het valt me op dat veel bokkers....

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 

valt het jullie ook op dat veel bokkers een dikke nek hebben?

ja
7 (36%)
neeeeeeeeeeeeeee!!!
12 (63%)

Totaal aantal stemmen: 19


ruitje

Berichten: 12320
Geregistreerd: 29-06-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-04 22:45

Dat is gewoon internet,en als je om meningen vraagt,dan krijg je die nou eenmaal.Zoals ik het lees vind je bokt nix?Dan denk ik niet dat het helpt om te klagen hierover want wij vinden bokt wel wat Haha! ....zoveel mensen op een forum...dan zijn er altijd wel een paar waarmee het niet klikt!Dat heb je nou eenmaal

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-04 22:45

*Slotje* please...

Elzie

Berichten: 520
Geregistreerd: 26-03-02
Woonplaats: Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-04 22:47

Heb het topic even doorgelezen en begrijp sommige reacties echt helemaal! Ten eerste is het maar een vaag verhaal waar je zelf makkelijk een oplossing voor zou kunnen bedenken als je echt zo'n geweldige ruiter bent als dat je je voordoet.. toch?! Je bent 13 zie ik in je profiel en dan weet je echt nog niet alles en als je dan ook nog gaat roepen dat jij de eenige bent die op die pony kan blijven zitten.. tsjah?!
Je kan dr ook om vragen natuurlijk Haha!

Verder mogen de reacties soms wat milder wat dat betreft ben ik het met je eens maar aanstellen is ook een vak! En word nu niet kwaad.. je vroeg om een mening!

Ayasha
Blogger

Berichten: 57959
Geregistreerd: 24-02-04

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-03-04 22:48

ik vind bokt wel wat, maar bepaalde mensen vind ik maar niets
zeg eh chiqa, als je overal slotjes op wilt zullen er niet meer veel forums over blijven hoor Haha! *LOL*

Ayasha
Blogger

Berichten: 57959
Geregistreerd: 24-02-04

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-03-04 22:50

ach meisje...
het is niet dat ik een super goede ruiter ben, gewoon dat we elkaar door en door vertrouwe...dat missen de vreemde bij phara...ik ken nog lang niet alles, als ik alles kende zat ik hier niet op bokt om raad te vragen Knipoog
hmm...misschien moet ik maar eens op het penny meisjes topic gaan (als ik daar nou niet de paasei van kreeg zou ik dat graag willen Haha!)

Elzie

Berichten: 520
Geregistreerd: 26-03-02
Woonplaats: Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-04 22:52

pharagirlke schreef:
ach meisje...
het is niet dat ik een super goede ruiter ben, gewoon dat we elkaar door en door vertrouwe...dat missen de vreemde bij phara...ik ken nog lang niet alles, als ik alles kende zat ik hier niet op bokt om raad te vragen Knipoog
hmm...misschien moet ik maar eens op het penny meisjes topic gaan (als ik daar nou niet de paasei van kreeg zou ik dat graag willen Haha!)


Als jullie elkaar zo zouden vertrouwen dan waren er niet zo'n problemen en zou ie ook niet proberen je dr af te gooien zoals in je profiel staat! *zucht*

MacavityL

Berichten: 3995
Geregistreerd: 10-03-03
Woonplaats: Amsterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-04 22:55

pharagirlke schreef:
heb jij daar ook al op gereageerd? macavityl?


Nopes, toen ik het topic las hadden er al een aantal mensen nuttige tips gegeven, dus die van mij zou geen toegevoegde waarde hebben en waarschijnlijk toch niet gewaardeerd..

Ayasha
Blogger

Berichten: 57959
Geregistreerd: 24-02-04

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-03-04 22:56

zeg eh, meisje, nu weet 'k niet of je het door hebt, maar je bent serieus of topic aan't gaan Knipoog tis maar dat je het weet he....
"het paasei er van kreeg?" welke flauwe plezante heeft dat nou weer aangericht? Haha! bwahaha! dit is geweldig gewoon

DubbelFun

Berichten: 88693
Geregistreerd: 12-04-01
Woonplaats: 1 km van het midden van Nederland

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-04 23:00

Probeer van dit topic geen persoonlijke vete(S) te maken naar andere Bokkers toe die je misschien niet geantwoord hebben zoals je graag had gezien, want dat is niet de bedoeling van Bokt. Als je een probleem hebt met iemand dat zoek je dat via PB uit.

Een Poll is leuk, maar ik denk dat de "nederlanders' wat vreemd aankijken tegen die 'dikke nek' Haha!

Ayasha
Blogger

Berichten: 57959
Geregistreerd: 24-02-04

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-03-04 23:04

haha Haha! sorry sugarmiss, maar ik vind het hennig hoe deze mensen reagere
is gewoon grappig Haha!
mag ik een topic maken waar iedereen zijn ongesensureert(hoe je het ook schrijft) zijn mening kan zeggen over anderen?
vind het echt super, en dan kunnen de mensen hun frustraties nog eens eruitgooien...er mocht ook een pennymeisjes topic zijn

DubbelFun

Berichten: 88693
Geregistreerd: 12-04-01
Woonplaats: 1 km van het midden van Nederland

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-04 23:06

Bokt is vooralsnog voor paardenfanaten en niet voor gefrustereerden, daar zijn vast andere fora voor. En de censuur is ook niet voor niets ingesteld.
"Hennig" kende ik ook nog niet Haha!

Ayasha
Blogger

Berichten: 57959
Geregistreerd: 24-02-04

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-03-04 23:11

hennig is zo iets als graaf ofzo (weet nu niet precies wat jullie zeggen)
maar die pennymeisjes gaan ook hun boekje te buiten....mensen die geen zin hebben in dat gezaag gaan er niet kijken, zo kan het ook bij dit forum! toe?!(lief kijkend)
xxx

Ayasha
Blogger

Berichten: 57959
Geregistreerd: 24-02-04

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-03-04 23:18

eh, ik krijg reclamaties van cross post, is het mogelijk om dit forum het onderwerp "een gewaagde topic voor gefrustreerde bokkers" ofzo te noemen, dan kunnen ze toch zelf kiezen of ze komen of niet?

Duhelo

Berichten: 28554
Geregistreerd: 29-05-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-04 23:20

je zou het beter gewoon zo laten, phara Knipoog

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-04 23:20

Wat me vooral opvalt is dat jij leest wat je wilt lezen.
Het topic dat je hier bedoelt, en de reactie die ik daar gaf en die jij hier uit z'n verband trekt, lees je precies zoals dat jou daar uitkomt om aandacht te trekken. Niet zoals het er staat.
Als je zou lezen voordat je begon te blèren, zou je zien dat er stond dat er OOIT ERGENS toen dat geintje begon, waarschijnlijk een joelend Pennymeisje opzat (lekker stoerdoen tegenover de manegegrietjes die jaloers aan de bakrand stonden te kijken). Mogelijk in het verleden dat het paard voor jou gehad zou hebben, volgens je verhaal.

Als jij daaruit haalt dat JIJ dat Pennymeisje bent, dan kun je gewoon niet lezen, of je hebt een aandachttekort. En vervolgens creeer je dus zelf een mogelijkheid om dan tegen anderen te kunnen zeiken.

Beetje borderline-achtig wat je doet he, eerst aantrekken door een vraag te stellen en dus aandacht te vragen, vervolgens afstoten en dus negatieve aandacht vragen.

Maar als je verder gelukkig bent, is dat niet zo erg hoor, kan met de volgende groeistuip die je krijgt zomaar meeverdwijnen.

Waar je wel gelijk in hebt, is dat hier op Bokt heeeeeeel veel fantastische ruiters zitten, dat er heeeeeeel veel mishandelde paarden zijn, heeeeeeel veel paarden die echt alleen door hun eigen baasje te rijden zijn, en heeeeeel veel mensen met een heeeeeeeele dikke duim.

En toen kwam er een olifant met een lange snuit,
en die blies...... (maak zelf het verhaaltje verder af, en kleur de plaatjes in)

Ayasha
Blogger

Berichten: 57959
Geregistreerd: 24-02-04

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-03-04 23:21

dutske schreef:
je zou het beter gewoon zo laten, phara Knipoog

bedoel je de tittel?

Ayasha
Blogger

Berichten: 57959
Geregistreerd: 24-02-04

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-03-04 23:23

Knipoog phara is nooit op een manege geweest...dat kan dus niet hmm hoe zou het dan komen sonja ***fertel muh nog an ferhaaltjeuh Tong uitsteken)

Duhelo

Berichten: 28554
Geregistreerd: 29-05-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-04 23:23

nee, het hele topic
ik veronderstel dat je nieuw bent op bokt?
heb jenog nooit zien passeren
en geloof me, dit is GEEN goede binnenkomer,
ik denk dat je het beste gewoon het hele topic zo zou laten, en dan volgende week ofzo, een nieuwe goede inkomer maken Haha!
no offence

edit: typo

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-04 23:24

de uitspraak 'bij wijze van spreken' kennen ze bij jullie zeker niet?
Omdat alles wat op 'wijs' lijkt of daarvan afgeleid is bij jullie niet van toepassing is?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-04 23:26

pharagirlke schreef:
;) phara is nooit op een manege geweest...dat kan dus niet hmm hoe zou het dan komen sonja ***fertel muh nog an ferhaaltjeuh Tong uitsteken)

Waar heb je dan zo goed leren springen?

Want dat kán je! OK dan!
*je maakt een verpletterende indruk hoor Gaaaap *

Ayasha
Blogger

Berichten: 57959
Geregistreerd: 24-02-04

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-03-04 23:28

haha mijn paardje kan goed springen, ik zorg gewoon dat ik hem niet hinder Knipoog traag pharaon echt niet zomaar over de hindernis hoor:D
(by the way: de afkorting van pharaon is ook phara dus vandaar de zin 'phara is nog nooit op een manege geweest' Haha!) da's duidelijker

Ayasha
Blogger

Berichten: 57959
Geregistreerd: 24-02-04

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-03-04 23:31

ben slapen, tot morgen als het topic dan nog leeft (ik hoop het)

MacavityL

Berichten: 3995
Geregistreerd: 10-03-03
Woonplaats: Amsterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-04 23:33

pharagirlke schreef:
ben slapen, tot morgen als het topic dan nog leeft (ik hoop het)


Hopen mag altijd......

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-04 23:38

Welterusten!

KiWiKo

Berichten: 51672
Geregistreerd: 19-10-02
Woonplaats: Killstraight

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-04 23:45

droom zacht Haha!