Wock restaurant

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Maureen95, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Technoboy

Berichten: 423
Geregistreerd: 01-03-04
Woonplaats: Huizen

Wock restaurant

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-03-04 21:58

iemand ervaring mee?

wockrestaurant is dat je een zooitje eten op je bord schept en het dan pas klaar wordt gemaakt binnen enkele minuten.

schijnt goed eten te zijn. en je ken je hele buikie vol krijgen voor weining.

Lennon

Berichten: 4342
Geregistreerd: 01-09-01
Woonplaats: Belgisch Limburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-04 22:14

Wok Knipoog

Met wokrestaurants heb ik geen ervaring.. maar wok zelf af en toe wel eens (verschillende groenten fijnsnijden, vlees in blokjes, vlees in de wok, groenten erbij, sojasaus erbij et voila... )
Honderden variaties mogelijk en erg snel klaar.

Imker

Berichten: 17539
Geregistreerd: 30-10-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-04 23:56

WOKKKKK, en het is idd erg lekker. Ik ben een keer met Skippie en Sisleone in Ede gegaan en hier in de buurt heb je er 1 in Rosmalen en 1 in Heeswijk-Dinther!

Superlekker. (zaterdag gaan we trouwens weer!!)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-04 10:12

Ik ben in zo'n wokrestaurant in Haarlem geweest en ik vond het een smerige onhygienische bende. Mensen die rauw vlees op hun bord namen, klaar lieten maken en weer op hetzelfde bord deden Misselijk en al die bakken met rauw vlees en vis waar iedereen langsloopt en aanzit.... Brrrrrr mij niet gezien.
Vervolgens wordt alles dan in zo'n wok met (veel te) veel olie gemieterd en gecremeerd en gaat er een standaard saus over (heet, zoet/zuur of mild)

Voor mij nooit meer..... (ben iets te veel smulpaap voor zo'n vreetschuur denk ik Haha! )

Tessebes

Berichten: 18524
Geregistreerd: 09-09-02
Woonplaats: Den Haag

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-04 12:04

Ligt eraan waar je gaat. Ik vind de Gouden Wok boven de A4 goed en de Gouden Wok bij het Zuiderpark ook. Over die in Maassluis heb ik mindere verhalen gehoord. In Haarlem hoef ik dus niet te komen, bedankt voor de tip Sonja. Als ik ergens niet van hou, ik het wel van een onhygienische troep (ik zie altijd alles, nadeel van werken in de horeca).

Imker

Berichten: 17539
Geregistreerd: 30-10-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-04 12:13

Sonja, dan ben je echt in het verkeerde restaurant geweest. Ik ben nu minimaal 15x geweest (jaja, ik vind het lekker Vingers aflikken ) en het is altijd netjes, hygienisch en stijlvol.

Er zitten schermen boven het rauwe eten, zodat je er niet in kan kwijlen etc. en het wordt goed bereid en op een schoon bord gedaan. Ik ben echt een preut wat eten betreft (werk niet voor niets bij de Keuringsdienst) en ik heb er ook nog niets slechts over gehoord van collega's.

Technoboy

Berichten: 423
Geregistreerd: 01-03-04
Woonplaats: Huizen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-03-04 12:38

geen wok voor sonja dus.

en toch ga ik er wel nog een keer heen,.

Jantien

Berichten: 6469
Geregistreerd: 25-03-02
Woonplaats: Zweden

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-04 15:00

Bij Kampen zit ook zo'n restaurant, echt erg lekker eten en inderdaad, wat Imker ook al zegt: je gewokte eten krijg je op een ander bord terug dan dat waar je de rauwe versie op verzameld had.

curly2day

Berichten: 5593
Geregistreerd: 23-06-01
Woonplaats: Gelderland

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-04 15:09

Lekker wokken, jammie hier in Apeldoorn zit ook een Mister Wok, echt aan te raden.
En je gewokte eten krijg je iher ook gewoon op een schoon bord hoor OK dan!

Marije_jiplover

Berichten: 25306
Geregistreerd: 14-01-02
Woonplaats: Ergens onder de zon...

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-04 20:19

Ja, Mister Wok in Apeldoorn, daar ben ik ook een keer geweest! Echt leuk vond ik dat en ook erg lekker. Veel keus uit verschillende sauzen en het klaargemaakte eten werd netjes op een schoon bord gedaan, het bordje van het rauwe eten verdwijnt meteen naar de keuken (als afwasser zul je het daar wel druk hebben Lachen

maudy

Berichten: 1309
Geregistreerd: 04-11-02
Woonplaats: Akersloot

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-04 21:12

jeetje sonja, dat is precies het beeld wat ik van zo'n wok restaurant had. Maar hier in Alkmaar was het echt super. Ik ben echt de grootste zeikerd die er is (witte dingetjes aan vlees Misselijk ) Maar echt niks op aan te merken. Je gewokte eten op je rauwe-vlees-bordje is toch echt wel het ranzigste en meest onhygienische wat ik ooit heb gehoord! Hebben ze daar geen keuringsdienst ofzo? Verward

En wat de sausjes betreft, bij Victory Wok in alkmaar heb je keuze uit 6 sausjes, keuze zat dus. Ik ben al meerdere keren geweest, en ik vond het er erg netjes uitzien, de mensen waren niet van die graaiers, alles werd keurig op tijd bijgevuld OK dan!

Echt een aanrader!

mobick

Berichten: 3263
Geregistreerd: 24-05-02
Woonplaats: Maartensdijk

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-04 21:14

zit er ook een in utrecht? Nog nooit van gehoord, wordt wel erg nieuwsgierig nu hoor.

Oscar
Forumcoordinator

Berichten: 132002
Geregistreerd: 23-09-01
Woonplaats: Braboland

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-04 21:20

Mijn zwager en schoonzus (ik heb het dus van horen zeggen Knipoog) zijn een paar weken geleden naar een wokrestaurant in Heeswijk geweest.
Imker, dat is vast hetzelfde als wat jij bedoelt !
Zij vonden het eten erg lekker, ook goede bediening, maar ze vonden het wel wat "vreetschuur-achtig".
Imker, help me uit de droom en vertel er wat meer over *LOL*

Imker

Berichten: 17539
Geregistreerd: 30-10-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-04 21:28

Oscar schreef:
Mijn zwager en schoonzus (ik heb het dus van horen zeggen Knipoog) zijn een paar weken geleden naar een wokrestaurant in Heeswijk geweest.
Imker, dat is vast hetzelfde als wat jij bedoelt !
Zij vonden het eten erg lekker, ook goede bediening, maar ze vonden het wel wat "vreetschuur-achtig".
Imker, help me uit de droom en vertel er wat meer over *LOL*


Hier ben ik weer Haha! . Toch dit topic maar even in de gaten gehouden en maar goed ook.

Heeswijk was op zich wel netjes, maar daar vond ik de keuze uit vlees/vis/groenten niet echt apart. Ook was het een beetje een steriele boel, waardoor het idd een beetje vreetschuurachtig is.

Dan kun je beter naar Rosmalen gaan (Keijzer Palace), niet die andere *weet even niet meer hoe die heet*, daar is het SUPER qua bediening, eten en sfeer! OK dan!

Oscar
Forumcoordinator

Berichten: 132002
Geregistreerd: 23-09-01
Woonplaats: Braboland

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-04 21:35

Fijn dat je toch nog even gekomen bent Knipoog
Bedankt voor de tips, ik denk dat we daar binnenkort eens heen gaan Vingers aflikken

foetsie

Berichten: 2311
Geregistreerd: 11-01-04
Woonplaats: Zwolle

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-04 21:41

mmmmmmmmmmm krijg meteen spontaan honger.
Afbeelding

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-04 10:34

maudy schreef:
Je gewokte eten op je rauwe-vlees-bordje is toch echt wel het ranzigste en meest onhygienische wat ik ooit heb gehoord! Hebben ze daar geen keuringsdienst ofzo? Verward


Er liep wel 1 mannetje rond die uit ging leggen hoe het moest, maar het was er zo druk dat hij het niet redde. En dus gingen mensen vlees en wat groenten op hun bord doen, deden ze er vlees bij en gingen ze naar de wokken. Moesten ze daar even wachten, kwamen ze op het geniale idee om alvast nassi op hun bord te scheppen en wat warme hapjes (banaantjes, loempiaatjes etc) te pakken. Ging gewoon op het bord erbij. Waren ze aan de beurt, gaven ze het bord aan de wokkok (leuk voor galgje), die schoof het vlees en de groenten eraf en dan ging het bord met de nassi en hapjes weer terug naar de wachtende gast.
Misselijk
Ik heb zelf heel snel last van m'n maag en darmen, dus ik kijk enorm uit wat ik eet. Ik heb die avond wat nassi gegeten en wat hapjes die net uit de keuken kwamen. Ben verder overal vanaf gebleven, anders ken ik het wel weer..... ligt Sonja weer Misselijk langs de snelweg langs de auto.... Huilen


Overigens ben ik dol op wokken, doe het thuis heel vaak en graag, lekker!

maudy

Berichten: 1309
Geregistreerd: 04-11-02
Woonplaats: Akersloot

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-04 10:39

wat een rare mensen heb je toch, ik wil niet weten hoe die thuis bbqen of gourmetten Misselijk

Maar goed, mocht je eens in de buurt van Alkmaar zijn, daar is het erg netjes en schoon, en supersjiek ingericht. En toch betaal je maar €18,- geloof ik.

Tessebes

Berichten: 18524
Geregistreerd: 09-09-02
Woonplaats: Den Haag

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-04 10:43

maudy schreef:
wat een rare mensen heb je toch, ik wil niet weten hoe die thuis bbqen of gourmetten Misselijk


Ik heb het idd ook meegemaakt met gourmetten met kerst bij m'n schoonouders. Gewoon rauw vlees snijden op je gewone bord met je gewone bestek. "HALLOOW... waar zijn we mee bezig?!" En je dan nog raar aan zitten te kijken. Verward
Sommige mensen weten dat idd gewoon niet, voornamelijk de oudere generatie, terwijl het voor hun zelfs levenbedreigend kan zijn.

Oscar
Forumcoordinator

Berichten: 132002
Geregistreerd: 23-09-01
Woonplaats: Braboland

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-04 13:11

Ik snap ook niet dat mensen niet begrijpen dat ze geen rauw vlees op hun bord moeten doen en het daarna weer gebruiken voor hun gebakken vlees.
Met BBQ-en is het ook altijd een drama....... en dan bedoel ik vooral de mannen (sorry heren) Knipoog
Kipspies op hun bord, daarna op de BBQ, 1 minuut op de hoogste stand zodat het roet eraan kleeft, terug op het bord en bunkeren maar Verward
Ik haal dus geen rauwe kip ed. meer in huis want dan voel ik me net een schooljuf (neeeeeeh, niet doen *LOL*).
En als er straks iemand met een VVV-tje zit (Vette Voedsel Vergiftiging) dan ben ik de gebeten hond, want "dan was het vlees niet goed"
Ja ja

Technoboy

Berichten: 423
Geregistreerd: 01-03-04
Woonplaats: Huizen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-03-04 13:32

nou ik ken me d'r totaal niet druk ommaken als me bord vol met rauw vlees ligt. en er daarna weer van ga eten.

lekker toch *LOL*

Tessebes

Berichten: 18524
Geregistreerd: 09-09-02
Woonplaats: Den Haag

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-04 13:38

Technoboy schreef:
nou ik ken me d'r totaal niet druk ommaken als me bord vol met rauw vlees ligt. en er daarna weer van ga eten.

lekker toch *LOL*


Moeten we dit serieus nemen? Scheve mond

maudy

Berichten: 1309
Geregistreerd: 04-11-02
Woonplaats: Akersloot

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-04 14:55

wel als er straks een overlijdensbericht op bokt staat Extreme duivel

daag, techno boy

Jellie

Berichten: 10283
Geregistreerd: 11-07-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-04 14:58

Wij zijn pas een x bij The Wok Of Fame in Dordrecht geweest.
Je schep daar idd rauw vlees, vis, groenten op je bord maar als ze het gewokt hebben krijg je je eten gewoon op een schoonbord mee hoor.
ik vond het lekker. leuk en zag er goed uit!

MargaV

Berichten: 1317
Geregistreerd: 31-10-03
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-04 15:29

maudy schreef:
wel als er straks een overlijdensbericht op bokt staat Extreme duivel

daag, techno boy


Haha!

Kijk, het is misschien best onhygienisch, maar je zal er echt niet dood van gaan. Tenzij je bejaard bent of een kind, niet dat een voedselvergiftiging een pretje is, maar zo ernstig is het allemaal nou ook weer niet. Ik eet ook vaak genoeg rauw vlees (biefstuk, filet americain, rosbief). Het ligt er natuurlijk wel een beetje aan welke vlees en onder welke omstandigheden, maar in de prive situatie is het nou ook weer niet enorm kwalijk.

In een restaurant wel natuurlijk. Dat is gewoon bij de verboden, denk ik.
Maar vermoedelijk hou je er helemaal niets aan over.