Je moet lachen!

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Mireille

Berichten: 41893
Geregistreerd: 06-01-03

Je moet lachen!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-03-04 22:35

Want paardrijden is je hobby!


Clown Ik wil graag het hele uur dat ik les heb actief en goed bezig zijn en daar kijk ik dan heel serieus bij. Tesamen met lachen wil dat alleen niet zo lukken. *LOL*

Mijn instructeur roept dan wel eens: Nou, Lach eens! Paardrijden is je hobby hoor!
Trek dan even een grote *:D* maar een halve ronde verder kijk ik weer serieus.

Heb er eens opgelet. Mijn instructeur lacht ook niet wanneer hij rijd *LOL*

Is een stel wasknijpers misschien een optie? Haha!

Let_be
Berichten: 7796
Geregistreerd: 25-06-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-04 22:36

Het is inderdaad ook wel waar! En ik lach ook nooit en krijg het ook vaak te hore!

Eline

Berichten: 72938
Geregistreerd: 07-10-03
Woonplaats: Delft

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-04 22:37

ik kijk wel vaker strontchagerijnig als ik serieus aan het werk ben, of dat nou op een paard is of achter m'n compu Lachen

Haarbal

Berichten: 3447
Geregistreerd: 07-04-03
Woonplaats: Wierden

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-04 22:37

Ik kijk altijd serieus (lees: boos, athans, zegt men), tenzij ik mijn Pleasure aan het oefenen ben, dan heb ik mijn ultraplastic Barbieglimlach op. Rolleyes

MacavityL

Berichten: 3995
Geregistreerd: 10-03-03
Woonplaats: Amsterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-04 22:48

In m'n ponytijd was ik altijd heel geconcentreerd met wedstrijden, maar had wel geleerd dat je moest lachen naar de jury.. Dan krijg je zo'n grappig gezicht..
*serieus kijken* * houdt halt* *Big smile* *kijkt weer super serieus en rijdt verder*

Mireille

Berichten: 41893
Geregistreerd: 06-01-03

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-03-04 22:56

MacavityL schreef:
In m'n ponytijd was ik altijd heel geconcentreerd met wedstrijden, maar had wel geleerd dat je moest lachen naar de jury.. Dan krijg je zo'n grappig gezicht..
*serieus kijken* * houdt halt* *Big smile* *kijkt weer super serieus en rijdt verder*

Ja, zo ging dat bij mij ook met wedstrijden rijden. Haha!

Als er nu naar me geroepen word: Lachen! Paardrijden is je hobby!
Dan gaat het ook op die zelfde manier!

Tralala

Berichten: 1145
Geregistreerd: 06-02-04
Woonplaats: Overal en nergens

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-04 22:57

Haha ja ik krijg ook altijd te horen dat ik een beetje vrolijker moet kijken, maar dat valt helemaal niet mee als je zo geconcentreerd bezig bent! 'Niet zo boos kijken hoor'/'Blijven lachen he?' (dat laatste vooral als het ff niet zo lekker gaat... grrr!!! Knipoog )

Nathalie

Berichten: 28286
Geregistreerd: 11-01-01
Woonplaats: Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-04 23:08

Is je instructeur toevallig een jurylid? Clown Ik heb een keer precies diezelfde zin op mijn startcoupon gehad! Haha!
"Blijven lachen, paardrijden is je hobby"
Ik kijk dus ook altijd heel erg serieus.
Op wedstrijd valt het nog wel mee meestal. Tong uitsteken Heb ook een keer op mijn coupon gehad:
"Proef is serieus bedoelt, niet grappig" of iets in die richting.. Tong uitsteken

Mireille

Berichten: 41893
Geregistreerd: 06-01-03

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-03-04 23:17

Nathalie schreef:
Is je instructeur toevallig een jurylid? Clown Ik heb een keer precies diezelfde zin op mijn startcoupon gehad! Haha!
"Blijven lachen, paardrijden is je hobby"
Ik kijk dus ook altijd heel erg serieus.
Op wedstrijd valt het nog wel mee meestal. Tong uitsteken Heb ook een keer op mijn coupon gehad:
"Proef is serieus bedoelt, niet grappig" of iets in die richting.. Tong uitsteken

Geen idee, zou best kunnen Haha!

De juryleden die wij altijd bij onze FNRS wedstrijden krijgen hebben dat geloof ik ook al eens op het protocol gezet *LOL*

Sily

Berichten: 11491
Geregistreerd: 08-12-02
Woonplaats: Delft

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-04 23:17

Zucht.....ik heb het tot nu toe nog neit gehoort, maar ik heb het vroeger wel eens gehad dat ik midden in een proef zat die opgelezen werd door mijn instructrice.

Ben ik halverwege, rij langs haar sist ze in mijn oren: lach naar de jury, kijk niet zo chaggie.

2 rondjes later: lachen Syl

En dat ging mijn hele proef door Haha!

Dus bij de proef die daarna kwam ging het van : groeten, lach, serieus kijken, doorrijden.

Volgens mij krijg je dan ook een nepsmile van hier tot morgen.
Laat mij dan maar lekker chaggie kijken, volgens mij lacht Ankie ook niet Haha!

Imker

Berichten: 17539
Geregistreerd: 30-10-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-04 23:44

Ellende schreef:
ik kijk wel vaker strontchagerijnig als ik serieus aan het werk ben, of dat nou op een paard is of achter m'n compu Lachen



Ik ook, ik schijn dan echt een chagrijnige kop te trekken, dat wil je niet weten.
Vanavond met rijden kon ik trouwens wel lachen, wan Imker liep OK dan! OK dan! !!

KellyenXena

Berichten: 3615
Geregistreerd: 08-04-03
Woonplaats: Roosendaal

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-04 23:54

Whaha,wat herkenbaar.Ik kreeg ook altijd te horen dat ik eens niet zo boos moest kijken...Mijn vader vind het nu af en toe nog grappig om zo'n opmerking naar m'n hoofd te smijten...Ach,ik gun die man zijn lolletje wel hoor.. Haha!

Heike
Mede-oprichtster

Berichten: 17804
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: Gemert

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-04 02:03

Als ik les geef zie ik soms ook van die verbeten gezichten. Ik zeg dan dus ook "lach eens pardrijden is leuk!"

Dit verlicht de spanning en ook het veel te enthousiast iets proberen. Vaak lukt het met een lach veel beter omdat het meer ontspant dan alleen je gezicht.

Maar ik lach ook niet altijd als ik rijd hoor.

John kan ook zeggen. Ontspan!

Marsje
Berichten: 8089
Geregistreerd: 09-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-04 07:44

Da's idd heel herkenbaar.
Als je erg geconcentreerd bent, is het heel moeilijk om dan een glimlach op je gezicht te toveren. Of je bent dan weer bezig met hoe je kijkt terwijl dat van de aandacht voor het rijden af gaat.

Tancreda4

Berichten: 24023
Geregistreerd: 12-01-03
Woonplaats: ZuidHolland

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-04 09:10

Idd heel herkenbaar.

Ik maakte in Frankrijk ooit eens een buitenrit.l Van mij was bekent dat ik al lang reed, de rest had nog nooit op een paard gezeten.
Een heerlijke buitenrit gemaakt door bergen en dalen, zat te genieten maar wle met een serieus gezicht. Dus steeds werd gevraagd of ik het wel leuk vond dat we niet snel gingen en galoperen en dergelijke.
Maar ik viond het heerlijk, maar trek gewoon een serieus gezicht :d

Kyan01

Berichten: 5404
Geregistreerd: 22-09-01
Woonplaats: Den Haag

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-04 09:27

Tja.... Op alle foto's die ik heb rijdend op Guus kijk ik ernstig serieus...
En zelfs op foto's dat ik naast Guus of Zoe sta kijk ik alsof de wereld vergaat. Ik ben altijd diep geconsentreerd bezig met ze Knipoog

Georgette

Berichten: 11632
Geregistreerd: 20-03-03
Woonplaats: Hilversum

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-04 09:34

Whahaha ja. Vroeger kwam m'n vader nog wel eens kijken als ik les had op de manege. Na afloop vroeg ie altijd of ik het wel leuk vond, want ik keek zo boos Haha!

marloezzke
Berichten: 5560
Geregistreerd: 08-07-02
Woonplaats: mierlo

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-04 12:43

ik zie paardrijden ook als hobby maar ben er wel serieus mee bezig, en probeer me altijd voledig te concentreren, dan kijk ik ook altijd heel erg boos jou moet dat vast weleens op gevallen zijn fairie als ik met glen kom rijden op de manege. meestal heb ik na het rijden dan een voldaan gevoel en kan wel weer lachuh haha, als ik de hele tijd melig ga liggen doen dan begin ik vaak wa te prutsen en da werkt nie echt meot ik zeggen.

Stinkmodder

Berichten: 7975
Geregistreerd: 24-08-02
Woonplaats: NL

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-04 13:33

MacavityL schreef:
Dan krijg je zo'n grappig gezicht..
*serieus kijken* * houdt halt* *Big smile* *kijkt weer super serieus en rijdt verder*

Haha, idd Haha!

Ze zeggen van mij altijd dat ik boos kijk... Maar dat is niet zo! Knipoog Op het paard kijk ik ook altijd serieus, en dan denken ze gelijk weer dat het niet wil of dat ik het niet leuk vind ofzo! Ik zie eigenlijk ook zowat nooit iemand de hele tijd lachen, ja, 1 keer op een wedstrijd. Dat meisje zat daar de hele tijd met een big smile, net of zag dat er mooi uit (sorry!)

Janneke_
Berichten: 3615
Geregistreerd: 10-01-04
Woonplaats: Nijmegen

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-04 14:36

haha dat zegt mijn instructeur ook vaak..
kijk eens niet zo boos... maarja als je geconcentreerd bent

INkie

Berichten: 4651
Geregistreerd: 05-05-03
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-04 14:45

Afbeelding

Dit zegt over mij gezicht bij concentratie wel gnoeg denk ik? Haha!

GiuSli

Berichten: 17
Geregistreerd: 29-02-04
Woonplaats: Hoogeveen

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-04 15:31

hhaha .. nou meestal kijk ik sireus als ik aan het rijden ben maar lachen dat doe ik ook wel ....*LOL*

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-04 15:48

Ik kijk ook seriaus als ik aan het rijden ben (denk ik Haha! )

Boomerang
Berichten: 1506
Geregistreerd: 03-06-03
Woonplaats: Onbekend

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-04 15:52

Ik zie iddd weinig mensen lachen als ze serieus aan het rijden zijn. Helemaal niet raar, zie jij Patrick Kluivert smilend door het veld rennen?? Ikke niet hoor. Een kleine tip als u lachend op het paard wilt zitten, zet nieuwbakken vriendje langs de kant....hielp bij mij ook hihi

Ethelate

Berichten: 21119
Geregistreerd: 02-10-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-04 15:55

mijn stalhouder zegt altijd aan mijn gezicht te zien of het goed gaat Haha!