het blauwe monster

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
assie

Berichten: 9484
Geregistreerd: 31-07-01
Woonplaats: Grun

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 03-12-01 21:00

Ik was vandaag op de boerderij en ik had zin om gek te doen met anita jr.
Dus, ik Anita gepakt en daarna de blauwe deken van suzan (die haar ook iets te groot is en die ze nooit op heeft Lachen ) gehaald en op Anita gelegd. Was de allereerste keer dat ze een deken op had. Dus ze draaide even een paar rondjes (had haar los staan), maar bleef wel netjes bij mij. Met 3 koekjes was ze weer rustig (anita BRAAAAF Lovers *LOL* )
Was dus een deken die een stuk te groot voor haar was, niet qua ruglengte, dat ging wel, maar hij hing tot op haar knieƫn Lachen
Heel voorzichtig die riemen vastgemaakt en weer een paar koekjes. Anita stond half te slapen Lachen
Toen nog even ervoor gezorgd dat ze zeker niet op de deken kon gaan staan en dat vond ze allemaal best.

Daarna ff snel de stal ingerend om de bandages te pakken. Zijn 8 bandages en ze zijn allemaal blauw, in bijna de zelfde kleur als de deken.

Ik was in een hele melige bui, vooral omdat anita er heel grappig uitzag in haar jurk *LOL* Pling

En toen begon ik haar benen te bandageren, goede oefening voor mij en haar (gewoon, zodat ze er later aan gewend is, als ze groot is *LOL* ) Toen had ze dus blauwe benen en blauw lijfje Lachen . Ze vond het heel erg raar lopen, tilde haar benen best hoog op, maar naar 5 seconden was het wel normaal

Waren nog 4 bandages over, dus ik kijken wat je allemaal kon bandageren. Nou, de staart dus Lachen Die ook maar gebandageerd. En een ezel heeft heeel erg lange oren, dus ik heel voorzichtig haar oren gebandageerd *LOL* Zag echt ontzettend leuk uit Haha! Ik kreeg een heel erg grote aanval van de slappe lach, moet je je voorstellen, een klein ezeltje met een blauwe deken op, blauwe benen, blauwe staart en blauwe oren *LOL*

En anita stond gewoon half te slapen, ze vond alles goed, zolang ze maar steeds een knuffel of koekje kreeg Lovers

Mijn schatje, ik was echt trots op haar, dat ze alles zo rustig toeliet, terwijl ze pas 2,5 jaartjes is Lovers

Ik had mijn fototoestel niet bij me, dus er zijn geen foto's van dit lieve blauwe monster *LOL*

Toen alles eraf gehaald
En daarna nog ff lekker geknuffeld en omdat ze zo lief was, dacht ik, zou ik erop kunnen zitten. Dus ik heeeeeel erg voorzichtig erop gaan zitten en ze vond het nog goed ook Lovers Meteen er weer af gesprongen, want ik vind haar nog veel te jong voor dat soort dingen Lovers Was gewoon ff voor het uitproberen Lachen


Dus... als je ineens iets blauws voorbij ziet scheuren, was dat het monster van Venlo *LOL*

Kipu Pabu's Tentsi. Dressuur M+1, Vaardigheid M+2

Oppassie, dierenoppas.



chrico

Berichten: 791
Geregistreerd: 11-08-01
Woonplaats: IJmuiden

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-01 09:40

He wat leuk, een blezel. Dat heb ik lange tijd niet gezien Haha! . Wat zal ze er uit gezien hebben. Jammer dat je je camera niet bij je had, maar dat is altijd zo. Zodra er wat leuks gebeurd ligt dat ding thuis.

Keep your face to the sunshine and you never see the shadow.

Yentl

Berichten: 12478
Geregistreerd: 14-06-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-01 22:22

aah lieve anita toch
ze is wel braaf met koekjes, zeg Lovers ze had toch ook een blauw halstertje om of ben ik nou gek?
leuk hoor... zo mooi blauw

Quote Apollo: Als ik nooit alcohol had gedronken he, zat ik nu waarschijnlijk op de universiteit *LOL*

I'm not your f*cking barbie bitch


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 122 bezoekers