Haflinger western demo team update en oproep.

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
strudel

Berichten: 125
Geregistreerd: 16-11-03
Woonplaats: Ouderkerk aan den IJssel

Haflinger western demo team update en oproep.

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-03-04 01:37

Hoi allemaal,

Na heel veel zeuren bij het bestuur van het stamboek, heb ik dan eindelijk een plekje kunnen veroveren voor een demo op de nationale keuring in den Bosch. OK dan!
Helaas krijgen we maar 10 minuten, het idee is nu dat Ellen (mede organisatie) of ik dus een demo gaat geven over de training van de western haflinger.

Wij doen echter wegens omstandigheden niet mee met de keuring...
Dit is niet zo zeer een probleem, maar misschien is er 1 van jullie die wél mee doet met de nat. keuring en die mbv ons een goede demo wil neerzetten op de show dag.
Dat maakt het een stuk eenvoudiger aangezien wij bijv. geen stalling kunnen krijgen voor die 10 min demo.

Voor degene die daad werkelijk nog steeds zijn geïnteresseerd in het meedoen met een landelijk demo team onder de vlag van onze western afdeling bij de aangespannen haflinger, hebben we op zaterdag 3 april om 20:00 bij ellen in Achterveld ( regio Amersfoort) een ontmoeting, / brainstorm, / selectie avond, zonder paarden.

Het gaat er om dat iedereen 100% er voor wil gaan, het kan bijv. inhouden we soms voor een demo van 30 á 45 min wel wat langer in de auto zitten..
We hebben nog niet zo veel geïnteresseerden dat regionale teams echt van de grond af kunnen komen, maar dat is misschien later wel mogelijk, echter willen wij voor de belangrijke evenementen toch een goed landelijk team op zetten die daar een spetterende show kan neerzetten.
Het maakt nu nog niet zo veel uit of je super of wat minder ervaren bent, als de inzet er maar is.

Het zal momenteel, maar om een aantal evenementen p.j. gaan, dus het is niet zo dat je elk weekeind heen en weer aan't crossen bent met een trailer.
Voor de gene die geen eigen vervoer hebben, moet er toch onderling wel iets te regelen zijn.

Aangezien we eerst een goede demo in elkaar willen zetten, zullen de demo's pas eind dit jaar of volgend jaar gaan beginnen, de regionale keuringen zijn al deze zomer en dat is misschien wat te kort dag. Ik gok meer op paard Ahoy in December en we hebben al een plekje op het lustrum van de A. haf. op 18 en 19 sept.

We hebben dus ook een aantal vrijwilligers nodig die op de demo dagen eventuele assistentie kunnen verlenen, dus als je niet direct mee wilt rijden, maar wel wat voor de algemene support voelt, ben je ook van harte welkom op 3 april

Als je op de ontmoeting avond kan komen, wil je dit dan even bij mij opgeven.
Als de datum niet schikt, maar je wilt er wel heel graag bij zijn, kijk dan even welke datum eventueel wel schikt.
svp directe mail of pb!

groetjes Alexandra & Strudel
Cool

Cilian

Berichten: 200
Geregistreerd: 17-01-04
Woonplaats: Donkerbroek

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-04 15:58

Ben nog steeds geïnteresseerd, het hangt er wel vanaf waar we gaan oefenen, hoe vaak en wat we gaan doen. Hoop hier wat meer duidelijkheid over te krijgen. Als er meer mensen vanuit het noorden naar Amersfoort rijden wil ik wel samen rijden. Hoe is de belangstelling voor dit demoteam verspreidt over het land?

horsenut

Berichten: 275
Geregistreerd: 30-09-03
Woonplaats: Putten

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-04 19:02

waar bestaan deze demonstraties uit?
Wat voor dingen willen jullie laten zien e.d
Heb misschien wel interesse, maar begin net in de western, heb ook nog twee kennissen die allebij ook western rijden met hun haflinger.
We wonen in de regio amersfoort dus dat is no problemo.

indra2001

Berichten: 797
Geregistreerd: 04-03-03
Woonplaats: Bennekom

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-04 23:19

Ik heb je een mail gestuurd..als mijn paardje weer loopt (duimen!!) dan ben ik van de partij..maar dit jaar zul je het even zonder onze geweldige bijdrage (NOT* m aar wel goed gemeend:-)) moeten stellen!

Buitenzorg

Berichten: 10818
Geregistreerd: 02-10-01
Woonplaats: Spijkenisse

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-04 11:51

Je weet het van mij! Ik ben er bij, dankzij jouw slaapplaatsje Haha!

ellen1

Berichten: 53
Geregistreerd: 03-08-02
Woonplaats: Achterveld

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-04 22:46

Ik zie dat Alexandra nog niet op bokt is geweest, dus reageer ik even.
De meeting van 3 april vind bij mij plaats en is voor iedereen die zich aangesproken voelt. Dan gaan we bespreken wie, wat, waar en hoe vaak.
Ik heb helaas geen actueele lijst van iedereen die mee wil doen en wil helpen. Dus heb ik geen idee wie, waar vandaan gaat komen.
Maar ik vraag toch iedereen met een haflinger in de westernsport te komen.
Het word vooral gezellig. OK dan!
Voor routebeschrijving en eventuele andere zaken kunnen jullie ook mij pb-en. Ik heb eventueel ook wel wat slaapplaatsen over.

Groetjes,

Ellen

Babsie_Flash

Berichten: 4745
Geregistreerd: 12-06-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-04 16:52

Lijkt mij hartstikke leuk! Alleen woon ik verder naar het noorden en vind ik het te ver rijden..

minkieboy

Berichten: 1722
Geregistreerd: 19-10-01
Woonplaats: Friesland

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-04 19:38

Babsie_Flash schreef:
Lijkt mij hartstikke leuk! Alleen woon ik verder naar het noorden en vind ik het te ver rijden..


Ja helaas is het voor mij ook te ver rijden Verward

jody87

Berichten: 994
Geregistreerd: 18-02-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-04 20:04

hoi het lijkt me wel leuk om met je showteam mee te doen ik heb een haffie die vier jaar in vorstenbosch heeft gestaan op de stal van rieky young hij is super getraint en het lijkt me echt super om mee te doen maar ik zou graag wat meer info willen hebben over de trainingen?? Lachen laat het me even weten als je nog iemand kan gebruiken. OK dan!

bianca5055

Berichten: 311
Geregistreerd: 08-10-02
Woonplaats: nabij Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-04 20:12

Hmm......
Ik had erg graag willen komen want ik wil nog steeds wel meedoen.
Ik zit dan alleen met een paar problemen.
Allereerst heb ik waarschijnlijk geen vervoer (zelf geen rijbewijs dus houdt het snel op).
Dan als tweede vindt ik de tijd erg laat, zeker voor de mensen die dus van ver moeten komen (zoals ik).
Als derde rond die tijd is mijn merrie uitgeteld en wil ik liever dus niet al te ver bij haar vandaan zijn.
En als laatste heb ik dan al een feest van mijn oma waar ik (verplicht) bij moet zijn.

Maar ik moet zeggen dat ik het echt jammer vindt dat ik er dus niet bij kan zijn. Had graag de mensen al vast ontmoet en lekker met elkaar zitten brainstormen over hoe het eruit zou kunnen zien.
Echt balen vind ik dit. Boos! Boos!

stokpeerd
Berichten: 431
Geregistreerd: 23-03-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-04 01:50

Ik voel er ook nog steeds wel voor, ik heb regelmatig contact met "Cylian" hier op bokt, ze lest ook bij bob aupers. samen rijden zou dus zeker kunnen. verder is het misschien mogelijk om met anderen uit het noorden in de buurt te trainen, evt. onder supervisie van Bob (als hij daarbij wil helpen) overigens ben ik nog een beginner, heb geen wedstrijd ambities, maar de haflinger in de western promoten lijkt me wel erg leuk!