Wie kent manege van horne hoeve en bergemo?

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Pivanti

Berichten: 5107
Geregistreerd: 05-01-04
Woonplaats: Duiven

Wie kent manege van horne hoeve en bergemo?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-03-04 16:50

Hoi!

Ik ga dit jaar waarschijnlijk weer op ruiterkamp. Maar nu twijfel ik tussen manege Bergemo en Manege van horne hoeve.
Bij manege van horne hoeve kan je in de paas vakantie ook je ruiterbewijs halen in combi met een ponykamp. Dit lijkt me wel leuk, maar dat is niet het belangrijkste hoor (want volgend jaar ga ik zo wie zo m'n ruiter- en menbewijs halen op school).
Nu wil ik graag van mensen weten die wel eens bij deze kampen is geweest hoe het daar was. En welke het leukste is??
www.bergemo.nl en www.vanhornehoeve.nl

Ik ben trouwens 17 jaar, ik wil graag een kamp waar je iedere dag goed les krijgt en iedere dag een buitenrit maakt en minimaal 3 uur per dag rijd.

Ik hoop op vele reacties!!!

muiszje

Berichten: 3104
Geregistreerd: 04-01-04
Woonplaats: Am*dam!

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-04 00:32

hey, ik ken manege van horne hoeve alleen van losse lesjes, leuke pittige pony;s maar eerlijk gezegd had ik toen echt flut-intructie, het is al wel weer wat maandes geleden, dus ik weet niet hoe het nu is,

Miss_Petit
Berichten: 5447
Geregistreerd: 20-03-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-04 00:35

Ik heb op Bergemo ponykamp begeleidt.

Je rijdt 2 keer op een dag, een keer les en een keer het bos in.

Verder ga je zwemmen met de paarden, spelletjes, en als er genoeg willen een dagrit.

Maikuh

Berichten: 1613
Geregistreerd: 14-07-03
Woonplaats: Ottersum

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-04 09:48

Ik heb je al vertelt over Bergemo Knipoog

anne_bento

Berichten: 7588
Geregistreerd: 08-06-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-04 10:54

ik ben een paar keer op vakantie geweest tegenover cvan horne hoeve, en heb er een paar keer gereden. ik vind het op zich een hele leuke manege, je kunt er heelijk buitenrijde en het is er best mooi, ik krijg wel een beetje een slechte indruk omdat m'n zus en zusje op een fries werden gezet met een buitenrit, en die beesten flipten compleet... in galop wilden ze er constant vandoor gaan, en bokken, en we moesten stukjes langs de weg waar ze ongeveer de weg oprenden.. maar goed dit zegt misschien ook weer niet veel maar ik vind het wel een mooie manege met leuke paarden

Barvrouwke
Berichten: 3706
Geregistreerd: 24-08-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-04 11:14

Bergemo is heel leuk kwa activiteiten enzo. Maar de folder is bedriegend. Ze laten je een hele mooie accomodatie zien, alsof dat je slaapverblijf is, maar in werkelijkheid is dit voorkant van de kantine. Achter de stallen staat een oud soort clubhuis waarin je verblijft. Natuurlijk niet minder gezellig, maar als je zoveel luxe verwacht door de folder is dat wel een domper. Helaas mochten wij niet zonder begleiding naar de paarden toe, dus je bent alleen met de paarden bezig tijdens activiteiten. Die overigens erg leuk zijn.

Pivanti

Berichten: 5107
Geregistreerd: 05-01-04
Woonplaats: Duiven

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-03-04 16:50

allemaal bedankt voor je reactie!