Wie weet wat een Circle A kost?

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Anoniem

Wie weet wat een Circle A kost?

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-04 12:13

Hoi,

Omdat mijn circle A zadel niet meer op mijn paard past , ga ik hem verkopen. Nu wil ik om een prijs te bepalen graag weten wat het zadel nieuw kost. Wie weet waar ik de prijs van dit zadel kan vinden? Ik heb het bij mijn paard erbij gekregen en weet dus niet wat het kostte. Het een Circle A Roundskirt, type 1346. OK dan!
Ik heb al in verschillende zoekmachines gezocht en tot dusverre zonder reslutaat...

DubbelFun

Berichten: 88670
Geregistreerd: 12-04-01
Woonplaats: 1 km van het midden van Nederland

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-04 12:24

Circle A is één van de vele merken die 'drijven' op de naamsbekendheid van Circle Y. Dit houdt NIET in dat het per definitie slechte zadels zijn, want elk merk heeft zijn hogere en lagere prijs (en dus kwaliteits)klassen.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-04 12:34

Okee, dank je! Vind het toch erg moeilijk om een prijs eraan te geven. Het zadel ziet er nog erg goed uit, alleen de beugels zijn versleten. En het 'flapje' leer bij de ring waar de singel vastzit links is ook versleten. Verdier ziet ie er echt nog top uit en hij zit ook erg lekker. echt moeilijk hoor!!!!

DubbelFun

Berichten: 88670
Geregistreerd: 12-04-01
Woonplaats: 1 km van het midden van Nederland

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-04 12:38

Ach het is eigenlijk heel simpel, als je te hoog zit wil niemand het hebben dus zul je dan moeten zakken met je prijs.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-04 12:39

Ja daar zit wat in! Maar ik zou t toch ook wel fijn vinden een beetje een prijs te weten...moet namelijk ook een nieuw zadel kopen...enne...da's duur!!!

DubbelFun

Berichten: 88670
Geregistreerd: 12-04-01
Woonplaats: 1 km van het midden van Nederland

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-04 12:42

Ligt eraan waar je ze haalt Haha!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-04 12:45

Wat is volgens jou een goed adres dan? Morgen komt Arthur een paar Montanazadels passen. Die zadels zijn nu in de aanbieding. Heb eigenlijk geen flauw idee, waar ik nog meer goede zadels vandaan kan halen (los van particulieren en de outfitter) en waar ze ook komen passen...

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-04 09:18

Evelien van Eurohorse zit ook niet al te ver bij je vandaan. Die komt gewoon met haar wagen voorrijden en thuis passen.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-04 10:06

Ga zo naar stal...om 11 uur komt ie, ben benieuwd!!!!