Mijn verhaal over Peachtree...

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

 
 
Toekie

Berichten: 8042
Geregistreerd: 18-06-03
Woonplaats: Somewhere over the rainbow

Mijn verhaal over Peachtree...

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 03-03-04 11:05

Ik wilde graag een topic openen over het verschrikkelijke nieuws over Peachtree. Dit omdat ik ook altijd de wedstrijden e.d. aankondigde en omdat de ranch heel veel voor mij heeft bekent, en nu nog. Ik wil voorkomen dat mensen zelf dingen gaan verzinnen, dat hebben Jo, Ingrid, Judith en Wendy absoluut niet verdiend.

Gisteravond werd ik door Jo gebeld en werd mij dus het verschrikkelijke nieuws over het faillissement verteld. We zijn er toen direct naartoe gereden, want alle pensionpaarden moesten die avond nog ondergebracht worden. We reden er echt in een waas naartoe, en toen we het terrein opreden... Verdrietig Ze waren al aan het laden en er werd me verteld dat ik m'n kastje leeg moest halen en Bonanza klaar moest maken voor vervoer. Iedereen liep er verslagen bij, niemand kon het geloven.

Bonanza is gisteravond samen met de meeste andere pensionpaarden bij manege Heiligers en bij de buren daarvan ondergebracht. 'Gek genoeg' wilde bijna geen één paard de trailer op...

Eén hengst van Peachtree is naar Vorstenbosch gebracht, de trots van Peachtree: Star G Hot Peppy, is naar een (ex-)klant van Peachtree gebracht. De stallen zijn nu bijna allemaal leeg. Dinsdag wordt alles gesloten en mag niemand er meer in of uit. Op dat moment staan er waarschijnlijk nog 7 paarden: 5 lespaarden, Peachtree Tyler en Great Retake. Ingrid heeft vooral veel verdriet om het feit dat de lespaarden moeten blijven, juist zij hebben zo hard gewerkt voor de ranch.

Ik ben gisternacht pas om 02.00 uur thuisgekomen van Peachtree. Ik kan het nu nog steeds niet geloven, en iedereen is er kapot van. Jo, Ingrid, Judith en Wendy hebben tot het laatste moment gevochten en dat doen ze nu nog. Dit hebben ze absoluut niet verdiend.

Peachtree heeft heel veel voor mij en de andere (pension)klanten betekent, en we hebben als het ware een grote vriend verloren. We willen de hechte groep bij elkaar houden. Het zou misschien moeilijk gaan omdat de paarden op verschillende plekken zijn ondergebracht, maar het gaat ons zeker lukken!

Ob-la-di ob-la-da, life goes on... brah! :D


PeterV
Berichten: 2301
Geregistreerd: 07-03-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-04 11:11

Veel strekte aan iedereen daar.

Adrienne

Berichten: 1535
Geregistreerd: 10-04-01
Woonplaats: Geldrop

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-04 11:22

Kreeg het van morgen van Jolande te horen. Erg jammer zeg, net nu het zo goed leek te gaan en ze in Wendy eindelijk een echt fijne trainer hadden gevonden.


Veel sterkte allemaal en Toekie ik heb je gemailt (via de Ranch mail)

Groetjes Adrienne

Henriette
Berichten: 725
Geregistreerd: 30-01-02
Woonplaats: Haarlem

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-04 11:26

Sterkte! Ach gut

Vorig jaar heb ik het artikel in de Quarter over de ranch nog met grote aandacht gelezen; vond het mooi opgezet en doordacht.....jammer hoor!

Christina
Berichten: 260
Geregistreerd: 03-03-03
Woonplaats: Chaam

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-04 11:31

Wat erg!! Ik was net zo blij met de lessen van Wendy. Vond het ook altijd erg gezellig op Peachtree.


DubbelFun

Berichten: 88475
Geregistreerd: 12-04-01
Woonplaats: 1 km van het midden van Nederland

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-04 11:32


SillytheKid

Berichten: 551
Geregistreerd: 31-05-03
Woonplaats: Nuenen

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-04 11:34

Nogmaals wil ik Jo en Engrid bedanken voor de fijne lessen en gezellige tijd die ik bij de Peachtree heb gehad. Ik heb er superveel geleerd en vond het altijd super.
Voor Judith en Wendy moet het ook verschrikkelijk zijn. Ook veel sterkte voor hun, en de anderen van het PWR team...
Vriendjes zijn?

Lovers War Paints Mariah Lovers

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-04 11:37

Jeetje... sterkte voor iedereen daar...
Nog niet zolang geleden stopte de Veluwe Ranch waar ik reed, er ook mee...voelt echt alsof je een stomp in je maag krijgt wanneer je het hoort...
Nog maar niet te spreken over wat de eigenaars moeten voelen...
Nogmaals sterkte voor iedereen daar, ook de paarden!!!

Jos
Berichten: 4059
Geregistreerd: 14-06-01
Woonplaats: beets

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-04 12:52

wat jammer. ik ben er nog nooit geweest, maar op de foto's zag het er mooi uit.

sterkte allemaal.

Lisette

Berichten: 2676
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: Veldhoven

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-04 12:57


Desiree

Berichten: 28760
Geregistreerd: 23-01-01
Woonplaats: Twente

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-04 12:58

sjezes, het was zo'n mooi bedrijf geworden. WAt is dat erg zeg. En er zijn al zo weinig stallen hier in brabant waar je goed westernlessen kunt krijgen.

De hond is de betere mens

_Vanes_

Berichten: 3664
Geregistreerd: 12-02-01
Woonplaats: Limburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-04 13:06

heel veel sterkte voor alle mensen van de Peachtree en aanhang!
Erg jammer,juist nu het succes begon,erg zonde.....
Sterkte Vriendjes zijn?
Laatst bijgewerkt door _Vanes_ op 03-03-04 13:19, in het totaal 1 keer bewerkt

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-04 13:10

Damn wat een beroerd nieuws....
Heel veel sterkte voor iedereen daan, de klanten, maar vooral ook de eigenaren.... Ach gut

Toekie

Berichten: 8042
Geregistreerd: 18-06-03
Woonplaats: Somewhere over the rainbow

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 03-03-04 13:13

Namens iedereen van Peachtree: DANKJULLIEWEL! OK dan! Ik ga alle reacties uitprinten en aan Jo, Ingrid, Judith en Wendy geven. Dat doet ze zeker goed! Het is echt heel erg triest, dinsdag worden Jo en Ingrid ook persoonlijk failliet verklaard. Ze zijn hun huis dus ook kwijt. Gisteren zijn de auto's al in beslag genomen. Scheve mond

Ob-la-di ob-la-da, life goes on... brah! :D

Jac

Berichten: 874
Geregistreerd: 27-06-01
Woonplaats: Mooi brabant

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-04 13:18

Jeetje....
Wat een toestand.....
Iedereen heel veel sterkte!!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-04 13:19

Potverdorie ook persoonlijk failliet? Da's nog veel beroerder. Hoe kan dat nou? Peachtree heeft een hartstikke goede naam en aardig wat klanten toch? 't Ziet er allemaal hartstikke leuk uit, 't is bepaald geen onbekende naam in de wedstrijden..... Triest hoor.... heb je er zo keihard voor gewerkt, ben je 't in 1 klap kwijt.....

Kunnen de lespaarden evt. niet (tijdelijk) verkocht worden zodat Ingrid ze via een omweggetje toch kan houden cq er op een wat later tijdstip een goede oplossing voor kan vinden? Of mag dat niet meer nu?

SillytheKid

Berichten: 551
Geregistreerd: 31-05-03
Woonplaats: Nuenen

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-04 13:26

Tja daar heb ik ook al aan zitten denken... Ik heb misschien wel plaats als mijn eigen paardje verkocht is...

Lovers War Paints Mariah Lovers

Lisette

Berichten: 2676
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: Veldhoven

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-04 13:30

oliebol ja persoonlijk failliet dat is echt minder. Heel veel sterkte van deze kant.

Over die lespaarden die zullen nu wel onder de curator vallen en via hem worden verkocht.

SillytheKid

Berichten: 551
Geregistreerd: 31-05-03
Woonplaats: Nuenen

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-04 13:31

Och ja natuurlijk... Dat zei mijn vader ook al (had het er al over gehad, ben alleen een beetje vergeetachtig op het moment geloof ik...).

Damn...

Lovers War Paints Mariah Lovers

flashyjac
Berichten: 6671
Geregistreerd: 03-11-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-04 13:41

Niet te geloven... hoe kan dit nou? Ik vind het echt vreselijk. Allemaal zo ontzettend plotseling en snel..
Misschien ben ik dom, maar wat gaat er nu met de paarden gebeuren? De paarden waren bezit van de ranch, worden deze nu ingenomen? Hoe en wat gebeurt er? Ik wil zo ontzettend graag iets doen. Als ik het had geweten, hadden we een steun Peachtree actie op kunnen stellen. Maar ja, dat had waarschijnlijk niet meer kunnen helpen

Sterkte toegewenst

Natas

Berichten: 158
Geregistreerd: 21-10-02
Woonplaats: Noord Holland

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-04 13:45

Dat klinkt toch echt als je ergste nachtmerrie. Ik wilde altijd nog een keer gaan kijken, maar ben dus helaas al te laat. Heel veel sterkte voor iedereen.

Toekie

Berichten: 8042
Geregistreerd: 18-06-03
Woonplaats: Somewhere over the rainbow

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 03-03-04 13:57

gera schreef:
Niet te geloven... hoe kan dit nou? Ik vind het echt vreselijk. Allemaal zo ontzettend plotseling en snel..
Misschien ben ik dom, maar wat gaat er nu met de paarden gebeuren? De paarden waren bezit van de ranch, worden deze nu ingenomen? Hoe en wat gebeurt er? Ik wil zo ontzettend graag iets doen. Als ik het had geweten, hadden we een steun Peachtree actie op kunnen stellen. Maar ja, dat had waarschijnlijk niet meer kunnen helpen

Sterkte toegewenst


Gelukkig staan ook veel paarden op Ingrid's naam, dus die zijn veilig (Jo en Ingrid zijn niet getrouwd). Maar net als de lespaarden, die kunnen nergens ondergebracht worden. Behalve dat het niet betaald kan worden, kunnen er (nog meer) problemen komen als de currator komt. 'Goh, waar zijn ineens ALLE paarden naartoe?'. Op het moment dat alles 'op slot' gaat, mag er niemand meer bij de paarden komen. Alleen om te voeren. De paarden mogen dan hun stal niet uit en krijgen minder te eten. Dat is nog het ergste van allemaal, en het kan goed een á twee maanden duren. Ik wil er nog niet eens meer over nadenken... Verdrietig

Ob-la-di ob-la-da, life goes on... brah! :D

juval

Berichten: 13092
Geregistreerd: 05-04-03
Woonplaats: Culemborg

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-04 14:02

wat erg voor alle betrokkenen, heel veel sterkte. Ik hoop dat de paarden goed terecht zullen komen.
Als de paarden op Ingrids naam staan, en Ingrid wordt persoonlijk failliet verklaard, vorderen ze die paarden dan niet toch in??

In memoriam, Zoëy : [IM] Zoëy, onze gouden stippelpony

don't bite the hand that feeds you

Toekie

Berichten: 8042
Geregistreerd: 18-06-03
Woonplaats: Somewhere over the rainbow

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 03-03-04 14:11

juval schreef:
wat erg voor alle betrokkenen, heel veel sterkte. Ik hoop dat de paarden goed terecht zullen komen.
Als de paarden op Ingrids naam staan, en Ingrid wordt persoonlijk failliet verklaard, vorderen ze die paarden dan niet toch in??


Je moet het zo zien: Jo in persoonlijk failliet verklaard, en Ingrid woont ''toevallig'' bij Jo. Dat Ingrid misschien niet alle paarden kan houden i.v.m. kosten is een ander verhaal. Ik heb daar verder niet zoveel verstand van, maar zo is de stand van zaken nu. Laten we het beste ervan hopen...

Ob-la-di ob-la-da, life goes on... brah! :D

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-04 14:24

Toekie, mocht de nood daar aan de man komen wbt de paarden, meld het dan aub hier op Bokt, ik weet zeker dat er meerdere mensen zijn die evt. tijdelijk bij kunnen springen. Als we dat voor de Peachtreemensen kunnen doen, dan wat mij betreft graag!


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: SemrushBot en 4 bezoekers