weer aan het werk (even)

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

 
 
LadyMadonna

Berichten: 62220
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: werkendam (NB)

weer aan het werk (even)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 03-03-04 12:30

Pff, ben best wel moe eigenlijk, maar ach, wat wil je als je een half jaar (bijna) niks gedaan hebt?

Maandag ben ik om 12 uur begonnen bij Remon Partycentrum in Schelluinen. Qua afstand prima te doen (25 min.). Het is hard werken, maar zolang je bezig bent merk je het eigenlijk niet eens. Maandag was ik om 21.00 thuis, gister om een uur of 8.

Wat doe ik?
Er komen bussen met voornamelijk 50+ers, deze mensen kopen muntjes bij de ingang (althans, dat is de bedoeling, maar ze snappen het niet allemaal Haha!) Ik loop door de zaal (maandag 600 man, gister een kleine 400) drankjes op te nemen, broodjes kroket, etc. En dat natuurlijk ook serveren.
Ondertussen is er een loterij en een bingo, en ook Arie Ribbens (wij vieren feest, dus weg met de maleise want het is weer tijd voor de polonaise!!! Scheve mond Haha!) even langs.
Maandag was het eigenlijk te druk en stonden we met redelijk weinig personeel, waardoor e.a. in het hondert liep, maar ach, je blijft zo iig bezig Haha!
Gister was het heel gezellig. De groep was kleiner en er was meer ruimte tussen de tafels, zodat je je niet overal tussen hoefde te wurmen. Mensen liepen in de polonaise, en een vrouwtje van zeker 70 heeft zo ongeveer de hele middag staan dansen Haha!

Ook zit er een vrouw die 2 voudig europees kampioen drummen is. Ze heeft een drumstel van 50.000 gulden staan, wat is ingelegd met 18 karaats goud!!! (daar blijf ik dus maar vanaf Haha!)

Het is hard werken, beetje vage tijden, maar het is leuk. Ik werk nu ook met een ex collega, zo kom je elkaar nog eens tegen Haha!

Vanmiddag nog werken, en dan weet ik het niet, aangezien ik oproep kracht ben. Als ze me volgende week nodig hebben kom ik uiteraard.
Voor en nadeel is dat je zonder bandjes in het diepe gegooit wordt, dus je zoekt je even kleurenblind, maar zodra je het dan gevonden hebt, weet je het ook gelijk.
Vanavond zal het wel laat worden, aangezien we de zaal voor een bruiloft voor vrijdag klaar moeten zetten. Pauze heb je niet, heb maandag 8 uur aan 1 stuk door gewerkt, maar zoals ik eerder zeg, buiten de honger om (af en toe maar ff snel een kroket weg snaaien Haha!) merk je er weinig van en is de dag zo om.
Alleen 's avonds ben ik kapot en heb ontzettend zere voeten. Iemand hier tips voor? (ga al in een warm bad zitten)

Afijn, ben weer (even) onder de mensen


Richtje

Berichten: 13117
Geregistreerd: 29-04-02
Woonplaats: Bunschoten

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-04 12:44

Wat fijn dat je nu iig (tijdelijk?) wat hebt gevonden!
Volgens mij mag je trouwens officieel helemaal geen 8 uur werken zonder pauze, als je niet kunt zitten (weet niet hoe dit precies zat). Maar goed, je hebt iig werk OK dan!

Enne.... zere voeten , je doet er niets aan Het enige is goede schoenen dragen en het wordt vanzelf minder als je er aan begint te wennen Knipoog

Een ongeluk zit in een klein hoekje - Dan blijft er nog heel veel ruimte over voor geluk

LadyMadonna

Berichten: 62220
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: werkendam (NB)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 03-03-04 12:52

klopt dat het niet mag, maarja, het is vrij simpel. Als ik hier op mijn strepen ga staan (en ik heb recht op pauze, en ik heb recht op eten, bladiebla) zeggen hun dus gewoon, dan kom je toch niet meer? Zoeken we wel iemand anders hoor... Dus tja, accepteren maar dan he

XJuul

Berichten: 9577
Geregistreerd: 07-03-01
Woonplaats: Den-Helder

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-04 13:04

In de horeca zijn ze ook niet zo van het pauzes geven is mijn ervaring. Ik had ooit een baantje in een restaurant waar ik van 11.00 tot 20.00 (werd vaak 22.00) werkte zonder pauze en eten...

Even doorbijten, je bent iig weer even bezig! Succes!

28-09-2007
Nothing compares too you...

Apple

Berichten: 76187
Geregistreerd: 27-01-02
Woonplaats: Bij het strand

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-04 13:07

Gefeliciteerd met je baan Lachen.

Je maakt nu in elk geval flink wat uren OK dan!.

LadyMadonna

Berichten: 62220
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: werkendam (NB)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 03-03-04 13:15

dat valt op zich mee hoor apple, maandag 8 uur, gister 5.15, vandaag van 14.00 tot ? (uur of 21/22 denk ik) En het is geen baan, ben puur oproepkracht. Ik weet dat ik vanmiddag moet werken, en verder weet ik het niet (zal ik vanmiddag misschien horen ofzo)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-04 13:17

Wel lekker om even zo bezig te zijn Lachen. Dat van die zere voeten gaat vanzelf over. Dat van die fijne schoenen hoef ik jou natuurlijk niet uit te leggen Haha!.

NoaC

Berichten: 5292
Geregistreerd: 27-06-03
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-04 13:24

Beter dat je weer effe werk hebt! Iets is beter als niets, nietwaar?
Goede schoenen aan en gaan met die hap Knipoog

My imaginary friend thinks you have serious problems!

Yorghos

Berichten: 10942
Geregistreerd: 10-12-01
Woonplaats: Tilburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-04 13:27

Beter iets dan niets. Ook al zijn de tijden niet ideaal, je bent in ieder geval even bezig.
Blijf je nu wel zoeken naar werk voor langere tijd?

* To Belg, or not to Belg *

LadyMadonna

Berichten: 62220
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: werkendam (NB)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 03-03-04 13:29

uiteraard Yorghos

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-04 14:05

OK dan! voor Stef
en Tong uitsteken Extreme duivel voor degenen die beweerden dat deze Bokster te besodemieterd was om aan te pakken wat er maar is.

Ik hoop dat ze nog heel veel werk voor je hebben meid!

PhiaBink

Berichten: 6328
Geregistreerd: 15-01-01
Woonplaats: Belgie!!

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-04 14:14

Doe ernorm je best, dan wordt je ook weer terug gevraagd.
Doe platte schoenen aan met een goed voetbed erin. Meestal zijn dat van die fluttrut schoenen Haha! .

BIOLA II GOUD SECTIE 7 EN SUB KAMPIOEN VAN HET RAS 2011 IN BELGIE!
BRONS SECTIE 11 NEDERLAND 2014
3de MORFOLOGIE SECTIE 11, TOTAAL 5DE NEDERLAND

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-04 14:23

Proficiat Stef
En idd beste beentje voor, dan word je zeker terug gevraagd

En die zere voeten word steeds minder, want de hele dag staan dat went wel.
En goede schoenen scheelt idd erg veel.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-04 14:54

Leuk dat je nu eindelijk wat hebt, gefeliciteerd ermee!

Voor wat betreft schoenen, als je veel moet lopen, probeer een paar goede gymschoenen te versieren. Bij mijn werk moet ik ook constant staan en veel lopen (soms rennen), en echt goede schoenen bieden je voeten ook wat rust.

Percy

Berichten: 12069
Geregistreerd: 04-09-01
Woonplaats: België

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-04 16:13

Fijn dat je wat hebt, brengt weer wat geld in het laatje.

Ik was vandaag minder fortuinlijk, drie afwijzingen achter elkaar. Ik was te duur door mijn leeftijd Scheve mond

Gelukkig doet het wervings- en selectiebureau (van Content) enorm zijn best voor mij, aan hun ligt het zeker niet dat ik nog niet aan het werk ben.

Cheveyo

Berichten: 17591
Geregistreerd: 03-07-03
Woonplaats: aan het eind van de regenboog!

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-04 16:21

Mooi Stef, scheelt weer wat geld in het laadje.

On the 7th day God created horses, on the 8th he painted the good ones
by Warriorgirl Graphics • Fotografie Feather's Ranch • Onze stal
[WN-ITP] ♥ Bombarie's 2e Halterles ♥

Honeybee

Berichten: 8912
Geregistreerd: 10-04-01
Woonplaats: Harlingen

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-04 16:23

stef schreef:
Ondertussen is er een loterij en een bingo, en ook Arie Ribbens (wij vieren feest, dus weg met de maleise want het is weer tijd voor de polonaise!!! Scheve mond Haha!) even langs.

Arie Ribbens.... die bracht ik altijd een krant. Haha! En woont hier vlakbij.

Maar goed, fijn dat je weer even wat hebt. Zo is het ook makkelijker iets anders te vinden.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-04 17:02

Ik hoop voor jou dat hij niet voor je ging zingen uit pure dankbaarheid.... Haha! <lol>

Qerty
Berichten: 2011
Geregistreerd: 18-09-02
Woonplaats: Naast de windmolen

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-04 18:57

Gefeliciteerd! En nu maar hopen dat ze je vaak nodig hebben!

Ethelate

Berichten: 21119
Geregistreerd: 02-10-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-04 19:34

Sonja schreef:
+:)+ voor Stef
en Tong uitsteken Extreme duivel voor degenen die beweerden dat deze Bokster te besodemieterd was om aan te pakken wat er maar is.

Ik hoop dat ze nog heel veel werk voor je hebben meid!

idd, dat dacht ik ook!
Fijn dat je weer (even) werk hebt!

Als je lang moet staan, en je hebt dan pauze en gaat zitten, heb je juist daarna alleen maar meer last het staan, is mijn ervaring.

Mijn mini’s & Equi Habitat in ontwikkeling volgen? @ethelate op Instagram

Gelukkig is mijn honger om te leren groter dan mijn ego - Mo Gawdet


LadyMadonna

Berichten: 62220
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: werkendam (NB)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 03-03-04 22:56

pauze? Wat is dat???? Haha!

Ben nu net een kwartiertje thuis, ben kapot, zit lekker aan een bakkie warme choco (manlief voor me gemaakt Lovers ) straks lekker in "bad".
Ik moet volgende week weer werken (zelfde gebeuren, en ja, weer met Arie Ribbens) weet alleen nog niet wanneer, wordt ik nog over gebeld

Percy

Berichten: 12069
Geregistreerd: 04-09-01
Woonplaats: België

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-04 23:01

Je hebt een man en zere voeten, manlief wil vast die voeten wel een ontspannende massage geven toch?

Carolinef

Berichten: 4939
Geregistreerd: 30-03-03
Woonplaats: Sleeuwijk

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-04 00:01

Hardstikke goed van je!

En in het beginis het wel eng als je in het dipe wordt eggooid, maar als je jezelf eruit weet te zwemmen, kan je nog eens extra trots op jezelf zijn!

Pluim voor Stef!!!! OK dan!

Ubie (Brusvein) Haakon (Hisco) en Indigo (Ismo) onze 3 Fjorden musketiers!!!
http://www.bokt.nl/markt/ad/17225/rober ... o-boek-pre

cracker

Berichten: 3155
Geregistreerd: 25-03-03
Woonplaats: Bekend

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-04 13:53

Fijn voor je dat je weer even bezig bent. Misschien kan je tussendoor even gaan zitten om je voeten rust te gunnen en anders je zelf 'verwennen' door lekkere loop schoenen te kopen! Maar een bad helpt meestal ook wel Lachen

Let love shine so bright

LadyMadonna

Berichten: 62220
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: werkendam (NB)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 05-03-04 15:15

zitten is er echt niet bij. bij Sommige bedrijven is het hollen of stilstaan, hier is het alleen maar hollen Haha!

Noujam ben net gebeld, volgende week ma, di, vr. en zat weer werken.
Vandaag wel een behoorlijke migraine aanval gehad, terwijl het eigenlijk al een tijdje goed ging... Laten we het maar op toeval houden


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Afanaisa91, Corien_, Lithya, purny, YandexBot en 158 bezoekers