Riona is echt lief!! - verslag van vandaag (lange dag)

Moderators: Sica, C_arola, Neonlight, balance

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Nathalie

Berichten: 28286
Geregistreerd: 11-01-01
Woonplaats: Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 03-12-01 20:50

Vandaag had ik dus vrij en was ik al om 8 uur op stal. Gaaaap En ben er tot kwart voor 5 geweest! Schijnheilig
Ik kwam op stal en ze hadden Riona alvast los in de buitenbak gezet. Ze hinnikte toen ik aan kwam lopen. Lovers Heb haar toen eventjes gedag gezegt en een kus gegeven en ben toen gaan helpen met paarden buiten zetten. Daarna heb ik Riona los gelaten in de binnenbak en een hindernis opgezet, ze heeft er tot ongeveer 60 cm stijlsprong overheen gesprongen en toen ben ik gestopt.
Toen heb ik Riona heel goed gepoetst en getoiletteerd. Gebandageert en opgezadelt en richting de bak gelopen met Rioontje aan de longeerlijn. Clown Ze was heel braaf met longeren dus ik dacht nou, dan ga ik er maar weer op. Ze was echt heel braaf vandaag en heb zelfs een galopje geprobeert en ze heeft maar 2 keer gebokt! En dat terwijl ze gister heel veel gebokt had. Schijnheilig Na ongeveer een half uurtje heb ik der weer op stal gezet en heeft ze lekker hooi gekregen en wat lekkere mueslie. Toen ben ik mijn kast op gaan ruimen. Alles eruit en helemaal schoongemaakt en toen heb ik alles weer in de koffertjes/mandjes gedaan waar het eigenlijk in hoort enzo. En mijn borstels schoongemaakt. Daarna had ik de staldeur een beetje open gezet en er een touwtje voor gespannen dat Riona niet de stal uitkon. En ben toen op mijn voerton gaan zitten en heb lekker zitten knuffelen. Ze was echt lief en zat de hele tijd met haar lippen op mijn knieën te vrijven enzo. En toen ging ze zelfs op mijn wang vrijven met haar lippen, hihi, echt een schatje! Lovers Toen ben ik nog een stukje met Riona gaan wandelen en heb haar nog losgelaten. En voor ik het wist was het al weer 5 uur! Clown Lovers


Felice

Berichten: 3096
Geregistreerd: 04-11-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-01 20:52

Wat leuk! Jammer dat ze zoveel bokt maar dat gaat hopelijk wel weer over! Clown

Be who you are and say what you feel, because those who mind don't matter, and those who matter don't mind.

¡!Ellen!¡
Berichten: 2797
Geregistreerd: 12-07-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-01 21:32

Tja, dat bokken gaat wel over (bokken is gewoon verslavend! Knipoog ) Maar het gaat wel goed zo te horen! Lachen Ik moet echt binnenkort een keer mee! Party!! Jammer dat de dagen zo snel gaan als je bij de paarden bent he.. Scheve mond\

Marsje
Berichten: 8089
Geregistreerd: 09-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-01 21:36

Ja, zo te lezen is Riona echt lief. Ik ben nu nog benieuwder naar hoe ze eruit ziet

Geen onderschrift.

Sando
Berichten: 4312
Geregistreerd: 13-11-01
Woonplaats: Waalre

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-01 22:31

Hai Nathalie,

Fijn dat je ze verliefd bent op Riona, maar besef wel dat ze enorm lang heeft stil gestaan, en dat ze gewoonweg al haar energie eruit bokt. Ik ken Riona al heel lang en de vorige eigenaresse is een vriendin van me, zelf heb ik touwens ook bij teunisse gestaan. Riona is een hele lieve pony, en als je ermee wil gaan springen heb je er fijne pony aan, want dat vind ze nl het leukste. Bouw wel alles rustig op. Kei veel plezier met haar !!! Geef haar maar een dikke knuffel..... Knipoog


Nathalie

Berichten: 28286
Geregistreerd: 11-01-01
Woonplaats: Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 04-12-01 07:31

Tuurlijk bouw ik alles rustig op. Party!! Ik zal der een knuffel van je geven.
Vanavond komen er denk ik foto's van Riona op bokt. Lovers Kwijl

Desiree

Berichten: 28760
Geregistreerd: 23-01-01
Woonplaats: Twente

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-01 09:06

geen wonder dat riona lief is. Ik hoorde gisteren van iemand dat ze nooit haar stal uitkwam. Ze werd ook nooit in de wei gezet en ze stond dus altijd op stal. Ze zal wel blij zijn dat ze er nu weer uit komt.


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: 2IJsjes, judithje, pillow, Purkii, XladyX en 41 bezoekers