PC : dmgvr32 ofzo ???

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
pmarena

Berichten: 48090
Geregistreerd: 09-02-02
Woonplaats: Onderste eiland van ZH

PC : dmgvr32 ofzo ???

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-03-04 23:06

Mijn Pc doet weer eens raar.... *zucht*

Als ik opstart gaat dat prima , maar hij loopt binnen no-time vast en als ik dan even the 3-finger-salute Clown toepas dan kan ik iets sluiten onderin dat venstertje , iets van dmgvr32 ofzo Verward

Nu doet hij het goed en staat dat hele ding niet aangegeven als ik dat venstertje open... dus weet de preciese naam even niet.

Iemand enig idee wat dat geval precies doet Verward

Ben best benieuwd Lachen

Krijg ook wel eens een runtime error , of regelmatig een vastloper ,
of dat ineens stuk voor stuk programma's waar ik mee bezig ben , afgesloten moeten worden.

Ook als ik opstart -> ADSL-verbinding maken -> Outlook openen -> post binnenhalen ..... dan loopt hij direct al vast omdat ook ineens vanuit het niets het scherm "geplande taken" opstart waardoor de PC helemaal de kluts kwijtraakt en Outlook maar helemaal vastzet Clown

Ctrl-Alt-Del , Outlook afsluiten , taak beëindigen.... en Outlook weer openen en hij loopt als een trein OK dan!


Dus het werkt nog allemaal maar is zo instabiel als de neten Schijnheilig

Moet hem ongetwijfeld weer even terug in de fabrieks-instelling zetten zodat Windows er weer een paar maandjes stabiel klaar voor is , maar heb daar echt geen trek in

Dat msgrv32 ... of weetikwat Bloos lijkt er wat mee te maken te hebben...
iemand een idee wat dat precies is en of ik dat een schop naar stabiliteit kan geven Verward

Ann

Berichten: 13246
Geregistreerd: 28-06-03
Woonplaats: Friesland

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-04 23:11

Volgens mij heb je een virus opgelopen Tong uitsteken
Heb je geen virusscanner?

Morrie

Berichten: 22311
Geregistreerd: 08-07-03
Woonplaats: 't Gooi

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-04 23:14

welke windows heb je???

klinkt me als 98, ik heb het ook wel eens gehad, toen kreeg ik registerproblemen en toen was het gebeurd.... Scheve mond

formatteren...... Cool

pmarena

Berichten: 48090
Geregistreerd: 09-02-02
Woonplaats: Onderste eiland van ZH

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-03-04 23:31

Smu-huuuurf...... Scheve mond

Het is '98 idd maar dat stukje over "gebeurd" wil ik dus echt niet horen he Scheve mond

Sypheron

Berichten: 15209
Geregistreerd: 06-12-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-04 23:32

Nee hoor, het is geen virus. Ik heb het idd ook gehad, zelfde als smurf moeten doen, tot 2 keer toe.... de installatie daarna heeft het een tot mijn nieuwe pc goed gedaan.... heb er ook eens een topic over gestart hier op bokt, weet alleen niet of die bestandsnaam er ook in vermeld is, anders is hij misschien nog terug te vinden.

pmarena

Berichten: 48090
Geregistreerd: 09-02-02
Woonplaats: Onderste eiland van ZH

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-03-04 00:08

Jamaar.... Scheve mond

Formatteren , formatteren...dat klinkt zo rigoreus Haha!

Hij doet het verder goed , hele dage prima , alleen met opstarten heb ik soms pech en soms moet ik hem even opnieuw opstarten.... dingetje draait alweer 2 jaar zonder ingrepen denk ik , daarvoor deed ik hem wel eens terug in fabrieksinstelling en dan was alles weer prima. Lachen

Dat moet nu toch ook gewoon werken Verward

Alleen heb ik daar ZO geen zin in

Weer alles opnieuw installeren , ben ik geheid al mijn berichtjes in Outlook kwijt natuurlijk , en mailadressen... moet sowieso met hulp van de lieve heer hemzelf maar hopen dat ik überhaupt weer ADSL erop krijg Clown

En ik ben op zeker heel Dreamweaver en m'n site kwijt...kan je op wachten dat ik , als ik die site bestanden op een CD-tje wil branden , weer alleen maar het icoontje erop zet ipv het hele bestand Clown Bloos

Ben ik natuurlijk weer wachtwoord-dit en CD-tje dat kwijt.... ieks Scheve mond

Is er nu niks simpelers ?

*weet het antwoord al denk ik Haha! *

Sypheron

Berichten: 15209
Geregistreerd: 06-12-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-04 00:54

Ook regelmatig bluescreens?

pmarena

Berichten: 48090
Geregistreerd: 09-02-02
Woonplaats: Onderste eiland van ZH

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-03-04 01:02

Welja , da's standaard Haha!

*WHAP* ineens , dan issie er weer.

Even opnieuw opstarten en het beesje doet het weer.

Gaat al zo lang zo dat ik het al volledig geaccepteerd heb Bloos

Probleem is alleen dat ik in m'n broek scheit dat hij straks ineens NIET meer goed opstart en het echt gebeurd is...en dan heb ik bovendien dus geen internet om hulp te zoeken... Clown

Ofwel : de pineut Tong uitsteken

Sypheron

Berichten: 15209
Geregistreerd: 06-12-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-04 01:06

Bij mij werd het idd wel steeds vaker... of dan ineens juist weer een tijd niet... en toen hij ook een keer bijna dood was ben ik toch maar aan het backuppen gegaan... zou ik zowieso even doen als ik jou was, ook al ga je niet formatten. Toch even de veiligheid Haha!

pmarena

Berichten: 48090
Geregistreerd: 09-02-02
Woonplaats: Onderste eiland van ZH

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-03-04 01:15

Met back-uppen bedoel je bestandjes die je graag wilt bewaren , op een CD-tje branden ?

Dikke kans dat hij van frustratie tijdens het branden de geest geeft Haha!

Bestaat er ook een manier om mijn complete Outlook - inhoud op te slaan eigenlijk Verward Zodat ik een knopje hier en daar druk en dan na het in fabrieks-instelling terugzetten (ooit Schijnheilig ) zo *ploep* alles weer in Outlook heb staan ? Lachen

De rest is een rotwerkje om er weer op te zetten maar lukt wel...
alleen die Outlook-berichtjes daar zit ik mee ..... Scheve mond

Overigens is het sowieso wel een goed idee om het ding weer in fabrieks-instelling terug te zetten , en dan zet ik dus ook geen hotbar of weet ik wat voor toolbar er meer op Daar wordt je ook niet goed van zeg , ald ie pop-ups die dat teweeg brengt , dat kost het ding ook regelmatig de kop.... tig schermpjes tegelijk moeten openen dat trekt 'ie gewoon niet Ach gut

Trusten !

Sypheron

Berichten: 15209
Geregistreerd: 06-12-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-04 01:49

Welke versie van outlook heb je? Het is namelijk mogelijk om je adresboek op te slaan en je emails te bewaren Lachen. Heb het op stage ook voor de directeur moeten doen Knipoog.

pmarena

Berichten: 48090
Geregistreerd: 09-02-02
Woonplaats: Onderste eiland van ZH

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-03-04 08:38

msgsrv32 is het , zag ik zojuist met opstarten Tong uitsteken

Uhm-uhm-uhm-uhm.. Bloos! Verward

*zoekt* Outlook Express 5 , 1995 - 1999

Tinus19
Berichten: 269
Geregistreerd: 21-10-03
Woonplaats: Leusden

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-04 09:33

msgsrv32

ziet r niet zo best uit voor je pc Scheve mond