paard weg, auto met openstaande deur...?!

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Biertabje
Berichten: 9637
Geregistreerd: 26-01-02

paard weg, auto met openstaande deur...?!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-03-04 13:38

ben ik vandaag ziek te wezen, lig ik de hele tijd op de bank.... Boos!
moest oppassen op een hond, denk ga ff paardrijden...dus ik ging eerst ff bij me pony kijken. jahoor....ik zag dat het hele draad foetsie was.... Verward ik rende ff snel naar buiten(hond mee sleurend) en toen zag ik een auto staan...en opeens gingen er allemaal rare dingen door me hoofd ik wordt al 2 dagen gebeld met anoniem nummer en steeds wordt er opgehangen, om gek van te worden... dusja je kan je vast wel voorstellen wat er bij mij door me hoofd ging...
toen ik buiten was, zag ik dat ik me daar geen zorgen over hoefde te maken, als ik links keek zag ik de wei...waar allemaal kapotte paaltjes lagen... rechts was het erf met onze 2 schuren...en tussen de schuren door zag ik meneer in het land staan.... Schijnheilig stom beest ook, hij durft absoluut niet verder te gaan, naja in ieder geval durft hij niet naar voren te gaan(naar de weg) naja gelukkig maar, maar hij liep zich zo onwijs uit te sloven, hij was helemaal van de rel, ik snapte het niet, was ie dan met zijn benen in het draad gekomen ofzo?!

ik kreeg het draad niet meer open(waar ik hem bij de stal had vast gemaakt) dus heb de schaar maar gepakt...

die auto stond daar maar met de deur open, niemand te zien... Verward

dus ik liep over het erf naar achter, weg tobias..... Bloos dus ik keek om de schuur, ja hoor meneer was aan het showen op het net geploegde land Boos! staart in de lucht en gaan maar, gelukkig durft ie niet zo ver, dus bij de paardenwei bleef hij rondsjouwen, maar zijn knieen zowat in de grond

daarna ging hij aan de slootkant(vlakbij de wei) staat gras eten...het was een smal stukje, want daarnaast at ene greppel van het ploegen) maar die sukkel liet zich dus niet vangen Boos! uiteindelijk had ik hem, terug gelopen, dus ik loop voor de stal langs naar de wei... en opeens schrikt tobias zo erg...dus ik kijk naast hem, jahoor zit daar achter de schuur een mannetje te kloten aan de koeling Boos! Boos! zegt ie ook nog: ja hij liep in de modder.... Boos! Boos! Boos! grrrrr ik was best pissed....had ie toch wel even kunnen melden!!! waarschijnlijk was ie zo van die man geschrokken dat die door het lint ging..
maja toen maa rop de wei gezet...had nog wel evene gekeken of die goed liep en of die niks ana zijn benen had, maar gelukkig is alles goed afgelopen...

carola1

Berichten: 1586
Geregistreerd: 22-02-04
Woonplaats: groningen

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-04 13:55

vaag verhaal, ik snap het niet helemaal.
wat was die man aan het doen dan?

happyjoyce

Berichten: 4495
Geregistreerd: 01-06-03
Woonplaats: Stuifzand

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-04 14:03

Niet leuk dat je door een anoniem nr word gebeld
Gelukkig is alles goed afgelopen.

mickydo

Berichten: 3881
Geregistreerd: 20-09-03
Woonplaats: Zaanstad

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-04 14:34

carola1 schreef:
vaag verhaal, ik snap het niet helemaal.
wat was die man aan het doen dan?


same here...

FlairS

Berichten: 4755
Geregistreerd: 29-07-02
Woonplaats: Heiloo

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-04 14:56

mickydo"]
[quote="carola1 schreef:
vaag verhaal, ik snap het niet helemaal.
wat was die man aan het doen dan?


same here...
[/quote]

Ze is een beetje ziek;Misschien een beetje aan het ijlen?

Hester

Berichten: 2153
Geregistreerd: 29-11-03
Woonplaats: Een Leidsche in hart en nieren!

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-04 15:02

Er zal iets met de koeling aan de hand geweest zijn he, en dat zal meneer aan het repareren geweest zijn, I guess...
Waarom ga je paardrijden terwijl je ziek bent? (niet dat ik het niet zou doen, ik zat met een ernstige blaasontsteking alsnog zo vaak op mijn paard dat ik geen tijd had om naar de dokter te gaan)

Biertabje
Berichten: 9637
Geregistreerd: 26-01-02

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-03-04 15:37

flairS: ik doe nix anders.... Knipoog

Clitia: ja idd er was waarschijnlijk wat met de koeling...
en tja ik ben verkouden en heb btje keelontsteking, daarvoor laat ik hem niet staan, maar ik moet zondag op wedstrijd en als deze niet gereden wordt dan is het na 1 dag al een bommetje Bloos (familie van Gomir der paardje Haha! )

rona
Berichten: 2902
Geregistreerd: 30-09-03
Woonplaats: sittard

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-04 17:03

Gelukkig is je paardje er niet vandoor gegaan!
En heeft hij niets aan zich
en had die man niet geizen dat je paardje daar liep? Verward

Biertabje
Berichten: 9637
Geregistreerd: 26-01-02

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-03-04 18:18

rona schreef:
Gelukkig is je paardje er niet vandoor gegaan!
En heeft hij niets aan zich
en had die man niet geizen dat je paardje daar liep? Verward


jawel Boos! want hij zei nog heel stom: oh je paard loopt in de modder....

rona
Berichten: 2902
Geregistreerd: 30-09-03
Woonplaats: sittard

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-04 18:25

Nou zeg fijn hoor!
Snapt ie niet dat het ook erger had kunnen aflopen? Verward