Verhuizen...

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
iefke

Berichten: 28837
Geregistreerd: 28-08-03
Woonplaats: Tilburg e.o.

Verhuizen...

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 02-03-04 15:39

Vanavond gaat 't gebeuren. Ik ga samen met bijrijdpaard Passion verhuizen naar een andere stal.

De stal waar we nu staan is erg informeel en recreatief, de mensen zijn (bijna) allemaal erg aardig. Sommige mensen zijn zó aardig dat als er een buitenrit gemaakt gaat worden en ze bijvoorbeeld op vakantie zijn ik op hun paard naar buiten mag. Het is op 10 minuten rijden van mijn huis. Het nadeel van deze stal is dat er geen binnenbak is en de buitenbak in de winter nat en hard is en in de zomer ontzettend stoffig.

De stal waar we heen gaan is dressuurgericht, sommigen rijden op EK niveau. Mét binnenbak, mét goede buitenbak. Maar wel op elitair niveau. De mensen die ik gisteren heb ontmoet zijn aardig, maar anders als op de oude stal.
Ik moet er nu ongeveer 25 minuten voor rijden met de auto over een drukke stoplichtenweg. Het voordeel is dat ik hier wél altijd kan rijden.

Ik hoop maar dat 't leuk gaat worden. Vanavond het grote trailerspektakel!

Semper erit denique omnia



      Mireille

      Berichten: 41893
      Geregistreerd: 06-01-03

      Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-04 15:45

      Opzich heb je daar meer mogelijkheden tot rijden, maar aan de andere kant lijkt me recreatie ruiters onder elkaar ook heel gezellig.

      Ben benieuwd hoe het je zal bevallen, ik hoop goed Lachen

      Succes met dat grote spektakel Knipoog

      Mijn naam is haas.

      Incognito! 8-)

      Joyceee86

      Berichten: 5703
      Geregistreerd: 25-11-02
      Woonplaats: vught

      Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-04 16:12

      zo wel leuk hoor yvette..
      ik hoop dat je het er ook naar je zin hebt daar en passion natuurlijk ook..

      Megan_
      Berichten: 6725
      Geregistreerd: 17-08-03
      Woonplaats: Zoetermeer

      Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-04 16:19

      Haha... Ik verzorg Gracy nu sinds eind augustus en ik ben al 2keer verhuist!! He tis altijd weer opnieuw wennen en iedereen leren kennen! Ik vind dat altijd maar niks!! brrr... Ben gewoon beetje onzeker in die dingen.. jij in elk geval veel succes en hopelijk ben je snel ingeburgert!

      Haley - 19 mei 2013

      Esmée - 29 juli 2016

      Yorghos

      Berichten: 10942
      Geregistreerd: 10-12-01
      Woonplaats: Tilburg

      Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-04 18:33

      Het zal wel even wennen zijn, denk ik. Maar je leert de mensen vast snel genoeg kennen.
      Veel plezier op je nieuwe stal.

      * To Belg, or not to Belg *

      Karin

      Berichten: 65336
      Geregistreerd: 10-01-01

      Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-04 20:17

      Verplaatst van JH naar PP.

      .
      If you want to go fast, go alone. If you want to go far, go together. <African proverb>

      iefke

      Berichten: 28837
      Geregistreerd: 28-08-03
      Woonplaats: Tilburg e.o.

      Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 03-03-04 19:08

      tja, en nu zijn we verhuisd...

      Gisterenavond daar op stal had ik een dip. De eigeresse van Passion kende een aantal mensen die vroeger bij haar op een andere stal hebben gestaan en ik kende niemand.

      Ik voelde me niet op mijn gemak. Het was niet omdat de mensen niet aardig waren, ze leken geïnteresseerd en open. Ik had er een hard hoofd in gisteren en dacht dat 't nooit leuk zou kunnen worden. Dit was puur een gevoel. Ik baalde er echt van en was in gedachten al afscheid van Passion aan't nemen.

      Ben naar huis gereden en heb goed na gedacht. De reistijd viel érg mee en valt binnen de 30 kilometer, dus best te doen. Maar waarom blijft nou niet alles gewoon zoals 't is?

      Vanmiddag ben ik weer gegaan. Eén meisje was erg vriendelijk en heeft me uitgelegd hoe alles in z'n werk gaat mbt voeren, uitmesten, rijden etc.
      Verder heb ik zelf nog gereden, wat absoluut niet ging (maar goed, dat neem ik maar voor lief ze heeft al lang niet écht meer hoeven werken Haha! )

      Nu heb ik 't gevoel dat 't wel goed gaat komen. Het zal wennen zijn. Op die andere stal kon ik goed rijden. Hier voel ik me net een beginner met ál die mensen die véél beter kunnen rijden! Maar daar kan ik ook alleen maar van leren.

      Semper erit denique omnia



          Rinske

          Berichten: 25110
          Geregistreerd: 16-04-02
          Woonplaats: Loon op Zand

          Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-04 19:22

          Enne, als het je écht niet bevalt mag je altijd Nicole komen doen hè Tong uitsteken
          Zal vast wel goedkomen hoor Ief, alhoewel ikzelf me altijd meer thuisvoel bij recreatieve mensen, maar dat is waarschijnlijk voor iedereen anders Haha! Komt waarschijnlijk ook omdat mijn enige wedstrijdervaring altijd een hel was Clown

          iefke

          Berichten: 28837
          Geregistreerd: 28-08-03
          Woonplaats: Tilburg e.o.

          Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 03-03-04 19:23

          Dat vind ik superlief van je Rinske Lachen Dank je wel...

          Semper erit denique omnia


              Nerwen

              Berichten: 16039
              Geregistreerd: 02-09-03

              Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-04 19:46

              Veel plezier op je nieuwe stal!

              loontje

              Berichten: 2885
              Geregistreerd: 03-01-02
              Woonplaats: Hoogvliet r'dam

              Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-04 22:08

              Ik weet wat je voelt.Ik ben voor de winter verhuisd met mijn paardje naar (een voor mij) vrij grote stal en zo nu en dan val ik ook terug in van die dipjes die je doen denken dat je er niet thuis hoort en je niet goed rijden kan.
              Ik bne zelf een rasechte recreatie ruiter en als je dan aan het rijden bent in de bak en van die dressuurruiters staan te kijken klap ik als het ware ook dicht.
              Stapje voor stapje gaat het allemaal wel beter ook qua gevoel dus denk echt dat het aan me zelf ligt en niet aan hun.
              Denk dat dat ook zo is met jkou.Geloof me zulke dingen kosten tijd en je gaat het vast naar je zin hebben daar al komt het omdat je verzorg paardje er staat.

              http://glitz4kids.webklik.nl/page/homepage Voor wat unieks op uw kinderfeestje.


              Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

              Wie is er online

              Gebruikers op dit forum: 2IJsjes, AhrefsBot, Gub, Isa_Sofie, Manadeluca, Renkle, Vetra en 95 bezoekers