verslavende supergave site

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Maureen95, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
vlieg

Berichten: 2908
Geregistreerd: 25-11-01
Woonplaats: leiden

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-12-01 23:50

http://www.neopets.com
Lijkt op het 1e gezicht een beetje kinderachtig, maar als je eenmaal doorhebt hoe het werkt kun je niet meer stoppen! Een hele mooie uitgebreide site over het verzorgen en opvoeden van "neopets", maar helemaal niet te vergelijken met tamagotchi Boos! ofzo.

New-Forest

Berichten: 5463
Geregistreerd: 27-07-01
Woonplaats: Lelystad

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-01 11:08

OJa, die site ken ik, maar ik ben er mee gekapt, omdat het later best wel saaai word. Gaaaap

Pink_Horizon

Berichten: 19828
Geregistreerd: 11-03-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-01 18:19

inder4daad: "als je het doorhebt"
Ik zal dan wel blondt en slecht in engels zijn maar ik snap er inderdaad niets van *LOL*
Als je zin hebt mag je het uitleggen Tong uitsteken

Felice

Berichten: 3096
Geregistreerd: 04-11-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-01 18:42

heb ik ook gehad maar ik ben mijn username en wachtwoord vergeten Haha!
eerlijk gezegd vond ik het daarna nogal stom, elke keer weer terug naar die poedersuikerbeesten om ze weer eten te geven en dan zijn ze nog ondankbaar ook. ik heb ze maar gewoon laten stikken hoor. tsss. ze gaan toch niet dood.

Pink_Horizon

Berichten: 19828
Geregistreerd: 11-03-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-01 18:45

nou feleice wat ben jij hard voor je online beesten *LOL* hahaha

Felice

Berichten: 3096
Geregistreerd: 04-11-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-01 18:49

ja hehehehe Haha!
maar als ik met moeite een komkommer gekocht had in die stomme winkels omdat die zo snel uitverkocht zijn zegt hij: 'bah dat lust ik niet!'
nou jaaaaaa rot maar op hoor haha

My Dominique

Berichten: 5299
Geregistreerd: 31-05-01
Woonplaats: Leeuwarden

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-01 01:17

kijk mijne
Afbeelding
dis mijne verder weet k niet wat je er mee kan enhoe maar ze is wel cute
* please geen kruisje *

vlieg

Berichten: 2908
Geregistreerd: 25-11-01
Woonplaats: leiden

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-12-01 14:26

Oke, hier de handleiding......
Het gaat erom dat je die beesten sterker, sneller, beter etc. maakt zodat je eerder wint met wedstrijden (vechten) "in the battledome".
Te vergelijken als de "matches"bij pokemon (voor diegene die dat kennen Lachen ). Je kunt je beest beter en sterker maken door verschillende dingen, zoals bijv. the shine (explore-lost desert) of door dingen te kopen waar je beter of sterker van wordt. Om spullen te kopen heb je geld nodig. Dat geld kun je verdienen door bijv. games te spelen, of het toevallig te vinden. Verder kom je overal "faeries" tegen die je helpen (of juist niet). Voor goedkopere shops kun je beter niet naar "shops" gaan, maar naar "pet central" en vanaf daar naar your items, dan naar shop wizard. Klinkt allemaal heel ingewikkeld maar je vind het vanzelf wel. (Mijn zusje van 5 is er helemaal verslaafd aan, dus het kan niet zo moeilijk zijn.)
Je kunt ook meedoen aan wedstrijden, daar kun je weer geld (neopoints) en items winnen.
Je kunt je beesten ook verven of veranderen.
ALs je nog niet weet wat je moet doen kun je mij bij neopets ff een neomail (bij neofriends) sturen naar "thunderjoke", dan help ik je wel.....
hehehe, helemaal verslaafd Lachen

New-Forest

Berichten: 5463
Geregistreerd: 27-07-01
Woonplaats: Lelystad

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-01 18:58

Citaat:
Op 2001-12-04 00:17, schreef My Dominique:
kijk mijne
[img]
http://images.neopets.com/pets/happy/un ... .gif[/img]
dis mijne verder weet k niet wat je er mee kan enhoe maar ze is wel cute
* please geen kruisje *



Die had ik ook *LOL* Maar mijne heb ik later verhongeren Extreme duivel omdat ik het duzz zo saai vond worden Gaaaap