Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
marleen_usar schreef:Poeh zit hier met kippenvel wat een geweldig nieuws zeg.
jokari schreef:dat weten wij niet (dacht toch dat dat nog niet vermeld was in het topic) en ik geloof dat Swieb dat ook liever zo houdt ivm het lopende onderzoek. Wat ik volstrekt normaal vind.
Eigenlijk zijn het ook onze zaken niet.
Swieb schreef:Volgens de wet mag een paard niet vervoerd en geexporteerd worden zonder chip en papieren, ook in Belgie inmiddels, dus zou in het traject van Swieber gecontroleerd moeten zijn op verschillende plaatsen. Zeker door de dierenarts die hem gekeurd zou hebben voor de huidige eigenaresse hem kocht......
Thirza schreef:wat ik uit het topic begreep staat ie in belgiëSwieb schreef:Volgens de wet mag een paard niet vervoerd en geexporteerd worden zonder chip en papieren, ook in Belgie inmiddels, dus zou in het traject van Swieber gecontroleerd moeten zijn op verschillende plaatsen. Zeker door de dierenarts die hem gekeurd zou hebben voor de huidige eigenaresse hem kocht......
Swieb schreef:Ik heb net van de politie te horewn gekregen dat Swieber voorlopig aan de persoon wordt toegewezen waar hij nu is.
Ik heb strafrechtelijk geen poot om op te staan.
Het dossier wordt niet gesloten omdat er niets bekend is over Tess en dus nog loopt.
Swieb schreef:Ik heb net van de politie te horewn gekregen dat Swieber voorlopig aan de persoon wordt toegewezen waar hij nu is.
Ik heb strafrechtelijk geen poot om op te staan.
Het dossier wordt niet gesloten omdat er niets bekend is over Tess en dus nog loopt.