Zeer lovend jurycommentaar...

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

 
 
Pluutje

Berichten: 5624
Geregistreerd: 22-04-01
Woonplaats: Nieuwegein

Zeer lovend jurycommentaar...

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 02-03-04 23:43

Zondag hadden we een onderlinge wedstrijd op stal, ik start L1(bij de KNHS ook).

We hadden een jury die we weleens vakker hebben gehad, wel een eerlijke jury, maar ik vond hem nooit bijzonder hoog punten ofzo..

Nou, ik moet zeggen dat ik zelf zeer tevreden was over mijn proefje, alleen na de eerste middengalop kreeg ik hem niet meer zo goed terug dus toen werd het een beetje rommeliger maar dat was gelukkig al vrij snel weer goed.

Bij de prijsuitreiking bleek dat ik 170 punten had, dus ik was zeker tevreden Haha!, ook was ik kampioen van de dag(meeste punten van alle catagoriën)

Toen sprak ik vandaag de schrijfster, die zei dat de jury erg positief over mij was...Hij zei onder andere dat we een erg mooie combinatie waren, dat ik zo mooi onspannen was en dat ik wist waar ik mee bezig was(voor mij gevoel is dat soms toch wel anders.. Schijnheilig ). Vorig jaar had hij ook de kampioenschappen gejureerd en toen had ik ook gewonnen, maar toen had ik toch wel wat minder punten en was hij ook niet zo lovend als nu..

Ik durf nu haast niet meer te rijden als hij jureert, het kan nu alleen nog meer tegenvallen Scheve mond .

Toch wel fijn om zoiets te horen, zeker van een jury....Alleen had ik toch liever gehad dat ik deze super proef een week eerder had gereden, toen had ik een KNHS wedstrijd en geen winspunt.. Boos! (maar ik reed ook echt slecht)


Antoinette

Berichten: 9566
Geregistreerd: 31-08-02
Woonplaats: Amsterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-04 00:00

Dat is zeker leuk om te horen! (complimenten zijn altijd leuk Schijnheilig )
Maar was deze jury ook een KNHS jury?

En gefeliciteerd met je punten, zou ik bijna vergeten! Bloos

Eline

Berichten: 72938
Geregistreerd: 07-10-03
Woonplaats: Delft

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-04 00:04

Super Lachen gefeliciteerd met je punten!

Pluutje

Berichten: 5624
Geregistreerd: 22-04-01
Woonplaats: Nieuwegein

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 03-03-04 00:08

Antoinette schreef:
Maar was deze jury ook een KNHS jury?


Dat weet ik dus niet...

Aimee

Berichten: 11805
Geregistreerd: 24-07-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-04 00:32

Hé wat goed zeg, gefeliciteerd! OK dan!

En nog een vraagje: zijn die wedstrijden onderling van de paarden die daar op stal staan of mogen andere leden van de vereniging ook mee doen? Schijnheilig

Alles gaat weg! Nieuw LeMieux dekje, Veredus beschermers, drie keer gedragen Juuls wedstrijdjasje, Döbert en Stübben hoofdstellen, Neue Schule en andere bitten, Trust flexi watertrens, dekens, Schleese dressuursingels.

Pluutje

Berichten: 5624
Geregistreerd: 22-04-01
Woonplaats: Nieuwegein

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 03-03-04 00:44

Ik weet niet of andere leden ook mee mogen doen, je kunt het proberen Haha! maar dan vooral niet in de L1 want ik zit niet op tegenstand te wachten, dat snap je wel Tong uitsteken

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-04 00:45

Pluutje, wat leuk OK dan!, misschien geeft je dit weer goeie zin voor je officiele wedstrijden Lachen.

Aimee, zou in principe wel mogen (ze kunnen het moeilijk verbieden), maar het is volgens mij nog nooit gedaan. Het zijn dezelfde wedstrijden als voor de manegepaarden, met aparte rubrieken voor de pensionners.

(onderlinge wedstrijden bij ons zijn wel open)

Pluutje

Berichten: 5624
Geregistreerd: 22-04-01
Woonplaats: Nieuwegein

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 03-03-04 00:48

Het gaat officieel ook niet slecht hoor, alleen vorige keer was de eerste keer in de L1 en ik was ongeloofelijk zenuwachtig, maar de B is uiteindelijk heel snel gegaan.

Ik mag nu onderling naar de L2, maar denk dat ik nog even in de L1 blijf want ik start bij de KNHS dus ook L1, dan kan ik nog even oefenen bij de onderlinge Haha!

Aimee

Berichten: 11805
Geregistreerd: 24-07-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-04 00:55

Lovely schreef:
Aimee, zou in principe wel mogen (ze kunnen het moeilijk verbieden), maar het is volgens mij nog nooit gedaan. Het zijn dezelfde wedstrijden als voor de manegepaarden, met aparte rubrieken voor de pensionners.


(onderlinge wedstrijden bij ons zijn wel open)



Ow, dus ik kan best proberen of ik niet eens onderling kan starten? Dan wel bij Lovely op stal, dan wel bij m'n eigen vereniging in een pensionner-rubriek. Dat lijkt me best gaaf! Als het dan een beetje gaat, kan ik de eigenaar altijd nog vragen of ik ook een startkaart aan mag vragen..... Tong uitsteken

En Pluutje... vind je het goed als ik gewoon in de B begin? Haha!

Alles gaat weg! Nieuw LeMieux dekje, Veredus beschermers, drie keer gedragen Juuls wedstrijdjasje, Döbert en Stübben hoofdstellen, Neue Schule en andere bitten, Trust flexi watertrens, dekens, Schleese dressuursingels.

Pluutje

Berichten: 5624
Geregistreerd: 22-04-01
Woonplaats: Nieuwegein

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 03-03-04 00:58

Aimee"]
[quote="Lovely schreef:
Aimee, zou in principe wel mogen (ze kunnen het moeilijk verbieden), maar het is volgens mij nog nooit gedaan. Het zijn dezelfde wedstrijden als voor de manegepaarden, met aparte rubrieken voor de pensionners.

(onderlinge wedstrijden bij ons zijn wel open)


Ow, dus ik kan best proberen of ik niet eens onderling kan starten? Dan wel bij Lovely op stal, dan wel bij m'n eigen vereniging in een pensionner-rubriek. Dat lijkt me best gaaf! Als het dan een beetje gaat, kan ik de eigenaar altijd nog vragen of ik ook een startkaart aan mag vragen..... Tong uitsteken

En Pluutje... vind je het goed als ik gewoon in de B begin? Haha!
[/quote]

Tuurlijk mag je in de B beginnen, beter zelfs, hoef je tenminste niet tegen mij Knipoog

Ik zou zeggen, regelen die hap! Ik geloof dat het bij ons nog wel een poosje duurt tot de eerst volgende onderlinge wedstrijd weer is...Er is er ook nog maar 1 dit seizoen.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-04 01:02

Bij ons zijn er ook maar een paar per jaar, de prijzen zijn wel altijd erg leuk hoor Lachen. Je krijgt ook echt iets bij je strik en dat vind ik wel leuk, mijn toilet hangt al vol met strikken en medailles van een bepaalde vereniging in Amsterdam. Op de eerste Muller trofee staat 4 keer mijn naam als het goed is Haha!:D.

Aimee

Berichten: 11805
Geregistreerd: 24-07-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-04 01:07

Muller trofee? hmmm..... zal ik daar dan maar eens mijn zinnen op zetten...... Knipoog:D:D grapje.
Maar ik zal eens even wat gaan bellen en natuurlijk vragen aan de eigenaar van het peerd in kwestie, want zonder peerd ben ik ook maar een mens en geen ruiter.
Lovely, worden die wedstrijden bij jullie door de vereniging georganiseerd of door de stal? (weet ik tenminste waar ik naar toe moet bellen Haha! )

Alles gaat weg! Nieuw LeMieux dekje, Veredus beschermers, drie keer gedragen Juuls wedstrijdjasje, Döbert en Stübben hoofdstellen, Neue Schule en andere bitten, Trust flexi watertrens, dekens, Schleese dressuursingels.

Pluutje

Berichten: 5624
Geregistreerd: 22-04-01
Woonplaats: Nieuwegein

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 03-03-04 01:07

Bij ons krijg je onderling alleen een rozet Boos!
Als je kampioen van de dag wordt krijg je wel een beker(heb ik er al 4 van uit zeven wedstrijden hoezo aso... Bloos )

Maare, Aimee, kun je niet gewoon vragen of je een startkaart aan mag vragen en officieel kan gaan starten? Dat kun je ook bij ons op de manege doen trouwens.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-04 01:12

Aimee, door de stal.

Aimee

Berichten: 11805
Geregistreerd: 24-07-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-04 01:13

Laatst was ik trouwens bij jullie op de manege omdat een stalgenootje moest starten! Jeetje, wat is dat veranderd zeg. De laatste keer dat ik daar was, startte ik nog zelf en was er alleen een hele harde, kleien buitenbak en al helemaal geen nieuwe stallen.Cool

Tja, als ik een startkaart aan ga vragen, doe ik dat niet voor af en toe eens een wedstrijdje wanneer de eigenaar van het peerd een keer tijd heeft te chauffeuren (da's dus nooit :( ). Dan doe ik wel af en toe onderling.... scheelt een hoop, ik ben ook maar student.

Alles gaat weg! Nieuw LeMieux dekje, Veredus beschermers, drie keer gedragen Juuls wedstrijdjasje, Döbert en Stübben hoofdstellen, Neue Schule en andere bitten, Trust flexi watertrens, dekens, Schleese dressuursingels.

Aimee

Berichten: 11805
Geregistreerd: 24-07-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-04 01:13

Lovely schreef:
Aimee, door de stal.


Okee, dank je!

Alles gaat weg! Nieuw LeMieux dekje, Veredus beschermers, drie keer gedragen Juuls wedstrijdjasje, Döbert en Stübben hoofdstellen, Neue Schule en andere bitten, Trust flexi watertrens, dekens, Schleese dressuursingels.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-04 01:13

Vroeger kreeg je bij de manegepaarden een strik en een medaille. Aan het eind van het seizoen werd de balans opgemaakt en kon je kampioen worden in je klasse, dan kreeg je ook een beker voor het kampioenschap. Die heb ik dus allemaal Haha!. Alleen die Mullertrofee is me net door mijn vingers geglipt.

Pluutje

Berichten: 5624
Geregistreerd: 22-04-01
Woonplaats: Nieuwegein

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 03-03-04 01:18

Ja, ik was vorig jaar ook kampioen van mijn klasse(bij de prive paarden dan), was nog best een spannende strijd tegen Laura Roovers(de dochter van). De Mullertroffee is dat die beker die je kunt halen bij de L2?

Had je het nou over onze manege waar je laatst was? Het is bij ons inderdaad helemaal veranderd! Nu trouwens nog meer want sinds gister is er ook een nieuwe bodem in de binnenbak.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-04 01:21

De Mullertrofee is die ENORME wisselbeker die je in de L kunt winnen inderdaad. Na al die jaren is het toch hopelijk een keer een andere geworden dan die waar mijn naam nog in staat.

Aimee, krijg jij wel het Stokpaardje??? Zo ja, dan ga ik maar weer eens een mailtje sturen richting het bestuur, ik krijg volgens mij nog wel wat van ze (terug).


Aimee

Berichten: 11805
Geregistreerd: 24-07-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-04 01:25

Het Stokpaardje??? Ik weet niet eens wat dat is, laat staan dat ik het krijg. Huilen

En Pluutje, ik was inderdaad bij jou op stal. Misschien heb je me gezien; ik stond in de hoek van de losrijbaan "subtiel" aanwijzingen te geven. Haha!
Die binnenbak had inderdaad wel een nieuwe bodem nodig, maar die is nu ook helemaal in orde? Goed zeg!

Alles gaat weg! Nieuw LeMieux dekje, Veredus beschermers, drie keer gedragen Juuls wedstrijdjasje, Döbert en Stübben hoofdstellen, Neue Schule en andere bitten, Trust flexi watertrens, dekens, Schleese dressuursingels.

Pluutje

Berichten: 5624
Geregistreerd: 22-04-01
Woonplaats: Nieuwegein

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 03-03-04 01:28

Nou, helemaal in orde is een groot woord...Er zijn houtsnippers bijgegooid(ja, erbij, dat k*t zand ligt er dus nog steeds!)

Het stokpaardje ligt altijd in de kantine, die krijgen wij ook niet thuis gestuurd ofzo.

Was je er laatst, de 22ste Aimee? Welke catagorie en welke ruiter?

Aimee

Berichten: 11805
Geregistreerd: 24-07-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-04 01:32

Nee, ík was er niet de 22e maar de wedstrijd ervoor. Maar dat stalgenootje heeft de 22e ook gestart, in de L1 Haha! met een grote, bruine merrie en ze kwamen met een gloednieuwe trailer Haha! met de mogelijkheid om ervóór een karretje mee te nemen.

Alles gaat weg! Nieuw LeMieux dekje, Veredus beschermers, drie keer gedragen Juuls wedstrijdjasje, Döbert en Stübben hoofdstellen, Neue Schule en andere bitten, Trust flexi watertrens, dekens, Schleese dressuursingels.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-04 01:32

Als rijdend lid buiten de manege hoor je dat ding thuis gestuurd te krijgen Boos!. Anders weet ik ook niet waar ik aaaaaaal die rekeningen voor betaal.

Pluutje

Berichten: 5624
Geregistreerd: 22-04-01
Woonplaats: Nieuwegein

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 03-03-04 01:35

Ohw, das wel banketstaaf dan...niet dat er ook maar iets boeiends in het Stokpaardje staat maar het gaat om het idee natuurlijk...

Aimee: Wat was haar naam? of de naam van het paard?

Die wisselbeker kun je helaas alleen krijgen als je met een manege paard start dus hoe graag ik het ook wil, die zal ik nooit krijgen...
Laatst bijgewerkt door Pluutje op 03-03-04 01:35, in het totaal 1 keer bewerkt

Aimee

Berichten: 11805
Geregistreerd: 24-07-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-04 01:35

Ow, okee Lovely. Dus het is misschien wel handig als ik daar over ook eens een mailtje stuur? Of ben ik geen rijdend lid.... omdat ik geen startkaart heb? Ik betaal wel braaf de rekeningen...... eigenlijk voor niets

Alles gaat weg! Nieuw LeMieux dekje, Veredus beschermers, drie keer gedragen Juuls wedstrijdjasje, Döbert en Stübben hoofdstellen, Neue Schule en andere bitten, Trust flexi watertrens, dekens, Schleese dressuursingels.


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 51 bezoekers