romantic popcorn

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
boytjeh
Berichten: 949
Geregistreerd: 19-07-03

romantic popcorn

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-03-04 14:19

wie heeft er een veulen of paard-pony van romantic popcorn ik vind het een super mooie hengst en zal er eigenlijk wat meer te weten over willen komen

Sonja_vR

Berichten: 27462
Geregistreerd: 12-07-02
Woonplaats: Dusschen

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-04 21:25

mooi beestje om te zien maar geen goedgekeurde (niet bij nrps in ieder geval

mayrom
Berichten: 220
Geregistreerd: 29-07-03
Woonplaats: nederland

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-04 21:35

Klopt maar wel goedgekeurd bij het EASP

Kayla

Berichten: 11273
Geregistreerd: 20-10-01
Woonplaats: Groningen

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-04 23:52


curly2day

Berichten: 5593
Geregistreerd: 23-06-01
Woonplaats: Gelderland

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-04 00:00

nee, nog niet, als het goed is mag hij dit jaar op de fokmerrie van mijn moeder.
Hij is in ieder geval SUPER !!

vuurneon
Berichten: 49885
Geregistreerd: 17-10-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-04 00:06

Ja is een leuk beestje en mooi om te zien. Ik ken hem vanaf zijn geboorte (was trouwens een enorm lief veulentje). Heeft in ieder geval hele goede ouders. Vader is een zeer goed paard en de moeder is erg leuk om te rijden (ik reed er heel vaak op voordat ik een eigen pony had gekregen). Het is een pony met een zeer lief karakter;een echte aanrader

Ronja

Berichten: 2142
Geregistreerd: 27-02-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-04 01:03

Op de sites www.romantico.nl en www.easpstamboek.nl (onder Hengsten) kun je meer over hem lezen; op de eerste site staat er wel veel meer. Kijk bij "Overige hengsten" voor info over Popcorn zelf, en bij "Nieuwtjes" zie je een paar van zijn veulentjes, en ook een bericht over hem zelf ivm de goedkeuring door het EASP.
Ik vond hem ook heel leuk (nog steeds) maar hij is te klein voor mijn merrie, we willen dat het veulen groter wordt dan zijzelf dus dan komen we met een hengst van 1.48 m niet ver (merrie is 1.50 m)

groetjes

curly2day

Berichten: 5593
Geregistreerd: 23-06-01
Woonplaats: Gelderland

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-04 01:29

Ronja schreef:
Op de sites www.romantico.nl en www.easpstamboek.nl (onder Hengsten) kun je meer over hem lezen; op de eerste site staat er wel veel meer. Kijk bij "Overige hengsten" voor info over Popcorn zelf, en bij "Nieuwtjes" zie je een paar van zijn veulentjes, en ook een bericht over hem zelf ivm de goedkeuring door het EASP.
Ik vond hem ook heel leuk (nog steeds) maar hij is te klein voor mijn merrie, we willen dat het veulen groter wordt dan zijzelf dus dan komen we met een hengst van 1.48 m niet ver (merrie is 1.50 m)

groetjes



Hij heeft wel een paardenvader, dus je zou de gok kunnen nemen Haha!
Dan zou je eens contact met de eigenaar moeten nemen.
www.romantico.nl

Ronja

Berichten: 2142
Geregistreerd: 27-02-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-04 02:29

curly2day"]
[quote="Ronja schreef:
Dan zou je eens contact met de eigenaar moeten nemen.
www.romantico.nl


Hebben we al gedaan; het zou een grote d-pony worden, die wel iets forser zou zijn.
Maar d-pony is echt te klein... Helaas Lachen

boytjeh
Berichten: 949
Geregistreerd: 19-07-03

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-03-04 08:17

hej dankje wel voor de informatie ik vind die ricardo ook moo ik val een beetje op zulke kleuren hahah en vooral op valkkleurige *LOL*

vuurneon
Berichten: 49885
Geregistreerd: 17-10-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-04 19:10

Als je trouwens een specifieke vraag hebt over romatic popcorn, dan wil ik hem ook wel persoonlijk stellen aan mijn instructrice (is de eigenaresse). Romantico zelf is ook een super beest (maar dat is alleen als je echt een paard, of grote pony wil). Geeft ook hele mooie veulens (ken daar wel een paar van)