WAAROM heb ik dat iedere keer... *zucht*

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Tries_en_Faf

Berichten: 3676
Geregistreerd: 27-11-01
Woonplaats: Koedijk

WAAROM heb ik dat iedere keer... *zucht*

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 01-03-04 20:33

hoor: ik heb een eens een advertentie gezet op een datingsite, ik denk, ´leuk´. Wie weet komt er wat leuks op af, maak ik ook nog eens wat mee.

Maar ik had natuurlijk beter moeten weten..... Uiterlijk speelt geen rol zeggen ze, MAAR ER ZIJN GRENZEN!! Bloos

Laat ik even mezelf zacht uitdrukken en zeggen dat de jongen die nou weer gereageerd heeft, niet moeders mooiste is........ totaal niet mijn type.
Maar iedere keer zijn het van die nerds, terwijl er op die site toch echt wel leuke jongens staan, en nee niet alleen qua uiterlijk ook qua profiel.
Maar als er dus iemand reageert zonder foto in zijn profiel, ga ik dus niet meer reageren, ik heb een paar keer gedacht : wie weet, misshcien is ie leuk, en iedere keer weet ik gelijk waarom die foto niet op internet staat..................
Nouja, ik hou hoop....

moet nu nog een goeie smoes verzinnen om deze af te poeiren, hij zit nou tegen me aan te banketstaaf via de msn, en het is weinig boeiend... Scheve mond


Sitie

Berichten: 2946
Geregistreerd: 13-09-03
Woonplaats: Ede

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-04 20:34

blokken die gast Haha!

en daarna natuurlijk weggooien Haha!

---->>> e_l_m_o is nu Sitie <<<----

Learn from the mistakes of others.You can’t live long enough to make them all yourself.

Georgette

Berichten: 11632
Geregistreerd: 20-03-03
Woonplaats: Hilversum

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-04 20:35

Ow ja, verschrikkelijk dat soort typetjes. Wil niet banketstaaf zijn, maar nerds zijn toch vaak de mensen die op dat soort site's zijn. Zal ze niet allemaal over één kam scheren. Maar nerds zijn vaak hopeloos en proberen het dan maar via zo'n site.

14-11-'14 Sven ♥
02-06-'17 Quin ♥

www.meesteraap.nl -> Dé webwinkel met musthaves voor schoolgaande kids!

Tries_en_Faf

Berichten: 3676
Geregistreerd: 27-11-01
Woonplaats: Koedijk

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 01-03-04 20:49

ja, maar je kan ook foto´s kijjken van andere mensen, en er zaten echt leuke jongens tussen, maar het is een hopeloze zaak met mij vrees ik...
haha

Sylvia

Berichten: 28818
Geregistreerd: 22-07-03
Woonplaats: Posterholt

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-04 20:52

Mijn computernerd was niet wanhopig Haha! Ik heb enkel wat pc's moeten verwijderen...

Hmmm... Een goeie smoes...

"Heb je een momentje? Ik moet even wat haren uit mijn neus verwijderen!"
"Mijn moeder vind je niets. Sorry, we hebben geen toekomst."
"Moment, telefoon. (...) *snif* Mijn ex komt volgende week vrij! *vreugdedansje*"

*gaat verder brainstormen*

Spoiler:
Hier moet een nieuw onderschrift komen.

Solide

Berichten: 5481
Geregistreerd: 06-04-03
Woonplaats: Ergens in het zonnige zuiden

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-04 20:55

Heel makkelijk blocken en deleten en via zo'n sites kan je ze meestal ook blocken. Het is misschien heel banketstaaf, maar wel erg duidelijk denk ik. Of gewoon heel eerlijk zijn en tegen hem zeggen, sorry maar je bent niet mijn type, werkt altijd

Ik ken ook heel wat mensen via internet (grotendeels via lycos.nl), heb er erg leuke mensen leren kennen, maar ook erg vervelende. Daarmee wil ik ook zeggen dat je een beetje uit moet kijken. Ik heb zelfs eens een jongen gehad die gewoon mijn huis is gaan zoeken. Hij vertelde op een gegeven moment dat hij een aantal uren in het dorp is geweest en regelmatig langs mijn huis kwam, met de hoop dat ik een keer naar buiten zou komen. Nou ik werk bij de politie, dus heb ik hem even verteld dat ik er abso niet van gediend was, een beetje bluffen en hij heeft nooit meer contact met me gezocht. Ik vond het dus erg eng. Hij wist alleen in welk dorp ik woonde.... Dus er zitten crazy mensen tussen.

Maar natuurlijk heb ik ook een aantal super leuke mensen leren kennen, jongens en meiden. Waaronder nu mijn beste vriendin. Echt een super-meid en dat via een dating-site (we zijn beide gewoon hetero).

Dus een kleine waarschuwing van mijn kant. Verder nog veel plezier en you never know, misschien leer je wel een leuke gozer kennen waar je je leven mee wil delen.

Wacht niet op later. Als later iets eerder komt, ben je te laat....

Op het eind van mijn geld hou ik altijd een stuk maand over......

SAKKIA

Berichten: 16666
Geregistreerd: 04-10-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-04 20:57

Nou ik heb dus even in je profiel gekeken, maar ik denk niet dat jij van die datingsites gebruik hoeft te maken hoor!! Je ziet er harstikke leuk uit!!
Gewoon lekker gaan stappen, dan weet je ook direct wat voor vlees je in de kuip hebt.

Sylvia

Berichten: 28818
Geregistreerd: 22-07-03
Woonplaats: Posterholt

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-04 20:59

SAKKIA schreef:
Nou ik heb dus even in je profiel gekeken, maar ik denk niet dat jij van die datingsites gebruik hoeft te maken hoor!! Je ziet er harstikke leuk uit!!
Gewoon lekker gaan stappen, dan weet je ook direct wat voor vlees je in de kuip hebt.


Het eerste ben ik met je eens, het 2e niet... Ik heb mijn vriend met dat maandje chatten zoveel beter leren kennen dan wanneer ik 'm in de kroeg tegengekomen was...

Spoiler:
Hier moet een nieuw onderschrift komen.

Tries_en_Faf

Berichten: 3676
Geregistreerd: 27-11-01
Woonplaats: Koedijk

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 01-03-04 21:02

Bloos!
bedankt... maar het schiet niet echt op hoor...

haha
Ik heb ook weleens gedate via internet, laten we daar maar helemaal niet over beginnen...
tis ook alweer een tijd terug, maar dat was echt een ramp!
hahah moet er nu wel om lachen... wat een aanfluiting! *LOL* *LOL*

SAKKIA

Berichten: 16666
Geregistreerd: 04-10-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-04 21:13

Pervinco"]
[quote="SAKKIA schreef:
Nou ik heb dus even in je profiel gekeken, maar ik denk niet dat jij van die datingsites gebruik hoeft te maken hoor!! Je ziet er harstikke leuk uit!!
Gewoon lekker gaan stappen, dan weet je ook direct wat voor vlees je in de kuip hebt.


Het eerste ben ik met je eens, het 2e niet... Ik heb mijn vriend met dat maandje chatten zoveel beter leren kennen dan wanneer ik 'm in de kroeg tegengekomen was...
[/quote]

Tuurlijk dat kan, maar ik hoor ook veel van mensen dat er toch veel gelogen wordt zo over het internet, en tja je kan iemand toch niet in de ogen kijken.
Maar ik heb het ook nog nooit meegemaakt hoor dus misschien is het ook wel een vooroordeel van mij.

assie

Berichten: 9485
Geregistreerd: 31-07-01
Woonplaats: Grun

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-04 21:20

Die foto's zeggen ook niet alles hoor. Het is verrekte makkelijk 'n foto van 'n lekkerding van i-net te plukken en dan in je profiel te zetten.
Ik heb ook wel eens 'n maandje op zo'n site rondgespookt. Wel eerlijk (wat betreft foto enzo) en ook nog als meisje zijnde, niet normaal hoe ontzettend veel reacties je dan krijgt.
En de meeste reacties zijn de eerste keer heel aardig en in het 2e mailtje gaat het dan ineens al heel vaak over seks.
Eh tsja, dan hoeft het voor mij ook niet meer.

Maar goed, heb nu 4 maanden 'n vriendje, ook via i-net, bokt nog wel, en ik ben het wel met Pervinco eens dat ik mijn vriend nooit zo goed had leren kennen als ik hem in de kroeg was tegen gekomen, zeker niet!
Internet heeft wel z'n voordelen

Dus gewoon even doorzoeken, je vindt vanzelf de juiste, en niet zomaar als 'n kip zonder kop afspreken met iemand, want er zitten enge mensen tussen. Maar dat had je vast zelf al door Knipoog

Kipu Pabu's Tentsi. Dressuur M+1, Vaardigheid M+2

Oppassie, dierenoppas.

Yorghos

Berichten: 10942
Geregistreerd: 10-12-01
Woonplaats: Tilburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-04 21:20

En als ie zonder foto nou echt heel leuk overkomt... Dan kan een foto opeens een hoop verpesten.
Datingsites zijn niets voor mij. Ik zie liever direct wie ik voor me heb.

* To Belg, or not to Belg *

Solide

Berichten: 5481
Geregistreerd: 06-04-03
Woonplaats: Ergens in het zonnige zuiden

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-04 21:24

assie schreef:
Die foto's zeggen ook niet alles hoor. Het is verrekte makkelijk 'n foto van 'n lekkerding van i-net te plukken en dan in je profiel te zetten.


Inderdaad, zo ben ik een keer mijn foto bij een ander meisje in haar profiel tegen gekomen. Verward Was echt ontzettend raar om jezelf te zien met een hele beschrijving. Ze had meerdere foto's van me gepikt en zo er wat teksten bij verzonnen. Een vriend van me kwam erachter, hij was wat aan het rondsurfen op internet en dacht in 1x "Hey daar hebben we Ilse" maar toen hij de tekst enz begon te lezen dacht hij "Hey dat is Ilse niet, dat is een ander die haar foto's gebruikt". Nou zo'n lekker ding vind ik mezelf niet om mijn foto's te gebruiken, maar zij schijnbaar wel. Heel erg raar.

Wacht niet op later. Als later iets eerder komt, ben je te laat....

Op het eind van mijn geld hou ik altijd een stuk maand over......

assie

Berichten: 9485
Geregistreerd: 31-07-01
Woonplaats: Grun

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-04 21:26

Ja klopt Yorghos. Met mijn vriend heb ik ongeveer 3 maanden zonder foto gekletst, maar puur vriendschappelijk. Hij had al eens gezegd dat hij rood haar en 'n bril had, dus ik was wel voorbereid toen ik eindelijk 'n foto te zien kreeg... Maar toch, jeeee, wat was dat haar rood Bloos! ! Nu in het echt ben ik er aan gewend en vind ik het juist mooi, maar die eerste keer was toch wel: SCHRIK Tong uitsteken . Zou volgens mij wel 'n afknapper kunnen zijn geweest.
Het scheelde wel dat het puur vriendschappelijk was en dat we pas na 1,5 jaar een relatie kregen, dan maakt uiterlijk ook niet zoveel uit.

Kipu Pabu's Tentsi. Dressuur M+1, Vaardigheid M+2

Oppassie, dierenoppas.


Sylvia

Berichten: 28818
Geregistreerd: 22-07-03
Woonplaats: Posterholt

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-04 21:29

Oei oei, wat bekend Haha! Ik had bij mijn vriend ook zo'n lekker vertekend beeld... Zal je het beeld besparen Knipoog Na 2 weken chatten kreeg ik ineens een foto van een erg mager gezicht, met errug kort haar en wat puisten... *slik* Maar het gaat nog steeds goed Knipoog

Spoiler:
Hier moet een nieuw onderschrift komen.

ikke

Berichten: 37523
Geregistreerd: 06-03-01
Woonplaats: next to nowhere

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-04 21:48

Je kunt ook eens wat vaker op NVVR-weekenden komen, er zijn leden die dat wat heeft opgeleverd Extreme duivel

It will never be perfect. Make it work.

Leuke dingen doen met je paard? http://www.nvvr.info

Tries_en_Faf

Berichten: 3676
Geregistreerd: 27-11-01
Woonplaats: Koedijk

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 01-03-04 22:09

haha!!
nouja wie weet, een nvvr weerkend lijkt me zowiezo wel leuk!!

LuvdaTossa

Berichten: 12894
Geregistreerd: 15-06-03
Woonplaats: Midden vh land

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-04 22:27

Haha heb ik ook gehad.............................

Z'n hobby was GOLFEN en hij zat op de UNI en was 15 jaar ouder


*oeps*

ellenlouise
Berichten: 3784
Geregistreerd: 18-12-02
Woonplaats: In het groene hart van het land

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-04 20:10

En als het nou eigenlijk een enorm stuk is, die een foto van een ugly vriend geplaatst heeft omdat ie niet wil dat iedereen voor z'n uiterlijk gaat? Knipoog

There is no reality, only perception.

maudy

Berichten: 1309
Geregistreerd: 04-11-02
Woonplaats: Akersloot

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-04 21:04

het schijnt dat je op site waar je moet betalen minder kans op nerdo's hebt. En inderdaad, jij hebt helemaal niet zo'n bureau nodig. Het komt vanzelf wel!


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Amazonbot, Appeltje00, Duran123, huckellover, jitskenienke, JodieR, manonutjuh en 141 bezoekers