Eurocommerce berlijn

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
irene01

Berichten: 100
Geregistreerd: 05-01-04

Eurocommerce berlijn

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-03-04 15:56

Is er iemand die al iets weet over zijn nakomelingen?? De eerste veulens worden dit jaar geboren. Vooral fotos zijn welkom. Ben benieuwd of deze wereld springer ook wereld nakomelingen brengt..........

Franske

Berichten: 2909
Geregistreerd: 03-04-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-04 17:35

Als het eerste veulen geboren wordt zal dit vast wel in de Paardenkrant komen te staan Knipoog Dus nog even geduld ben ik bang Lachen

Citaat:
Ben benieuwd of deze wereld springer ook wereld nakomelingen brengt..........


Dat is van een veulen nog niet echt te zeggen he Lachen

MissHIS

Berichten: 4220
Geregistreerd: 21-04-02
Woonplaats: Weert

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-04 18:29

Eerste veulen stond al in de Paardenkrant, wel blijven opletten he Franske Tong uitsteken . Paardenkrant van 20 februari, pagina 2.
Uit een Burggraaf x Amor x Pericles xx moeder. Fokker is Ger Visser / Eurocommerce.

Een vriend van mij verwacht deze week ook een Berlin-veulen, ben benieuwd!

Franske

Berichten: 2909
Geregistreerd: 03-04-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-04 18:40

MissHIS schreef:
Eerste veulen stond al in de Paardenkrant, wel blijven opletten he Franske Tong uitsteken . Paardenkrant van 20 februari, pagina 2.
Uit een Burggraaf x Amor x Pericles xx moeder. Fokker is Ger Visser / Eurocommerce.

Een vriend van mij verwacht deze week ook een Berlin-veulen, ben benieuwd!


SJIT Tong uitsteken Nou ja ik moet eerlijk toegeven dat ik ze de laatste tijd niet allemaal grondig gelezen heb Schijnheilig
Maar ik geef het toe, ik zat fout Tong uitsteken

MissHIS

Berichten: 4220
Geregistreerd: 21-04-02
Woonplaats: Weert

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-04 18:43

Franske"]
[quote="MissHIS schreef:
Eerste veulen stond al in de Paardenkrant, wel blijven opletten he Franske Tong uitsteken . Paardenkrant van 20 februari, pagina 2.
Uit een Burggraaf x Amor x Pericles xx moeder. Fokker is Ger Visser / Eurocommerce.

Een vriend van mij verwacht deze week ook een Berlin-veulen, ben benieuwd!


SJIT Tong uitsteken Nou ja ik moet eerlijk toegeven dat ik ze de laatste tijd niet allemaal grondig gelezen heb Schijnheilig
Maar ik geef het toe, ik zat fout Tong uitsteken
[/quote]

Haha, goed zo! Volgende keer éérst even alle Paardenkranten van de jaargang doornemen voordat je zo´n uitspraak doet he! Knipoog Nagelbijten / Gniffelen

Wienna

Berichten: 3870
Geregistreerd: 07-10-03
Woonplaats: Aan de kust...

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-04 09:29

Een kennis van mij heeft ook zijn merrie dragend van Berlin, nog even afwachten....

AlmostBlack

Berichten: 372
Geregistreerd: 07-08-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-04 20:48

Berlin is een goed paard, maar ik heb gehoord dat er wel iets is met de kwaliteit van zijn sperma. Maar goed, ik krijg er dit jaar ook een paar nakomelingen te zien als het goed is, dus maar even afwachten...

Splash_

Berichten: 12350
Geregistreerd: 06-10-03
Woonplaats: Bij Spot <3

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-04 20:51

Berlin is echt een geweldige hengst ! Ben inderdaad dan ook erg benieuwd naar zijn nakomelingen Zou wel leuk zijn als ze wat springtalent van hun vader meekrijgen !

AlmostBlack

Berichten: 372
Geregistreerd: 07-08-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-04 20:59

SpLaSh_ schreef:
Zou wel leuk zijn als ze wat springtalent van hun vader meekrijgen !


Wel meer dan leuk Knipoog

fokfanaat

Berichten: 20212
Geregistreerd: 21-10-02
Woonplaats: Uut Uune

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-04 22:50

Bij ons op stal verwachten ze een Berlin veulen uit een keur no-limit X Lector merrie. De merrie is 5 en zelf super vrijspringen, ben erg benieuwd!~!