(vrijwillig) werk in het buitenland: statuut?

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Idra

Berichten: 6129
Geregistreerd: 12-10-02
Woonplaats: Kortenaken (België)

(vrijwillig) werk in het buitenland: statuut?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 01-03-04 17:58

Ik plan om vanaf september naar Spanje te gaan en daar 6 maand op een stal te gaan werken.

Nu zal ik in juni 2004 afgestudeerd zijn, en dus geen student meer zijn. Maar ik kan me ook niet gaan inschrijven als werkzoekende, aangezien ik helemaal geen werk zal kunnen zoeken en je in je wachttijd toch af en toe je gezicht moet laten zien.

Welk statuut moet ik aannemen om toch mijn kindergeld te behouden en sociaal verzekerd te zijn?

Ik weet niet of het in België allemaal veel verschilt van Nederland, maar misschien zijn er toch mensen die eenzelfde ding gedaan hebben, en me kunnen helpen?

Zal ik naar de Spaanse Ambassade in België gaan of wie contacteer ik het beste?

Alvast bedankt!


Idra

Berichten: 6129
Geregistreerd: 12-10-02
Woonplaats: Kortenaken (België)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 01-03-04 20:49

Niemand???


Marengo_82

Berichten: 988
Geregistreerd: 17-11-03
Woonplaats: België, tegen Mechelen

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-04 21:20

Nee, ik zou het echt niet weten, misschien is mailen naar administratie die zich er mee bezighoudt? Maar vraag mij niet welke dat is Scheve mond
Ik kan misschien wel is horen bij een vriendin van mijn zus die volgend jaar misschien vrijwilligerswerk in Afrika ging doen, zij weet misschien meer?

You touched my heart you touched my soul. Goodbye my friend.
~Snifje: 09/07/1989 - 08/06/2005~
~Baloo: 01/04/2004 - 11/02/2006~

leentje
Berichten: 3822
Geregistreerd: 02-06-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-04 01:13

Euh, informeer eens bij de KUL (neem aan dat je daar dat extra jaar doet?), enfin, bij de onderwijsinstelling, nah Knipoog

Ga op Groep T eens een babbeltje doen met de studentendecaan=onderdirecteur van de avondschool=Mannaerts (deur tegenover het studentensecretariaat)

Best friends are the ones that can see the hurt in your eyes, when everyone else is fooled by your smile.


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Amazonbot, Facebook, Femek2902, NogSteedsGek, Paardjes83, Waratje en 157 bezoekers