(Geen) Leeftijd in profiel

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
lageveld

Berichten: 3378
Geregistreerd: 03-09-01
Woonplaats: Almelo

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 03-12-01 03:09

Het viel me zojuist op dat er nogal een aantal mensen zijn die moeite hebben met het vermelden van de eigen leeftijd in het profiel.

Jammer, jammer, jammer !!!!!!

Ik zie het zo: Een bericht of reaktie van iemand van 6 lees je anders dan van iemand van 66 !
Overigens zonder wie dan ook tekort te doen.

Hoe denken jullie hierover ?


astridh

Berichten: 2635
Geregistreerd: 22-04-01
Woonplaats: nh

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-01 06:48

Daar ben ik het helemaal mee eens, soms dan kijk ik gewoon omdat ik wil weten of ik te maken heb met een puber Haha! of een volwassen Pling persoon en dan is het ontzettend irritant als de leeftijd er niet bij staat - ga er dan meestal maar van uit dat ze boven de dertig zijn want dan beginnen menser er meestal wat moeite mee te krijgen Lachen

Het leven is als een restaurant.... je krijgt wat je besteld hebt
Het leven is als een pijpkaneel...ieder zuigt eraan en krijgt zijn deel

Sibold
Berichten: 1817
Geregistreerd: 10-07-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-01 08:07

Citaat:
Op 2001-12-03 05:48, schreef astridh:
ga er dan meestal maar van uit dat ze boven de dertig zijn want dan beginnen menser er meestal wat moeite mee te krijgen Lachen


Eh... ja... bedankt Clown
Zelf nooit dertiger geweest zeker? Schijnheilig

Gwen

Berichten: 15915
Geregistreerd: 20-11-01
Woonplaats: Nabij Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-01 11:48

Het is inderdaad wel zo dat een berichtje soms een beetje raar overkomt, waardoor je dan toch even een kijkje bij de leeftijd van de schrijver neemt. Iemand van 30 die met harde woorden gooit komt toch anders over dan iemand van 15 met dezelfde woorden.
Maar ik als bijna dertiger (nog 1 jaar en een paar dagen! Haha! ) durf best mijn leeftijd te vermelden, hoor! Vertel eens Sibold, is het heel erg na je dertigste? Valt wel mee, toch? Verward Knipoog

New-Forest

Berichten: 5463
Geregistreerd: 27-07-01
Woonplaats: Lelystad

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-01 11:51

Ja, soms vind ik het ook errug irrie, naja, als sommige mensen het niet willen.... Frusty

Kayla

Berichten: 11273
Geregistreerd: 20-10-01
Woonplaats: Groningen

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-01 12:53

Ok, ik heb me hieraan geloof ik ook schuldig gemaakt, schaam me diep.... nee, ik had gewoon niet echt de moeite genomen om het in het profiel te zetten. Maar bij deze dus.
Overigens vind ik dat je vaak ook wel uit een berichtje op kan maken (taalgebruik etc) hoe oud iemand ong is. Niet altijd trouwens wat ik heb ook wel es gehad dat ik er een jaar of 20 naast zat...

Cer

Berichten: 30131
Geregistreerd: 22-10-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-01 12:56

Hm, nou ja ik heb het ook maar aangepast. Ik had niet gedacht dat het belangrijk zou zijn.. je zou dan een soort van leeftijdsdiscriminatie kunnen krijgen natuurlijk, en dat is niet politiek correct Haha!

UrbanL

Berichten: 14584
Geregistreerd: 22-02-01
Woonplaats: Somewhere only I know....

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-01 13:06

Als iemand om prive redenen dit geheim wil houden is het zijn goed recht ?. Ik denk dat we daa wel rekening mee moeten houden. Net zoals dat sommige mensen niet een woonplaats opgeven .

Als je meer wilt weten over die betreffende persoon PB je diegene en dan zal die het geven ja of nee. En idd uit topics van die persoon haal je ook wel de leeftijd of ervaring.

Leef en Strijd vergeet het einddoel Maak de reis
tem je angst en hou je dromen niet gevangen
adem vrij alles gaat voorbij wat niet geniet dat gaat verloren voor altijd ♥

Leef en strijd - 3JS

Jura

Berichten: 10793
Geregistreerd: 16-01-01
Woonplaats: Veluwe en 't Gooi

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-01 14:46

Ook niet altijd hoor. Lips are sealed

~*~ Pienie fan! ~*~
www.jura-artwork.nl

Karin

Berichten: 65336
Geregistreerd: 10-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-01 14:53

Ik vind het verzwijgen van je leeftijd wel iets heel anders dan het verzwijgen van je woonplaats. Maar goed, ieder zijn voorkeur. Ik schaam me in ieder geval niet voor m'n leeftijd. Lachen

.
If you want to go fast, go alone. If you want to go far, go together. <African proverb>

Caritas

Berichten: 4431
Geregistreerd: 04-04-01
Woonplaats: Tussen plassen en A2

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-01 15:07

Maar dat schijnt te komen hé, als je een bepaalde leeftijd bent, dat je je gaat schamen hiervoor. Ik schaam me overigens ook niet hoor. Haha! Maar uit ervaring met vrienden weet ik dat het vermelden/mededelen van leeftijd boven de 30 een heikel punt is. }>

Snuitmans (B+14, pr 205) (L1+2)

janna

Berichten: 4537
Geregistreerd: 08-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-01 18:18

f
Laatst bijgewerkt door janna op 07-04-22 08:13, in het totaal 1 keer bewerkt

-

Pink_Horizon

Berichten: 19828
Geregistreerd: 11-03-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-01 18:21

ik vind het ook fijner en persoonlijker als het erbij staat. maarja als iemand dat niet wil, naja dan niet Lachen

Trotse mama van dochters Svenna & Loys
Voorlopig paardloos!


HenrietteM

Berichten: 278
Geregistreerd: 12-10-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-01 18:21

ik zet helemaal niks in mijn profiel. slechte ervaringen mee op internet

BartVB
Eigenaar

Berichten: 41657
Geregistreerd: 08-01-01
Woonplaats: Arnhem

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-01 18:24

Janna; je kan aangeven dat je niet wil dat je verjaardag aangekondigd wordt op de hoofdpagina Haha! Heb er zelf ook nogal een hekel aan.

Mensen die je op die dag wel een PB sturen hebben dan (waarschijnlijk Knipoog) de moeite genomen je geb.dat te onthouden..

ƃuılıǝɔ ǝɥʇ uo ƃuıɔuɐp ǝɹ,ǝʍ uǝɥʍ 'ƃuılǝǝɟ ɐ ʇɐɥʍ ɥo
"Als je niets te verbergen hebt, ben je een Ozosnelle paashaas" - Loesje

Vera

Berichten: 12175
Geregistreerd: 10-04-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-01 18:27

Sibold
kijk eens bij AstridH. haar profile......35 jaar.....is heel erg dertigplus *LOL*

Groetjes van een andere 30+-er!

Let horses whisper in your ear and breathe on your heart

Sibold
Berichten: 1817
Geregistreerd: 10-07-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-01 18:54

Citaat:
Op 2001-12-03 17:27, schreef vera:
Sibold kijk eens bij AstridH. haar profile......35 jaar.....is heel erg dertigplus *LOL*
Groetjes van een andere 30+-er!


Schijheil ben ik hè? Schijnheilig

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-01 20:22

Van sommigen weet je niet eens of het een dame is of een heer, ook wel eens lastig.

Leeftijd vind ik niet zo belangrijk Haha! , zeker niet hier, 2, 10 en 20 jaar geleden dacht ik er ongeveer hetzelfde over. Komt waarschijnlijk omdat nog nooit iemand mijn leeftijd goed geschat heeft.

Felice

Berichten: 3096
Geregistreerd: 04-11-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-01 20:54

Nou Lovely, ik denk dat je uhm.. ergens in de 20 bent?
en ik stuur sommige wel een PB als ik zie dat er een cadeautje achter de naam staat Haha!
zelf zet ik wel mijn leeftijd er gewoon neer maar steef maakt er misbruik van Boos! Haha!

Be who you are and say what you feel, because those who mind don't matter, and those who matter don't mind.

Sterre

Berichten: 15226
Geregistreerd: 23-08-01
Woonplaats: Mittelfranken - Bayern - Duitsland

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-01 22:52

Zo,hier even een berichtje van een bekenende, sinds 46 uur, 37 Schijnheilig jarige ! Ik vind het idd ook wel prettig/leuk als mensen hun leeftijd in hun profiel zetten. Het gebeurt mij ook regelmatig dat ik bij bepaalde opmerkingen denk:" Boos! , die is vast pas ........")

Benz († 18.12.09) & Bella († 4.01.10), ik mis julie nog steeds ;( ....
Welkom lieve Mila <3 !
Vakantie vieren op een echt kasteel in Beieren :) ?? http://www.schloss-moehren.nl/

Sando
Berichten: 4312
Geregistreerd: 13-11-01
Woonplaats: Waalre

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-01 23:59

Het kan inderdaad ooit lastig zijn. maar het ieders goed recht om zijn gevens er wel of niet neer te zetten.... ik persoonlijk heb het wel, want als ik bij een profiel ga kijken, vind ik het leuk om dingen over die persoon te lezen... mensen zien je dan toch als een persoon, ipv een naam.... zo is het toch wel een beetje ?

lageveld

Berichten: 3378
Geregistreerd: 03-09-01
Woonplaats: Almelo

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 04-12-01 00:59

Heel leuk omschreven Sando !! Zo bedoel ik het ook een beetje, vandaar dit topic.
Het gaat niet om meer of minder serieus, maar een bericht leest gewoon anders wanneer je wat meer weet over de afzender, en leeftijd is dan een eerste indicatie.

Uiteraard is iedereen vrij om te vermelden of weg te laten wat hij/zij wil. Maar iemand heel weinig los laat, doet zichzelf ook een beetje te kort denk ik persoonlijk.

En wat is nou helemaal leeftijd ? Je bent nu een keer zo oud als je je voelt toch ?

lageveld

Berichten: 3378
Geregistreerd: 03-09-01
Woonplaats: Almelo

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 04-12-01 01:02

Oh ja..zou het bijna vergeten Lachen Lachen Iedereen natuurlijk bedankt voor de reacties !
Toch blij dat ik niet helemaal alleen sta met mijn mening, en erg leuk natuurlijk dat sommigen het profiel zelfs aangepast hebben.

engela
Berichten: 165
Geregistreerd: 07-09-01
Woonplaats: Amersfoort

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-01 09:16

hoi ik zeg altijd
30 maakt het leven pretig
ik ben zelf 31 en ik heb er geen probleem mee
en mijn dochter van 11 vind het leuk wand ik ben de jongste moeder van haar klas.
en je ben zo jong als je je voelt,
en ik schaam me er niet voor kijk maar bij me profil
groetjes engela en ladouce Knipoog


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Facebook, Geerten, KirstenHorse, Kn8rretje, Larissa123, MarliesSam, nafkedemi, Pabie, sariba, tirzasarah10, xLianneeee en 188 bezoekers