Kulia (Ferro x Wulia v. Amor)

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Suzanne F.

Berichten: 48951
Geregistreerd: 03-03-01

Kulia (Ferro x Wulia v. Amor)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 02-03-04 18:37

Wie weet wat er met deze merrie gebeurd is??
Ze was maar liefst 3 x UTV kampioene, bij de tweejarige merries, bij de driejarige stermerries en bij de keurmerries.

De IDS noemde haar "Een gebeeldhouwde droom"...

Wie kent haar of weet of ze nakomelingen heeft gebracht of wat er misschien met haar is gebeurd?

"Through dangers untold and hardships unnumbered, I have fought my way here to the castle beyond the Goblin City to take back the child that you have stolen. For my will is as strong as yours, and my kingdom is as great - You have no power over me"


MissHIS

Berichten: 4220
Geregistreerd: 21-04-02
Woonplaats: Weert

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-04 19:05

Kulia is geen rechstreekse dochter van Wulia. Kulia is een Ferro uit Diwertje keur pref v. G Ramiro Z uit Wulia keur pref prest v. Amor.

Halfzus van Kulia is Mopke (v. Haarlem), die in 1997 reservekampioen op de UTV werd.

Kulia´s volle zus Ricula L liep een IBOP van 78 punten. Diwertje liep een IBOP van 92 punten.

Wat er na haar UTV-overwinningen met Kulia is gedaan weet ik ook niet precies! Neem aan dat ze voor de fokkerij is ingezet, al ken ik er geen nakomelingen van.

Suzanne F.

Berichten: 48951
Geregistreerd: 03-03-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 02-03-04 19:15

Dank je wel voor de info Miss HIS!!

Ze is dus Ferro x Ramiro x Amor.....bijna goed.... Knipoog

Ik ken namelijk ook geen nakomelingen van haar, ik was erg benieuwd. Leeft ze nog wel of is ze niet meer in Nederland??
Was erg gecharmeerd van haar! Lovers

"Through dangers untold and hardships unnumbered, I have fought my way here to the castle beyond the Goblin City to take back the child that you have stolen. For my will is as strong as yours, and my kingdom is as great - You have no power over me"

MissHIS

Berichten: 4220
Geregistreerd: 21-04-02
Woonplaats: Weert

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-04 19:29

Volgens mij is ze nog gewoon van Lamers. En inderdaad een fantastische merrie, net als Mopke trouwens... Lachen !


MissHIS

Berichten: 4220
Geregistreerd: 21-04-02
Woonplaats: Weert

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-04 20:43

Ze was trouwens twee keer kampioen. Als tweejarige en als 5 jarige (toen werd halfzus Mopke reservekampioen bij de driejarigen, Kulia kampioen bij de keurmerries).

PieterBel

Berichten: 3304
Geregistreerd: 18-06-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-04 21:06

Had uhmm hoe heet ze Merilyn niet een Roman Nature ofzo uit deze stam? Moet je eens even aan haar vragen volgens mij uit deze merriestam.

pukpaleis
Berichten: 225
Geregistreerd: 26-10-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-04 12:45

Kulia is springlevend en drachtig!! moet geloof over 2 weken veulenen.
Eerste hengst-veulen een Argentinus staat in Amerika en zou daar ook goedgekeurd zijn voor de dekdienst. Daarna geïnsemineerd met Montecristo maar niet drachtig geworden en daarna enkele jaren gust gebleven tot een schitterend hengstveulen van Krack C dacht dat ze drachtig was van Flemmingh

Suzanne F.

Berichten: 48951
Geregistreerd: 03-03-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 03-03-04 16:03

pukpaleis schreef:
Kulia is springlevend en drachtig!! moet geloof over 2 weken veulenen.
Eerste hengst-veulen een Argentinus staat in Amerika en zou daar ook goedgekeurd zijn voor de dekdienst. Daarna geïnsemineerd met Montecristo maar niet drachtig geworden en daarna enkele jaren gust gebleven tot een schitterend hengstveulen van Krack C dacht dat ze drachtig was van Flemmingh


Hee wat leuk om te horen!!
Ben blij dat ze in goede doen is. Ik hoop dat haar nakomelingen nog wat van zich laten horen.

Enne Zoekie: Merilyn had een Royal dance uit een andere moederlijn... Lachen

"Through dangers untold and hardships unnumbered, I have fought my way here to the castle beyond the Goblin City to take back the child that you have stolen. For my will is as strong as yours, and my kingdom is as great - You have no power over me"


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 57 bezoekers