met nudisme, maar dat vrije van naakt zijn vind ik echt ongelooflijk ontspannen.
me so happy!
andere mensen die hier ook van genieten, of juist niet?
het échte verslag van de dag volgt later. Lachen

Chère Mère Terre donne moi la sérénité d'accepter les choses que je ne peux changer, le courage de changer les choses que je peux et la sagesse d'en connaître la différence.


Sylhouet

Berichten: 4532
Geregistreerd: 17-06-03
Woonplaats: Vierhouten

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-04 07:40

relax-dagje... heerlijk Lachen!
ga je alleen, of met een vriend(in) ?
veel plezier!

Check http://www.vivalaveluwe.nl : onze Bed & Breakfast en Vakantiewoning op unieke locatie midden in het bos op de Veluwe! Veel wild rondom ons terrein, en volop wandel- en fietsmogelijkheden. Ook ideaal voor natuurfotografen! Open vanaf maart 2015 :).

Irsa

Berichten: 562
Geregistreerd: 02-08-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-04 08:00

OOh ,super. Ik ben jaloers op je!
Ik vind dat ook echt de ultieme ontspanning, zo'n dagje sauna.
Ik probeer dan ook regelmatig een dagje te gaan, maar het is alleen vaak zo duur! Heel veel plezier!
Naar welke sauna ga je?

luxx

Berichten: 3502
Geregistreerd: 29-12-03
Woonplaats: frankrijk

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 03-03-04 08:27

ik ga alleen... nu snel voeren, en zo weg!
in hierden, de zwaluwhoeve, vlakbij harderwijk.
doeiiii!

Chère Mère Terre donne moi la sérénité d'accepter les choses que je ne peux changer, le courage de changer les choses que je peux et la sagesse d'en connaître la différence.

Irsa

Berichten: 562
Geregistreerd: 02-08-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-04 08:29

De zwaluw hoeve is echt super, ik ben in heel veel sauna's in Nederland geweest, maar de zwaluw hoeve blijft favoriet! Nu ben ik pas echt jaloers op je! Haha!

_Priscill_

Berichten: 5715
Geregistreerd: 04-07-03
Woonplaats: hengelo

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-04 08:33

o lekker zeg dat lijkt mij echt super om dat een keer te doen.
veel verwenplezier vandaag!!!

ze zeggen liefde kent geen haat..maar ze zullen zich vergissen....want als je er niet bent haat ik het om je te missen

IngridM
Berichten: 11826
Geregistreerd: 10-07-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-04 08:39

ik ben van mijn leven nog niet in een sauna geweest, lijkt me zo warm en ik ben astmatisch dus volgens mij is dat niet een goeie combi dan.....maar jij veel plezier !!!!

Nathalie1981

Berichten: 4219
Geregistreerd: 13-12-02
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-04 08:39

O vertel even hoe het was!!
Mijn vriendin en ik hadden het er gisteren over om een dagje naar een beautyfarm te gaan.

Ninaka

Berichten: 1417
Geregistreerd: 03-06-02
Woonplaats: In de buurt van Leiden

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-04 08:43

Ik vind het altijd heerlijk, ga alleen te weinig.
Elke keer als ik er ben, denk ik, ik moet vaker gaan, maar meestal gaan we maar eens in de 2 a 3 maanden.

Zaluwhoeve ken ik niet, is die groot?
Zelf ga ik heel graag naar het Elysium in Bleiswijk, geweldig.

Het valt allemaal wel mee met de zwaartekracht.

Vanes

Berichten: 3164
Geregistreerd: 06-12-02
Woonplaats: Noord-Holland

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-04 08:43

Heerlijk zo'n dagje hoor.
Ik heb het in Djeba nog gedaan echt heerlijk gewoon.

tinkerpunto
Berichten: 60
Geregistreerd: 24-02-04
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-04 08:44

Daar hoef ik gelukkig de deur niet voor uit, wij hebben er zelf 1 in de douche gemaakt.
Jammer genoeg zit daar dan niet de gezichtsmasage's e.d. bij.
Toch is het heerlijk!

Ik hou van tinkers

_10_

Berichten: 7295
Geregistreerd: 11-07-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-04 14:25

Lekker is dat he zo'n dagje.... de sauna in hou ik nooit zo lang vol, maar dingen zoals een gezichtsbehandeling, HEERLIJK!!!!
Geniet se!!!!!

rona
Berichten: 2902
Geregistreerd: 30-09-03
Woonplaats: sittard

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-04 16:06

Lekker hoor!
Ik ben jaloers Haha!
Veel plezier en laat je maar lekker verwennen OK dan!

Rona, Linanda en Oackly

JoT

Berichten: 4007
Geregistreerd: 22-04-02
Woonplaats: Den Haag

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-04 17:39

Heerlijk hè, zo'n dagje (wij doen meestal een avondje) sauna. Beetje relaxen, beetje kletsen, half in slaap vallen *zucht*, zo lekker.

Ik ga een paar keer per jaar samen met m'n zus. Wel op de damesdag, zo preuts ben ik dan ook nog wel weer. Het Elysium in Bleiswijk is favoriet, maar we komen ook wel bij Centre du Lac in Pijnacker. Bij het Elysium vind ik het grote zwembad en de jetstreambaden (tot aan je neus in het warme, bruisende water terwijl buiten het bad moeder natuur om je heenraast, heerlijk!) fantastisch, bij Centre de Lac het 'zee en sterrenbad' (drijf je in een bad, zeegeluiden om je heen, sterrenhemel boven je, zoooo relaxend) en de koude sprinkeldouches top. Tot nu aan toe hebben we alleen de sauna gedaan, nu hebben we een aanbieding uit de Margriet geloof ik waar we ook een behandeling bij krijgen. Leuk!

7 augustus 2012: Rust zacht lieve Macho. Je hebt me zoveel gegeven, ik zal je nooit vergeten.


luxx

Berichten: 3502
Geregistreerd: 29-12-03
Woonplaats: frankrijk

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 04-03-04 01:37

ik wil jullie niet jaloers maken ofzo hoor, Tong uitsteken maar ik ben dus nu pas net terug...
jouza!!! dat was fijn!
zwaluwhoeve is echt heel gaaf, 7 verschillende sauna's, turks bad, twee bubbelbaden buiten, warm zwembad buiten, en héél véél buitenruimte, vanmiddag buiten in de zon gezeten, en een blowtje gerookt... Bloos
dat arrangement gebeuren zou ik niet meer zo gauw doen, ik had een lichaamsmassage, en dat was meer aaien als masseren, eigenlijk gewoon goed insmeren, dus als ik me nog eens goed wil laten insmeren doe ik het wel.
de gezichtsbehandeling duurde een kwartier ipv de beloofde 30 minuten.
maar ik heb wel GENOTEN!!!
maar volgende keer [wanneer weer????] doe ik weer alleen sauna, en losse dingetjes zoals zonnebank erbij, want dat is gewoon voldoende.
maargoed, ik ben dus vanaf 9.15 tot 1.00 uur daar geweest, zegt genoeg denk ik? Haha!
en ik zou morgen wel weer willen....... maarja....... Geld, geld! en ook tijd ontbreekt mij.

Chère Mère Terre donne moi la sérénité d'accepter les choses que je ne peux changer, le courage de changer les choses que je peux et la sagesse d'en connaître la différence.

luxx

Berichten: 3502
Geregistreerd: 29-12-03
Woonplaats: frankrijk

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 04-03-04 02:31

IngridM schreef:
ik ben van mijn leven nog niet in een sauna geweest, lijkt me zo warm en ik ben astmatisch dus volgens mij is dat niet een goeie combi dan.....maar jij veel plezier !!!!


jij moet dus júist gaan hè?
heerlijk voor je astma, turks bad lijkt mij een hele goeie!
ik denk dat het juist goed is voor astma, maar ik ben geen arts, en ik heb er geen verstand van, iemand in deze??
maar mijn gevoel zegt dat dat voor een astmatisch iemand juist goed zal zijn.

Chère Mère Terre donne moi la sérénité d'accepter les choses que je ne peux changer, le courage de changer les choses que je peux et la sagesse d'en connaître la différence.

Lennon

Berichten: 4342
Geregistreerd: 01-09-01
Woonplaats: Belgisch Limburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-04 07:32

Mmmmmm sauna... *jaloerskijkende smiley*

Het is weer even geleden dat we (vriend&ik) nog naar de sauna geweest zijn (zal hem dit weekend nog eens aan z'n mouw trekken of het nog niet terug tijd wordt Haha!).
Zalig is dat, je komt daar zo heerlijk ontspannen buiten.
Zelf gaan we meestal in Tongeren (beetje ver denk ik voor de meesten hier) maar het is er heerlijk: 3 sauna's (bio, gewone en droge), 2 stoombaden (gewoon en met eucalyptus), dompelbad (lekker koud), voetbad (lekker heet), bubbelbad, binnen- en buitenzwembad en relaxruimte...
Ik ben nu al aan het wegdromen als ik er aan denk...

Ik wil wel eens een keertje wat verder voor de sauna... Thermae2000 ofzo, maar wanneer dat er van gaat komen ?

Fijn dat je er zo van genoten hebt luxx... en ik kan geloven dat je zo weer zou willen vertrekken Haha!

Accept what is, let go of what was, have faith in what will be

SassieSjaak

Berichten: 2250
Geregistreerd: 14-10-03
Woonplaats: Rotterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-04 12:34

Owh wat lekker wij zijn allemaal naar school en aan t werken!!!
Ga jij lekker naar de sauna nou meid geniet er van!!!! En een fijne dag.

mama van 2 prachtige jongens

JoT

Berichten: 4007
Geregistreerd: 22-04-02
Woonplaats: Den Haag

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-04 12:42

Klinkt alsof je het leuk hebt gehad, als je pas na enen terug was moet dat haast wel! Maar een blowtje roken, meen je dat nou serieus? Zo ja, dan verbaast het me dat je er niet gigantisch bent uitgetrapt, dat lijkt me nou niet echt de bedoeling.

7 augustus 2012: Rust zacht lieve Macho. Je hebt me zoveel gegeven, ik zal je nooit vergeten.

luxx

Berichten: 3502
Geregistreerd: 29-12-03
Woonplaats: frankrijk

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 04-03-04 17:39

JoT schreef:
Klinkt alsof je het leuk hebt gehad, als je pas na enen terug was moet dat haast wel! Maar een blowtje roken, meen je dat nou serieus? Zo ja, dan verbaast het me dat je er niet gigantisch bent uitgetrapt, dat lijkt me nou niet echt de bedoeling.


buiten, en stiekem natuurlijk, zou wat aanstootgevend zijn denk ik als je dat open en bloot zou doen.
wat niet weet, dat niet deert denk ik altijd maar. Knipoog Tong uitsteken

Chère Mère Terre donne moi la sérénité d'accepter les choses que je ne peux changer, le courage de changer les choses que je peux et la sagesse d'en connaître la différence.

sabineG

Berichten: 1063
Geregistreerd: 30-07-03
Woonplaats: rees-millingen dld.

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-04 00:43

Wij zijn ook al een aantal keer naar de Zwaluw hoeve geweest en vermaken ons er steeds prima!!! Erg lekkere suana's en erg lekker tenen!!! Vooral de sate!!!! mmmmmmm Ik ben laatst in Bleiswijk geweest en die vond ik ook super,,, ff in het begin de weg moeten zoeken maar later wist ik t goed te vinden..... Ik heb die dag niet eens alle sauna's gehad zoveel zijn er daar....

We willen proberen 1 keer per maand te gaan maar dat lukt niet altijd... druk druk druk....

Bevalt prima in duitsland...

luxx

Berichten: 3502
Geregistreerd: 29-12-03
Woonplaats: frankrijk

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 07-03-04 09:39

sabineG schreef:
Wij zijn ook al een aantal keer naar de Zwaluw hoeve geweest en vermaken ons er steeds prima!!! Erg lekkere suana's en erg lekker tenen!!! Vooral de sate!!!! mmmmmmm Ik ben laatst in Bleiswijk geweest en die vond ik ook super,,, ff in het begin de weg moeten zoeken maar later wist ik t goed te vinden..... Ik heb die dag niet eens alle sauna's gehad zoveel zijn er daar....

We willen proberen 1 keer per maand te gaan maar dat lukt niet altijd... druk druk druk....

hihi, ik denk dat je lekker eten bedoeld....
maar hij is idd geweldig, vooral de grote buitenruimte trekt mij heel erg!
ja, en één keer per maand gaan is voor mij ook niet te doen helaas, maar dat zou ik wel graag willen, sterker nog, één keer per week.........
je kunt een abonnement kopen, maar ik heb er gewoon geen tijd voor, maar je weet nooit, wat niet is kan nog komen zei mijn lieve omie altijd!

Chère Mère Terre donne moi la sérénité d'accepter les choses que je ne peux changer, le courage de changer les choses que je peux et la sagesse d'en connaître la différence.

Kimmes

Berichten: 12818
Geregistreerd: 08-01-03
Woonplaats: Zoetermeer

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-04 09:52

Ik ben vorige week naar een CPhuisje in Duitsland geweest;een VIPhuis.
Daar zit dus een sauna en turks stoombad cabine in.Het was echt heerlijk.
Elke avond heb ik me daar wel een uurtje in vermaakt hoor.
Ik mis het echt onwijs nu.Het was zoooo lekker!!!

SuusJa

Berichten: 3042
Geregistreerd: 16-01-04
Woonplaats: Druten

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-04 13:11

We hebbu een sauna, ben er maar 1/2 keer ingeweest..mijn pa gaat elke zondag! Ik vind er echt niets aan, beetje zitten wegdampen in zown hokkie!! Haha!

Geluk is een richting, geen punt -Loesje

Yellowfish

Berichten: 14056
Geregistreerd: 05-10-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-04 16:22

*jaloers* Tong uitsteken dat is dus echt genieten Knipoog

    Pressure is what differentiates a piece of coal from a diamond


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: jitskenienke, Karintich, Vagabondo en 49 bezoekers