Tjitske@work

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
geartsje17

Berichten: 1456
Geregistreerd: 15-11-01
Woonplaats: stiens

Tjitske@work

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-03-04 14:15

Hallo allemaal

Hier een paar foto's van wietske en tjitske!! Wietske rijd nog niet zo heel lang op tjits maar het gaat steeds beter, tjits komt steeds wat meer met haar hoofdje naar beneden, het is best een moeilijk friesje om te rijden!

Afbeelding
Drafje

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding
Leuk stel!! OK dan!

Afbeelding

Dit waren ze

Doei, doei

[edit]Rasvermelding uit titel verwijderd
Oscar[/edit]

Samantha_

Berichten: 10797
Geregistreerd: 20-12-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-04 14:17

Leuke foto's!
Jammer dat sommige een beetje wazig zijn.
Klinkt wel grappig zo die namen, wietske en tjitske. Haha!

Annetje

Berichten: 25481
Geregistreerd: 25-07-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-04 14:18

Deze foto's zijn wat ebter gelukt dan de foto's in je andere topic Haha!
Leuke foto's! Ruime bak ook trouwens! En erg licht door die panelen erin.
Ik vind het een leuk paardje, maar ik denk dat hij helemaal verkeerd loopt. Vooral op foto drie is dit goed te zien, het paard loopt helemaal tegen de teugel. Is ook wel te zien op de laatste foto, als je kijkt naar de bespiering van het paard.
Probeer veel met je benen te rijden en daardoor te zorgen dat hij de teugels acsepteerd. Veel succes nog verder! +:+

sharonaollie

Berichten: 6442
Geregistreerd: 05-06-03
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-04 17:14

leuke foto's
alleen jammer dat ze wazig zijn maar dat wis je zelf ook al Lachen

geartsje17

Berichten: 1456
Geregistreerd: 15-11-01
Woonplaats: stiens

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-03-04 23:53

Annetje schreef:
Ik vind het een leuk paardje, maar ik denk dat hij helemaal verkeerd loopt. Vooral op foto drie is dit goed te zien, het paard loopt helemaal tegen de teugel. Is ook wel te zien op de laatste foto, als je kijkt naar de bespiering van het paard.
Probeer veel met je benen te rijden en daardoor te zorgen dat hij de teugels acsepteerd. Veel succes nog verder! +:+


Ik denk dat je het een beetje verkeerd hebt! Het is nog een jong paard met weinig bespiering omdat ze nog niet zolang onder het zadel is, dus dat moet allemaal nog komen, en ze is een tijd ziek geweest, waar door ze heel mager is geworden.. En dit paardje is beleerd op het friespaarde centrum, en dat is helemaal mis gegaan.

Barb

Berichten: 12081
Geregistreerd: 24-07-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-04 10:44

oei oei kijk uit dat je geen onderhals gaat kweken, volgens mij heeft hij aardig zijn kop erop zitten en maakt gebruik van zijn hals. Is hij erg sterk voor je??

Probeer me te ontspannen en longeer hem met touwtjes!! Verder is het een leuke Fries, maar ik hou nou eenmaal van Friezen dus ik vind alles leuk Haha!

DanielleB

Berichten: 5220
Geregistreerd: 29-02-04
Woonplaats: in friesland

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-04 12:45

ey hij loopt niet egt aan de teugel he?? ik denk als ie aan de teugel rijd dat ie dan super gaat lope!!

Tessebes

Berichten: 18524
Geregistreerd: 09-09-02
Woonplaats: Den Haag

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-04 13:03

assiejlover schreef:
ey hij loopt niet egt aan de teugel he?? ik denk als ie aan de teugel rijd dat ie dan super gaat lope!!


Verward Ze moet dat beestje eerst maar eens naar de ontspanning rijden he?! Daarna komt pas het aan de teugel rijden om de hoek kijken.

Verder zou het gebruik van hoofdletters en normale taal bij jou ook geen overbodige luxe zijn.

Jans16

Berichten: 884
Geregistreerd: 06-07-03
Woonplaats: bollenstreek

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-04 15:24

Idd eerst moet je ervoor zorgen dat hij lekker ontspannen loopt. veel overgangen rijden en wendingen zorgen ervoor dat zijn achterhand wat actiever wordt. als dat helemaal goed is kan hij zich ontspannen en komt hij wat naar benenden. maar zorg wel dat er hulp van andere is zodat hij maar ook jij het goed leert!!

bokkertje
Berichten: 1169
Geregistreerd: 25-11-01
Woonplaats: Friesland

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-04 18:32

*offtopic* dat is zeker in vrouwbuurt??? daar ben ook ooit mijn paardrijcarriere begonnen! Lachen

*ontopic* leuk paardje! Lachen

Wietskuh

Berichten: 95
Geregistreerd: 18-02-04
Woonplaats: Stiens

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-04 00:20

ey meis!!
bedankt dat je deze foto's er voor me op hebt gezet!! en bedankt voor et commentaar,die je hebt gegeven haha!! Knipoog
jammer dat de fotos beetje wazig zijn he.. das echt K*t,sorry!! hihi
maarjah...
BEDANKT HE!!!! OK dan!

Wedny

Berichten: 1131
Geregistreerd: 18-05-03
Woonplaats: Hijum

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-04 21:33

Hihi nice pictures. En ik ben het helemaal met wietske een she meid Knipoog

Tjitx

Berichten: 479
Geregistreerd: 13-12-03
Woonplaats: Den Helder

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-04 23:37

grappig een paard met dezelfde naam als ik Lachen jammer genoeg ziek ik alleen maar kruisjes,ligt vast aan mijn computer!