9 maand drachtig en nog een zot pubergeval

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
pretty

Berichten: 4110
Geregistreerd: 12-06-03
Woonplaats: België,West-Vlaanderen

9 maand drachtig en nog een zot pubergeval

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-03-04 12:00

mijn merrie is nu 9 maand drachtig,en ze is pas overgebracht nar vrienden om wat aan te dikken en wat te profiteren van het leven,ze kreeg in de manege niet goed wat ze nodig had,ze kwam te mager,dus met een hoop miserie toch maar ze weggehaald omdat ik het beste voor ze wil.
bij die vrienden mlogen ze elke dag buiten,als het et nat is hebben ze een ruime paddock ter beschikking,ze krijgt goed en veel eten en voordroog nu,en ze smult dat het een lieve lust is Haha!
ze staat samen met Domino,een lieve merrie van pas 10 maand oud,een zot geval! Tong uitsteken
de andere 3 paarden staan gescheiden,voor de veiligheid van pretty's buik Knipoog
mijn meidje helemaal vrolijk,ze mag immers vroeg buiten,en ze heeft er zoveel deugd van! lekker lopen,bokkesprongen maken en mekaar een beetje ambeteren Haha! nu stonden zij en Domino op een weide,afescheiden met nog een stuk tussen van de andere paarden. springt ze wel niet vrolijk over de draad zeker? Bloos! en de draad een beetje verlageren zodat Domino meekon op rooftocht en zo stonden alle 5 de paardjes gezellig samen op wei,te dollen dat het een lieve lust was! mijn paard is dol op springen,dat wist ik,maar khad niet verwacht dat ze met haar 9 maanden dikke buik nog zo een pubersprongen ging maken khoop dat ze dit niet meer doet,ze hebben de draad verhoogd nu,want het kan toch niet veilig zijn he Scheve mond
om samen te vatten,ze leert jonge Domino al haar mooie manieren en ze steelt de harten van iedereen die daar rondloopt met haar dolle fratsen! Haha! en dat ze zal verdikken,dat zullen we geweten hebben OK dan!

petraaken

Berichten: 44204
Geregistreerd: 17-07-03
Woonplaats: Zedelgem (België) provincie West-Vlaanderen

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-04 12:31

Dat springen zal wel niet super zijn maar echt kwaad kan het niet. Mijn paarden blijven ook nog altijd even gek doen als anders tot ze bijna in de laatste weken zijn. Voor mij is het een teken dat ze zich goed voelen denk ik.

pretty

Berichten: 4110
Geregistreerd: 12-06-03
Woonplaats: België,West-Vlaanderen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-03-04 12:35

ze zal zich zeker goed voelen daar, het is nogal een verandering/verbetering vergeleken met vanwaar ze kwam,het is daar het paardenparadijs op aarde *LOL*
maar dat springen,sjah ben ik dan met 4 maanden al gestopt,dan begint ze doodleuk met 9 maand terug te springen,ze zal die voorzichtige dressuurlesjes wel beu geweest zijn denk ik Schijnheilig