Westernmanege gezocht 't Gooi

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Xyris

Berichten: 9448
Geregistreerd: 16-01-03
Woonplaats: 'T Gooi

Westernmanege gezocht 't Gooi

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-03-04 21:42

Ik wil binnenkort toch eens een westernlesje gaan rijden, maar tot nog toe ken ik alleen de westenmanege in Soest (white socks stable) maar zijn er nog anderen in de buurt? (gaat om reining btw)
Sites en prijzenkaartjes zijn erg welkom Haha!
Ik zou ook graag weten of de manege's eigen lespaarden hebben (en hoeveel)

Nou, ik ben heel erg benieuwd!

Groetjes Tessa

Robyn

Berichten: 1592
Geregistreerd: 05-08-03
Woonplaats: Naarden

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-04 10:43

Wij (yesta en ik) rijden op de Kalverhoek. Het is ong. 20 minuten rijden vanuit naarden. Wij rijden altijd op woensdag avond. Je kunt wel een keer meerijden met ons, we zitten nog maar met z'n 3en in de les dus plek voor nog iemand zal er vast wel zijn. Verder is er in de buurt eigenlijk niks volgens mij.

Xyris

Berichten: 9448
Geregistreerd: 16-01-03
Woonplaats: 'T Gooi

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-03-04 13:59

hai robyn, kan je me vertellen waar het presies zit? ik ben wel benieuwd. en als ik ga, ga ik trouwens samen met een andere bokker, kweenie of dat een probleem is?

ennuh, heb je nog iets meer info zoals prijzen en info over de paarden?
rijd je elke week op hetzelfde paard of elke keer op een ander paard, en hebben ze wel genoeg manegepaarden zegmaar? En hoe laat rijd jij :p

Debbs

Berichten: 6
Geregistreerd: 18-11-03
Woonplaats: Almere

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-04 14:02

Ik rijd zelf met een vriendin ook op de Kalverhoek op de donderdagavond en het bevalt ons heel erg goed OK dan! . Ze hebben eigen lespaarden en een losse les kost € 15,--.

Debbs

Berichten: 6
Geregistreerd: 18-11-03
Woonplaats: Almere

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-04 14:10

Ik kan je ook wel even vertellen waar 'ie zit, in Wijdewormer.
Ik weet niet waar je woont, maar wij rijden erheen vanuit Almere en dan is het makkelijk te bereiken in ca. 20 minuutjes.
Ik lees bij Robyn dat er bij hun in de les ook nog plaats is, bij ons op de donderdag avond ook, wij rijden om 20:00 uur.
Wij rijden regelmatig op een ander paard.
Ze hebben ook een website, www.manegekalverhoek.nl.

Xyris

Berichten: 9448
Geregistreerd: 16-01-03
Woonplaats: 'T Gooi

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-03-04 14:20

thanx, tis wel een eindje weg voor mij (ik woon in huizen) maar zo nu en dan ene los lesje tot ik een auto heb, kan dan denk wel (als dat ook kan bij de manege) thanx voor de info btw Lachen

Robyn

Berichten: 1592
Geregistreerd: 05-08-03
Woonplaats: Naarden

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-04 20:05

Wij gaan zo ie zo elke week, en of er nou 2 of 4 mensen in de auto zitten maakt ons niet uit. Een kwartaalkaart kost 120 euro dan heb je 13 lessen. Dus mocht je daar nou heen gaan en je vind het leuk dan kan ik je dat echt aanraden. Het scheelt behoorlijk per les. Ze hebben ook onderlinge wedstrijden waar je voor weinig met een manegepaard aan mee kan doen. Dit is erg leuk om ervaring op te doen.
Ik vind de paarden goed western gereden. Ik heb wel eens bij een manege gereden waar ze gewoon engelse paarden hadden.

Voor de rest, tja erg aardige mensen, goede sfeer en leuke paarden.
Dus als je een keer mee wilt rijden laat het maar weten, dan komen we jullie wel eens oppikken.

Xyris

Berichten: 9448
Geregistreerd: 16-01-03
Woonplaats: 'T Gooi

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-03-04 01:32

thanx dat zou geweldig zijn! ik zou dr eens informeren!!! ik zie dat je niet eens zo ver om zou hoeven te rijden als je dus idd in naarden woont Haha! nou, heb je msn? (ik pb je de mijne wel) kunnen we wat afspreken Knipoog ben erg benieuwd!

Groetjess

Robyn

Berichten: 1592
Geregistreerd: 05-08-03
Woonplaats: Naarden

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-04 19:57

oke, dat is goed...