Adres gezocht waar je trailer poos kan huren

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Nicole85

Berichten: 6697
Geregistreerd: 20-06-02

Adres gezocht waar je trailer poos kan huren

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 03-03-04 08:20

Ik ben op zoek voor mijzelf en een stalgenoot naar een trailer die we voor 4 maanden kunnen huren. Ik heb een poos terug een Duitse advertentie gezien waar je trailers kan huren voor een bepaald bedrag in de maand. Dit lag aan de luxe van de trailer hoeveel je betaalde.
Ik vroeg me af of er zoiets ook in NL is, zoja waar? Voor hoeveel per maand?

Iemand idee of dat er is? En iemand ervaring daarmee?

Alvast bedankt! OK dan!

WISH IT, DREAM IT, DO IT!



Gjilke

Berichten: 4695
Geregistreerd: 27-10-03
Woonplaats: Fryslân

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-04 09:48

Ik weet hier in friesland wel eentje, maar is het voor vier maanden huur niet goedkoper om zelf, of samen, een trailer aan te schaffen??

Tessebes

Berichten: 18524
Geregistreerd: 09-09-02
Woonplaats: Den Haag

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-04 09:53

Als je 4 maanden lang een trailer echt vaak nodig hebt, dan kun je er beter eentje kopen. Huren is ook behoorlijk duur namelijk! Je kunt hem daarna (voor dezelfde prijs?) weer verkopen.

Liesbethje

Berichten: 1070
Geregistreerd: 04-01-03
Woonplaats: Oud Beijerland

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-04 09:55

Ik heb pasgeleden een advertentie gezien op marktplaats waarbij je een trailer kon huren voor een paar maanden, zal even op zoek gaan of ik het nog kan vinden want had er zelf namelijk ook wel oren naar Bloos

Trots! Z2+ 1 met mijn gouden topper *\o/*
Trots! Rubriekskampioen Z1 NHPS Divoza dressuurcompetitie 2015

Tinda

Berichten: 45
Geregistreerd: 26-08-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-04 14:31

Ik zou gewoon eens informeren bij een trailer-dealer.. Die hebben ze vast ook wel in de verhuur, en vast ook voor langere tijd.. Alleen denk ik net als alle andere mensjes hier op bokt dat t echt niet goedkoop zal zijn..
Maar is het idd dan niet slimmer en godkoper om een trailer te kopen??
Mijn ervaring is dus wel dat gebruikte trailers ook erg duur zijn.. De afschrijving is erg weinig.. Bij ons op stal staat een goede 2-prds trailer op prikbord tekoop voor ong 4000,- euries.. Grijs v kleur... nog niet zo heel oud.. 2jr gloof ik..
Misschien kun je samen met je stalgenootje een trailer leasen?? Bij BK-trailers in barneveld kan dat ook...

Ikzelf heb vorig jaar besloten een nieuwe tekopen, en ben er nog steeds helemaal happy mee.
Succes..

Lydiia

Berichten: 5623
Geregistreerd: 29-10-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-04 14:35


Tinda

Berichten: 45
Geregistreerd: 26-08-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-04 14:49

Ik weet niet of je ook voor een paar maanden kunt leasen, maar als je het niet vraagt, wordt je er zeker niet wijzer van!!!
Vaak sluiten ze voor een bepaald aantal jaar een contract af, en dan kun je wel tussentijds voor een betaalbaar bedrag, de trailer alsnog kopen, of inruilen voor andere.. Als zo,n contract afgelopen is, kost ie ook niet heel veel meer..

Lydiia

Berichten: 5623
Geregistreerd: 29-10-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-04 14:53

Ik lees nu pas dat je dezelfde site bedoeld Tinda *LOL*
Daar hebben wij ook overna gedacht, bij BK een trailer te leasen. Zitten leuke trailers tussen, en na je huurperiode kan je ze voor een leuke prijs overnemen, of een andere gaan huren.

Nicole85

Berichten: 6697
Geregistreerd: 20-06-02

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 04-03-04 08:50

De vrouw waar ik een trailer samen mee wil huren heeft een eigen trailer samen met haar broer. Maar.... broerlief is nu met zijn paardje vandaag vertrokken naar Schotland met de boot ed. Zo'n overtocht kost 260 pond met de trailer.
Hij blijft tot zeker eind augustus weg met de trailer.

Dit voorjaar zijn er allemaal leuke dingen te doen in de omgeving en daarom zaten wij te denken om een trailer te huren voor een bepaalde tijd.

Ik zag nl een een Duitse advertentie en die deed dat ook. Het was 50 euro per maand voor de simpelste 2 paards trailer. Hoemeer snufjes erop, hoe meer je natuurlijk moest betalen.

Om broerlief terug te laten komen voor 2 keer 260 pond (keer terugbrengen en een keer ophalen), kan je misschien net zo goed een trailer huren voor een poos (dachten wij)...

Bedankt voor de reacties!
Ik ga eens met mn stalgenoot overleggen en dan naar die firma bellen die trailers verhuurt!

WISH IT, DREAM IT, DO IT!


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Amazonbot en 44 bezoekers