Baal - DAG!!!

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Natasjavegas
Berichten: 598
Geregistreerd: 30-09-03
Woonplaats: nieuwegein

Baal - DAG!!!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 03-03-04 20:09

Heyyzz,

Nou weer een klote dag op stal gehad.
Gister was vegas erg raar bezig en was erg boos op hem geworden heb hem met zadel en al op stal neergezet en ben gaan mesten en heb hem genegeerd na kwartiertje heb ik hem weer gepakt en ben het nog eens gaan proberen deed hij ineens mega braaf, nu dag erna hij liep super deed alles wat ik vroeg was erg blij met hem volgens mij was hij goed geschrokken van gister, De reden om hem op stal te zetten voor mij was dat ik hem niet wou verrotslaan daar kan ik niet tegen ik kan wel boos worden maar wil niet slaan. Dus was dit maar mijn oplossing.

Kom ik vandaag op stal aan pak vegas uit zijn box en wil zijn hoefjes gaan schoonmaken op het plaatsje. Komt de boer naar me toe ben je gek ofzow blabla mag niet wegwezen met je knol. Terwijl ik altijd mijn hoeven meot doen daar. Vet vaag.

Ben hard opzoek naar nieuwe stal in omgeving HILLEGOM.
Ik mag ineens niets meer mijn paard word te mager en had gevraagd of hij meer voer mocht nu krijgt hij ineens minder voer.
We mogen niet meer in de bak rijden echt vaag allemaal.

WEET IEMAND STAL VOOR MIJ IN OMGEVING HILLEGOM TUSSEN DE 125 EN DE 140 EURO PLEASE LAAT EVEN BERICHTJE ACHTER.

Zo doende voel ik en vegas me niet prettig meer daar.

Groetjes Natasja

[Edit Sugarmiss: titel aangepast]


Caira
Berichten: 26055
Geregistreerd: 20-07-02
Woonplaats: Schoorl

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-04 20:15

Voor de rest gaat alles wel?


Natasjavegas
Berichten: 598
Geregistreerd: 30-09-03
Woonplaats: nieuwegein

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 03-03-04 20:17

jah voor de rest gaat alles lekker hoor.
Baal er alleen vreselijk van want vegas is degene die er onder moet lijden en dat vind ik wat minder maar jah

http://vegaslover.hyves.nl/?ref=sr
Houden van betekend soms loslaten waar je het meeste van houd

Ilsiie

Berichten: 8224
Geregistreerd: 01-01-04
Woonplaats: Oostenrijk

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-04 20:46

hmmmmmmmmmmmmmmmmmm.... ik vind niet dat die stalhouder dat kan maken eigenlijk... je paardl wordt mager en krijgt mider eten in plaats van meer, hij scheld je paard uit voor knol (of is het ook een knol;););)) en je mag zn hoefjes niet eens meer schoonmaken terwijl dat iedere dag moet!!!!!!omdat ze zo belangrijk zijn, want zeg nou zlef: wat is een paard zonder hoeven???? noujah, en wat het rijden in de bak betreft: ik bedoel maar even, het is toch een PAARDRIJBAK!!!!???????? en geen stuk grond met zand erin en omheind om lkkr te laten liggen om nutteloos te zijn????? noujah, ik zou ook maar snel een andere stal zoeken... (hoewel ik het er wel heel gezellig vind hoor!!!!)

xxxxxxuzies van Ilse

Live your dreams

xxARAGORNxx
Berichten: 46
Geregistreerd: 27-01-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-04 20:52

Heeeeeeeeeeeeeeeel vreemd
Heb je al eens geprobeerd om er met de stalhouder over te praten. Misschien is het wel iets van miscommunicatie of roddels.

Succes!

Nathalie

heidiLOVER

Berichten: 9185
Geregistreerd: 29-04-03
Woonplaats: Opperdoes

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-04 20:56

xxARAGORNxx schreef:
Heeeeeeeeeeeeeeeel vreemd
Heb je al eens geprobeerd om er met de stalhouder over te praten. Misschien is het wel iets van miscommunicatie of roddels.

Succes!

Nathalie

ja misschien is dat iets?

Pamba: B+11 - L1+12 - L2+10 - M1+7 eindstand.

Fotoshoots Trouwfotografie & newbornfotografie: Robin Polderman Fotografie | Insta: @robinpoldermanfotografie]

Ilsiie

Berichten: 8224
Geregistreerd: 01-01-04
Woonplaats: Oostenrijk

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-04 21:00

euhm, ik ken haar. haar paard staat bij haar opa geloof ik, hij heeft 60 koeien, veel kippen en schapen en hij heeft ook een stuk of wat paarden op stal staan. ze is al op zoek naar een nieuwe stal met ruime boxen, rijbaan, en het liefst niet te druk, tog natas???? of kijk je hier niet meer....

noujah, miss weten jullie nog een leuke en goede stal voor niet te duur..

Live your dreams

xxARAGORNxx
Berichten: 46
Geregistreerd: 27-01-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-04 23:00

Bij haar opa???
Dan moet er toch zeker goed over te praten zijn lijkt mij.
Als ze ruime boxen en een rijbaan zoekt ben ik ban dat ze dat niet zal vinden voor ca. 125 euro.

Nathalie


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Danielle_h, Dartel, fleurtjeuh, lotte_dl, Sas75, TamaraFloor, Vickym98 en 93 bezoekers